• جمعه / ۱۹ فروردین ۱۴۰۱ / ۲۲:۲۷
  • دسته‌بندی: آمریکا و اروپا
  • کد خبر: 1401011909976
  • خبرنگار : 90067

پوتین با "کیف هسته‌ای" در انظار عمومی حاضر شد

پوتین با "کیف هسته‌ای" در انظار عمومی حاضر شد

ولادیمیر پوتین در مراسم تدفین یک سیاستمدار راست افراطی در مسکو "کیف هسته‌ای" خود را به همراه برد و با این کار نگرانی از یک حمله هسته‌ای بالقوه را افزایش داد.

به گزارش ایسنا، به نقل از دیلی میل، ولادیمیر پوتین، رئیس جمهوری روسیه امروز جمعه با حضور در مراسم تدفین ولادیمیر ژیرنوفسکی، از سیاستمداران ملی‌گرای افراطی روسیه همراه با فردی دیده شد که کیف هسته‌ای انجام از راه دور یک حمله هسته‌ای را به همراه داشت.

پوتین با "کیف هسته‌ای" در انظار عمومی حاضر شد

پوتین که از زمان حمله به اوکراین به ندرت در انظار عمومی ظاهر می‌شود، در مراسم خاکسپاری ژیرینوفسکی دسته گلی را در کنار تابوت او قرار می‌دهد.

ژیرینوفسکی روز چهارشنبه در ۷۵ سالگی در پی عوارض ناشی از کووید درگذشت. او از مخالفان سیاسی پوتین محسوب می‌شد.

تظاهرات بزرگ طرفداران جنگ که در ۱۸ مارس در استادیوم مسکو برگزار شد، اولین حضور عمومی پوتین از زمان حمله به اوکراین در ۲۴ فوریه بود.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha
avatar
۱۴۰۱-۰۱-۱۹ ۲۳:۰۱

شاید هم کیف پوشک و لاستیکیش باشد

avatar
۱۴۰۱-۰۱-۲۰ ۰۱:۳۴

قیافت دیدنی میشه وقتی از اون کیف استفاده کنه گور بابای هر دو شون

avatar
۱۴۰۱-۰۱-۲۰ ۰۱:۵۴

سلام چجوری فهمیدی توی کیف چیه مگه توهم داری شیطووووون؟

avatar
۱۴۰۱-۰۱-۲۰ ۰۲:۴۰

يك چيز بگو كه بگنجه!! چی میگی!!

avatar
۱۴۰۱-۰۱-۲۰ ۰۲:۴۱

با کیف مدرست اشتباه گرفتنی دوست عزیز

avatar
۱۴۰۱-۰۱-۲۰ ۰۲:۴۴

مال این غلطا نیست لنگ دمپایی هم نیست چه برسه به پوتین قبر خودشو کنده

avatar
۱۴۰۱-۰۱-۲۰ ۰۳:۰۲

افرین

avatar
۱۴۰۱-۰۱-۲۰ ۰۳:۱۷

فعلا که عزیزم اونکه احتیاج به پوشک داره اتحادیه اروپا و طرفدارهای کله پوکش مثل ... هستن که خودشون و خیس ک زدن. وقتی یک کشور بهردلیل جلوی دنیای پر فیس و افاده غرب و کل ناتو و تقریبا دو سوم کشورهای پولدار و زوردار دنیا وامیسته و از حقش دفاع میکنه احتیاجی به پوشک ندارن. چقدر نادونن بعضیا که حتی چشمشون اخبار خودمون و هم نمیبینه. برو مسواکت و بزن و دوستان و ماچ کن و لالاکن که داره دیر میشه.

avatar
۱۴۰۱-۰۱-۲۰ ۰۴:۲۳

انصافا پوشک مال جو خواب الو هس

avatar
۱۴۰۱-۰۱-۲۰ ۱۶:۰۲

آفرین بر آزموده! تجربه در چنین تحلیل هایی حرف اول را می زند.! او را با خود قیاس و از ظن خویش یارش شدی.!

avatar
۱۴۰۱-۰۱-۲۲ ۲۳:۱۵

گربه خا نه ما می فر ما یند این حضرا تی که اینهمه حر ف مفت نو شتند اول سر وقت قر ص شا ن را بخو رند بعد کمی از مغز بی ثمره شا ن استفا ده ای بکنند البته به همه حضا ر سلا م هم می رسا نند میو.

avatar
۱۴۰۱-۰۱-۱۹ ۲۳:۲۳

زنده باد پوتین بگو چرا چون یه تنه جلوی ناتو وامریکا و اون اوکراین خود فروخته ایستاده

avatar
۱۴۰۱-۰۱-۲۰ ۰۱:۴۶

تند نرو دوست عزیز، پوتین مردمی را قتل وعام می کند که هیچ گناهی ندارند. با آدمکشتن می خواهد خودش وقدرت کثیفش را به مردم دنیا نشان دهد.

avatar
۱۴۰۱-۰۱-۲۰ ۰۲:۳۰

اونطوری از یک جنایتکار دفاع میکنی انگار از بستگان خودت است همین بلا را زمانهای قدیم شوروی سر ما ایرانی ها اوردن

avatar
۱۴۰۱-۰۱-۲۰ ۰۳:۴۶

به تو چی میرسه!؟ فازت چیه!؟ این همه آدم بخاطر حمله روسیه به اوکراین کشته شدن و میشن. این همه خانواده داغ میبینن. اونوقت آفرین و مرحبا میگی!؟ تو به چی خودتو فروختی!؟

avatar
۱۴۰۱-۰۱-۲۰ ۰۴:۴۷

Well said

avatar
۱۴۰۱-۰۱-۲۰ ۰۷:۰۴

بله یک تنه ملت بخاک خون میکشدمرگ برپوتین جنایت کار

avatar
۱۴۰۱-۰۱-۲۰ ۰۷:۲۳

بابا پوتینت هم میبینیم چطوری به غلط کردم میفته پسر جون.

avatar
۱۴۰۱-۰۱-۲۰ ۰۸:۴۴

سلام دوستان بنظر شما از نزدیک به ۲۰۰ کشور دنیا چند کشور با امریکا هماهنگ شدن؟ حدس بنده این است که ۱۴۵ کشور وارد معرکه امریکا نشدن حال سوال این است که ۵۵ کشور از امریکا تبعیت کردن و ۱۴۵ کشور نکردن چرا امریکا و اروپا در تبلیغاتشون طوری صحبت میکنند که دنیا با آنها هماهنگ است؟ در روسیه مطابق قوانینشان کاربری سلاح هسته‌ای اختیارش با رئیس جمهور است و رئیس جمهور هم با استفاده از آن کیف دستور صادر میکند و هر گاه صلاح بداند کیف را با خود میبرد. چرا ما حرفای ضد و نقیض بزنیم‌

avatar
۱۴۰۱-۰۱-۲۰ ۰۹:۲۵

دقيقا درسته. كساني كه از پوتين بد مي گن همونايي هستن كه راجع به جنايتهاي غرب هميشه سكوت مي كنند. حالا كه شرق به رهبري روسيه جلوشون واستاده ژستهاي تهوع آور حق به جانب انسان دوستي برشون داشته. زنده باد پوتين

avatar
۱۴۰۱-۰۱-۲۰ ۱۱:۰۲

تند نرو بچه جان خود شهروند فرانسوی شاهد عینی بود که اوکراین به مردم شلیک می‌کرد

avatar
۱۴۰۱-۰۱-۲۰ ۱۶:۱۵

اینایی که برای اُکراین دل می سوزاندند ،چرا به این فکر نمی کنند که این مردم احمق آگاهانه کشور خودشان را در ورطه نابودی قرار دادند ، مگر آنها نمی دانستند که ناتو و آمریکا دنبال کل کل همیشگیشان با روسیه هستند و دنبال یه ملت احمق می گردند که جلو بیفته و شیر بشه ، و حالا هم فقط سلاح برای اُکراین می فرستند و از مقاومتشان تعریف می کنند،درحالی که اُکراین درحال از دست دادن تمام زیرساختهایش می باشد و اروپا و آمریکا در جای گرم و نرم نشسته‌اند وبه اُکراینی‌های احمق می خندند.

avatar
۱۴۰۱-۰۱-۲۱ ۱۷:۱۳

واقعادباید بر اون جماعتی که اینچنین طرفداری یک جنایتکار دیوانه را میکنند وحشت کرد . این جماعت یا خودشون شدیدا جیره حور روسیه هستند و منافعشون را با منافع یک ابلهی به پوتین گره زدند یا دچار بیماری روحی هستند و سادیسم شدید دارند . اینان همانهایی هستند که سر بریده یک زن را در خیابان چرخانده و برای قاتل دیوانه کف و هورا میکشند

avatar
۱۴۰۱-۰۱-۲۰ ۰۰:۳۸

زلنسکی عقل داشته باشد سریعا از زمین بازی قدرت های اتمی خارج بشود . روسیه زخم خورده و خشمگین از ناتو و اروپا و امریکا و سازمان ملل است و برای زهر چشم گرفتن از آنها قطعا اکراین را مورد هدف اتمی قرار خواهد داد .

avatar
۱۴۰۱-۰۱-۲۰ ۰۰:۵۳

آخجون حمله هسته ای

avatar
۱۴۰۱-۰۱-۲۰ ۱۱:۳۷

مرگ وکشتار اخ جون داره کشتار وجنک ازجانب هرکسی باشه محکوم هست چه غربش چه شرقش چه اسلام نما چه هرچیزی لعنت به همه جنگ طلبان

avatar
۱۴۰۱-۰۱-۲۰ ۱۴:۵۰

بیمار روانی

avatar
۱۴۰۱-۰۱-۲۰ ۰۱:۰۲

یعنی دنیا مسخره شده که انسان ها تهدید به نابودی یکدیگر میکنند ...جاهلیت بشر ...

avatar
۱۴۰۱-۰۱-۲۰ ۰۱:۴۹

کیف هسته ای نیست، کیف سپر هست ( باز که بشه به یک سپر ضد گلوله تبدیل میشه) و اکثر محافظین سیاست مداران با خود حمل می کنند

avatar
۱۴۰۱-۰۱-۲۰ ۰۲:۵۴

بر پدر این پوتین لعنت که باعث ناراحتی مردم کل دنیا شده مرتیکه روانی

avatar
۱۴۰۱-۰۱-۲۰ ۰۸:۴۲

پس جنابعالی طرفدار کشتار بیرحمانه آفا برک هستی پس کشتار مردم لیبی. عراق. سوریه. افغانستان. وتحریمهایی که برعلیه کشورهای مسلمان انجام میده مرحبا داره. کور بابای اوکراین هر چی فیلم پورن تودنیا هست که با تبیلغش جوانهای مردم را گمرا میکنه از گور اکراین بلند میشه

avatar
۱۴۰۱-۰۱-۲۱ ۰۰:۱۷

آقای بی نام معلومه حسابی فیلم پورن میبینی و همه هنرپیشه ها رو هم میشناسی . چه طرفدارانی داره پوتین .

avatar
۱۴۰۱-۰۱-۲۰ ۰۳:۰۰

عاقبت تمام دیکتاتورها اعم از خوب و بد ؛ فنا شدن و نابودی بدست مردم است . تاریخ از این حوادث زیاد بیاد داره هر چند مردم تحمل میکنن ولی صبر هم لبریز میشه اونوقت که دیکتاتور تمام پولهاش رو میده که سوراخ موش بخره !!!!! همونی که تا دیروز خدا رو بنده نبود و برای یک ملت به تنهایی تعیین تکلیف میکرد .... بهتر اینه که آدم باشیم و آدمیت رو پاس بداریم .

avatar
۱۴۰۱-۰۱-۲۰ ۰۳:۰۰

زنده باد به جنایات پوتین. دویوانه.....

avatar
۱۴۰۱-۰۱-۲۰ ۰۳:۰۰

حالا کیف هسته ای رو چطور تشخیص دادند.

avatar
۱۴۰۱-۰۱-۲۰ ۰۳:۱۴

پوتین خیلی ترسوکیفش توش پرازلواشک وپشمک‌تا‌موقع گریه بخوره‌

avatar
۱۴۰۱-۰۱-۲۰ ۲۲:۰۵

برای یک کمونیست از خدا بی خبر از خودت آیه قرآن میگی و به این شیطان درود میفرستی، ننگ بر تو باد ای غافل، قرآن می‌فرماید همانا که بر دهان و چشم و گوش افراد بی ایمان را قفل بستیم که در آتش دوزخ بسوزند

avatar
۱۴۰۱-۰۱-۲۰ ۰۳:۵۳

بسم الله القاصم الجبارین پوتین یگانه مرد تاریخ عصر حاضر در مقابل همه ناقضین دروغین حقوق بشر امروز است دست خدا همراهت ای پوتین براستی

avatar
۱۴۰۱-۰۱-۲۰ ۰۳:۵۵

پوتین در مقابل این همه خیانت غربیها و دروغ و فریب و راه انداختن جنگ اوکراین برای روسیه حالا باید دیگر روسیه و شخص پوتین همیشه دستش روی ماشه حمله اتمی به کل اروپا باشد و با این فشارها و تحریمها هر کشور دیگر جای روسیه بود تا حالا خیلی جلوتر انگلیس را مورد حمله قرار داده بودن روسیه تا حالا خیلی از خود خیش تن داری نشان داده است و امروز کشورهای عضو ناتو بیش از حد خودشان پا فراتر گذاشتن و از صبر روسیه دارند سوء استفاده میکنند.

avatar
۱۴۰۱-۰۱-۲۰ ۰۴:۲۸

تمام کارها و رفتارهایش دروغ است و مدام نقاب بر چهره دارد من نمیدونم چگونه از خودش بدش نمیاد و از اینهمه نیرنگ و دروغ خسته نمیشه با رفتن به مراسم درگذشت منتقد و مخالفش میخواد نشون بده که چقدر آدم انتقادپذیریه و برای آزادی بیان احترام قائل میباشد در صورتی که همه ما لااقل این رو میدونیم که با مخالفان و منتقدانش چه میکند و در مورد کیف هسته ای دقیقأ یه میتینگ و نمایش برای همین گمانه زنی ها میباشد فقط دروغ و تناقض

avatar
۱۴۰۱-۰۱-۲۱ ۱۲:۳۳

بله همینطوره

avatar
۱۴۰۱-۰۱-۲۰ ۰۴:۵۱

Ashkenazi jews ruined Ukraine via tampering Minsk treaty, killing & genocide 14000 Russian tribes in Donbass since 2014 post Orange revolt. Nazi party name just came from Ashkenazis. Zelensky is also ashkenazi jew. Israel, UK, US& comm9nwealth countries supoorted ultra nazi parties such as Azof brigaders. Putin is absolutely rl RIGHT & he shpuld stop these filthy jews in Ukraine way years ago.

avatar
۱۴۰۱-۰۱-۲۰ ۱۰:۰۸

Ok

avatar
۱۴۰۱-۰۱-۲۰ ۲۳:۳۳

Down with potin

avatar
۱۴۰۱-۰۱-۲۰ ۰۴:۵۶

حمله هسته ای حتمی و قطعیه چرا که فرمانده ارشد جنگی روسیه ساعاتی قبل از اتمام جنگ و عملیات نظامی خبر داده بود و این نمایش سیاسی هم خودش بیانگر قطعی بودن انجام اون و متقاعد کردن اروپا و امریکا برای عقبگرد در تصمیمات تحریمی شون هست تا مانع حمله اتمی بشن

avatar
۱۴۰۱-۰۱-۲۰ ۰۵:۲۳

بنده خدا پوتین. عجز و ناتوان است. از اوکراین و زلنسکی شکست خورد. باید بره خودکشی کنه

avatar
۱۴۰۱-۰۱-۲۰ ۰۷:۲۹

پوتین کسی که خواب را بر چشمان غرب آشوب گر حرام کرد ، زنده باد پوتین

avatar
۱۴۰۱-۰۱-۲۰ ۱۰:۲۳

امام رضا(ع) فرمودند: "اگر در گوشه ای از کره زمین شخصی کشته شود و در گوشه دیگر از زمین شخصی به آن راضی باشد آن شخص در گناه قتل شریک است" ، عمل انسان یا عمل خودش است، یا عمل دیگران است ولی انسان نسبت به آن رضایت دارد. ‏ حضرت علی(ع) در حکمت154 نهج البلاغه می فرمایند: ‏"هر کس به عمل قومی راضی باشد مثل این است که جزء همان قوم باشد" ، کسی که گناهی را انجام می دهد در واقع دو گناه مرتکب شده است، یکی آن گناهی که انجام می دهد و دیگری رضایت به انجام آن گناه است بنظر حقیر هم روسیه ظالم هستش هم غرب وآمریکا که اونهمه ظلم وجنایت در حق بشریت ومردم مظلوم عراق ویمن وسوریه مرتکب شدند .

avatar
۱۴۰۱-۰۱-۲۰ ۰۸:۴۳

شماره قطعه و ردیف قبرش توشه.

avatar
۱۴۰۱-۰۱-۲۰ ۰۹:۲۳

واقعا مردی

avatar
۱۴۰۱-۰۱-۲۰ ۱۰:۱۰

کیف مدرسه ش

avatar
۱۴۰۱-۰۱-۲۰ ۱۱:۰۲

با آمریکا زدیم به هم عوضش الان روس ها دارن مملکت میخورن با چینی ها. هروقت ملت مستقل ومتحد شدیم. همه این جنگ ها واسه پول و بقا هست

avatar
۱۴۰۱-۰۱-۲۰ ۱۱:۳۸

بنظر من حق رو باید به پوتین داد. چون اوکراین شده بود مقر ناتو و اسرائیل و کشورهایی که قرار بود به ایران حمله کنند و داشتند صلاح های بیولوژیکی میساختند. پوتین بهترین کار رو کرد. و غیر نظامی ها هم کار خودشونه.

avatar
۱۴۰۱-۰۱-۲۰ ۱۳:۰۹

دقیقا همینه

avatar
۱۴۰۱-۰۱-۲۰ ۱۴:۴۳

عزیزم اگر نمیدونی بدون ک خود پوتین ماسون هست پس نگو ک پوتین جلو اسراییل و آمریکا و ناتو واستاده عزیزم اینها همش برنامه ریزی شده است الکی خودتون رو عذاب ندید

avatar
۱۴۰۱-۰۱-۲۰ ۱۱:۴۳

در جواب همون .ای خاک عالم برسرت کنن بدبخت .خیلی بدبختی اخه الاغ چی بهت میرسه وقتی چند ملیون نفر کشته بشن انشاالله که هر چه زودتر تو و اربابت به درک برید

avatar
۱۴۰۱-۰۱-۲۰ ۱۲:۰۲

پوتین هنوز هم نفهمیده فساد مالی اطرافیان و نظامیان روسیه رو از درون پوسانده و ارتش روس چیزی جز طبل خالی و فرماندهان فاسد نیست بدون ایران شاید در سوریه یک هفته نمی توانست مقاومت کند بزرگترین امپراتوریهای تاریخ در اثر دیکتاتوری و فساد مضمحل شدند.

avatar
۱۴۰۱-۰۱-۲۰ ۱۲:۱۲

مرگ بر روسیه..به اطلاع دوستان می‌رسانم همین. روس‌ها حرم امام رضا رابه توپ بستند..می‌خواستند آذربایجان عزیزراازایران جدا کننده بارشادت ایرانیان وکمک آمریکای جهانخواردر۲۱اذرمجبوربه ترک ایران شد...گرچه هیچوقت در تقویم چاپ شده در ایران جهت اطلاع ایرانیان نوشته نخواهد شد....تاریخ بخوانید ایرانیان.تاریخ رواست که راه راست رود نه دران تحریف وتبذیر کردن...ابوالفضل بیهقی

avatar
۱۴۰۱-۰۱-۲۰ ۱۳:۰۵

کار بزرگی کرد و جهان تک بعدی تمام شد .جهان باید برای تمام کشورها باشد . امریکا و اروپا تمام شد. الان کشورها از استثمار غرب وحشی بیزارند .

avatar
۱۴۰۱-۰۱-۲۰ ۱۳:۱۶

در جنگ هشت ساله کشورها ی اروپایی وامریکا وحتی روسیه به عراق کمک کردن .البته فروش اسلحه طبیعیه .اما حمایت اطلاعاتی خیر .امریکا همون دشنه که طبس را راه انداخت . شما غرب دوست ها عقل را حاکم کنید .هزینه اش را روسیه داره میه که منطقه ما عاری از اروپا وامریکا بشه .مگه بده .

avatar
۱۴۰۱-۰۱-۲۰ ۱۴:۱۵

با سلام اقای محترمی که تیتیر غوغا برانگیز میزنی خودت خجالت نمیکشی بخاطر اینکه متن گزارشت رو چند نفر بیشتر بخوانند شرت پرت تحویل خواننده میدی خودت یک نگاه به کیف کردی

avatar
۱۴۰۱-۰۱-۲۰ ۱۴:۳۸

جان من بزن اون دکمه رو راحت بشیم بابا اخ این چ زندگی هست ک ما داریم

avatar
۱۴۰۱-۰۱-۲۰ ۱۶:۳۶

زنده باد پوتین

avatar
۱۴۰۱-۰۱-۲۰ ۱۷:۰۱

اون کیف برای حفاظت شخصیت ها بکار میره .در مواقع خطربه حالت حائل قرار میگیره و ضد گلوله هست.

avatar
۱۴۰۱-۰۱-۲۳ ۱۸:۴۴

معلم جان، کار درست .بازم این دانش آموزان بازیگوشی حرف های الکی می زنند ...این دعوای دو دستگی آب به آسیاب کی می ریزه ....؟!!!!به فکر خانه خودتان باشید که چراغ واجب شده‌ایم .....

avatar
۱۴۰۱-۰۱-۲۰ ۱۸:۴۹

شرق دوستان عزیز غربکرایان گرامی ول کنید ….گوشت کیلویی ۲۰۰ هزار تومان برنج کیلویی ……بابا متحد باشید وضعیت ایران را درست کنید خسته شدیم عمرمون تباه شد چرا نمیتونیم با این همه ثروت خداداده مانند مردم کشورهای اروم و راحت بدون دو دسته گی و تورم و هزار تا بدبختی دیگه زندگی کنیم همش کینه و دشمنی تو خیابون همه ملت عصبی موقع رانندگی فحش و بد و بیراه این چه نسلیه

avatar
۱۴۰۱-۰۱-۲۱ ۱۷:۳۰

فقر و بیكاری و گرانی های سازمان یافته با هدف در تگنا قرار دادن مردم انجام می .شود تا دغدغه نان باعث شود مردم به دیگر حقوق انسانی و قانونی خود فكر نكنند

avatar
۱۴۰۱-۰۱-۲۱ ۰۰:۳۳

سلام پوتین وکیفش فقط جهت تهدیدهست واشتباه کردکه به اوکراین حمله کردوغیرنظامیان وکودکان راسلاخی کردونسل کشی کردودیوانه هست

avatar
۱۴۰۱-۰۱-۲۱ ۱۰:۰۳

داستان جنگ روسیه با اوکراین در اصل توطئه انگلیس و آمریکا است برای از دور خارج کردن اول: روسیه، دوم: چین، سوم: آلمان و چهارم : فرانسه. اگر به اتحاد تسلیحاتی آمریکا، انگلیس و استرالیا در چند ماه قبل نگاه شود که رنجش فرانسه را بدنبال داشت، دقت شود مفهوم این حرفم درک می شود که اتحاد کشورهای آنگلوساکسون به این دلیل تشکیل شده که آنها فهمیدند که اگر نجنبند بزودی به نفع چین و آلمان باید عقب بنشینند و تصمصم گرفتن تا دیر نشده کاری بکنند که همچنان آقایی خود را بر دنیا حفظ کنند. اگر یادتان باشد ترامپ ناراحت بود که چرا آلمان با کشیدن لوله گاز گلف استریم 2 می خواهد بش از پیش آلمان را متکی به گاز روسیه کند. خب اینها از همه این چیزها احساس خطر کردند که این توطئه چینی را کردند. روس ها شطرنج باز های ماهری هستند و روسیه به این راحتی ها کشور شکست بخوری نیست. روسیه اگر قرار باشد شکست بخورد همه را با خود غرق می کند. البته فعلا روسیه هوشمندانه عمل نمی کند و تبلیغات و پروپاگاندای غرب و جنگ فرسایشی بر ضررش کار می کند. روش غرب معطل کردن روسیه در خاک اوکراین است ولی روسیه باید به غرب بفهماند که تجهیز تسلیحاتی اوکراین توسط غرب برای غرب گران می شود وگرنه روز بروز غرب گستاخ تر می شود. بنابراین در همین زمانی که غرب در تدارک تسلیحاتی اوکراین است اگر روسیه عقل کند و یک هدفی را در خاک اروپا موشک بزند و یا به یک کشتی آنها در دریا حمله کند همه اروپایی ها پا پس می کشند. اروپایی ها جسور شدند چون احساس کردند روسیه ضعیف تر از آن است که به آنها حمله کند. در صورتیکه بهترین دفاع حمله است. کاش کسی این فکر ناب را به پوتین منتقل کند

avatar
۱۴۰۱-۰۱-۲۲ ۱۲:۱۵

جناب بیکار تا حقوق اولیه نباشه که شما میگی سازمان یافته است‌که حتما من و شما انقدر پول و قدرت تو‌کشور نداریم که سازمان درست کنیم حقوق ثانویه مفت نمی ارزه مردم بدون حقوق اولیه وضروری انقدر عمر نمی کنند که به بقیه اش فکر کنند ما اخمق نیستیم

avatar
۱۴۰۱-۰۷-۰۳ ۰۹:۴۳

روزی که بمب نیتروژن را آزمایش کردند باید انگلیس وامریکارا نابود میکرد تا کنون میلیونها آدم بخاطر بازی کثیف ملکه غلامش جانش گرفته نمیشد واین همه گروه خطر ناک را تولید نمیکردند ، که بنام داعش دین تولید میکنند. کدن هم طالب خلیفه ظهور میکنند ،، همه اش بازی انگلیس وامریکا هست. دنیا دست روسها میبود هیچ خلیفه و گروه آدم کش ظهور نمی کرد و لازم وهم نمی دید جناب گور باچوف، وپوتین ،