• جمعه / ۱۹ فروردین ۱۴۰۱ / ۱۶:۴۴
  • دسته‌بندی: خراسان شمالی
  • کد خبر: 1401011909939
  • خبرنگار : 50444

راه اندازی پایگاه پاسخگویی به سؤالات شرعی توسط شهرداری شیروان

راه اندازی پایگاه پاسخگویی به سؤالات شرعی توسط شهرداری شیروان

ایسنا/خراسان شمالی شهردار شیروان از راه اندازی پایگاه پاسخگویی به سؤالات شرعی در ماه مبارک رمضان در این شهر خبر داد.

عین الله احمدی در گفت و گو با ایسنا اظهار کرد: طبق سنوات گذشته در ایام ماه مبارک رمضان با هدف پاسخ به سؤالات شرعی همشهریان، پایگاه پاسخ به مسائل شرعی، معارف اسلامی، شبهات دینی و فرهنگی در میدان انقلاب اسلامی دایر و تا پایان ماه مبارک رمضان ادامه دارد.

شهردار شیروان بیان کرد: در این ایام، تعدادی از روحانیون، مبلغین و کارشناسان مذهبی به پرسش‌ها و سؤالات شهروندان پاسخ خواهند داد.

وی دیگر برنامه‌های فرهنگی شهرداری شیروان را فضاسازی و تبلیغات محیطی سطح شهر برای ایام ماه مبارک رمضان، شب‌های قدر، برگزاری نماز عید فطر و مناسبت‌های ویژه عنوان کرد.

وی همچنین تحقق وعده‌ها و تقویت اعتماد اجتماعی مردم را بزرگترین سرمایه مدیریت شهری دانست و افزود: یکی از مهم‌ترین دغدغه‌های مدیریت شهری، حفظ و افزایش باور و اعتماد عمومی شهروندان به ساختار اجرایی شهرداری است.

شهردار شیروان با اشاره به اینکه بسیاری از خدمات شهرداری‌ها، بطور مستقیم با مردم در ارتباط است، بیان کرد: شهرداری‌ها یکی از مهم‌ترین نهادهای خدمت رسان به مردم هستند و در تمام شهرهای کشور ارتباط گسترده‌ای بین شهروندان و شهرداری‌ها وجود دارد و بر همین اساس یکی از مهم نهادها در جلب رضایت و اعتماد شهروندان محسوب می‌شوند.

احمدی با اشاره به جایگاه شهرداری‌ها در بهبود کیفیت زندگی شهروندان اذعان کرد: با توجه به اهمیت رضایتمندی شهروندان از عملکرد شهرداری‌ها و تاکیدات رهبری در خصوص خدمت رسانی به مردم و تکریم ارباب رجوع، مجموعه مدیریت شهری شیروان نگاه ویژه‌ای به تحقق این موضوع دارد.

وی اعتماد شهروندان را بزرگترین سرمایه مدیریت شهری دانست و اذعان کرد: ما بر این باور هستیم که تقویت اعتماد و رضایتمندی شهروندان به مدیریت شهری منجر به افزایش تعامل و همکاری آنان در زمینه‌های مختلف از جمله پرداخت عوارض شهری خواهد شد و این مهم شهرداری را در پیشبرد اهداف خود یاری کرده و بهبود و توسعه خدمات شهر را تسهیل می‌کند.

وی افزود: هوشمند سازی و ایجاد شهرداری الکترونیک، برگزاری جلسات پرسش و پاسخ با شهروندان، استفاده از ظرفیت نخبگان و صاحب نظران، اطلاع رسانی مناسب به مراجعان در زمینه ارائه خدمات، بازنگری، اصلاح و تسهیل ارائه خدمت به مردم، تدوین منشور اخلاقی سازمان، نظر سنجی از مراجعان در خصوص نقاط ضعف و قوت ارائه خدمات و ایجاد ساز و کارهای لازم برای تشویق کارکنان از جمله اقدامات مهمی است که در دستور کار مدیریت شهری قرار دارد.

خبرنگار: غلامرضا مینا

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha