• شنبه / ۲۰ فروردین ۱۴۰۱ / ۰۷:۵۱
  • دسته‌بندی: آمریکا و اروپا
  • کد خبر: 1401012010069
  • خبرنگار : 71434

مادورو: غرب دنبال تقسیم روسیه است

مادورو: غرب دنبال تقسیم روسیه است

رئیس‌جمهور ونزوئلا در اظهاراتی غرب را به تلاش برای به راه انداختن یک جنگ گسترده علیه روسیه و تقسیم این کشور برای از بین بردن مفهوم "جهان چند قطبی" متهم کرد.

به گزارش ایسنا، به نقل از روسیا الیوم، نیکولاس مادورو، رئیس جمهور ونزوئلا جمعه در یک سخنرانی گفت: غرب در حال هماهنگ کردن تلاش‌های اقتصادی، دیپلماتیک و سیاسی در یک کارزار بزرگ علیه روسیه است. آنها خواهان جنگی هستند تا روسیه را به چند بخش تقسیم کرده و امید به جهان چند قطبی را از بین ببرند.

وی عنوان کرد که یک "دیکتاتوری رسانه‌ای غربی وجود دارد که هدفش توجیه تنش آفرینی‌هایی است که می تواند به جنگ جهانی مخرب سوم منجر شود."

رئیس جمهور ونزوئلا پیشتر نیز گفته بود که جنگ جهانی آغاز شده است و تحریم‌های اقتصادی مرحله اول این جنگ است و خواستار توقف این تحریم‌ها شده بود.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha
avatar
۱۴۰۱-۰۱-۲۰ ۰۸:۲۵

فعلا روسیه دنبال تقسیم کردن اوکراین هست

avatar
۱۴۰۱-۰۱-۲۰ ۱۰:۱۷

عزیزجان فرض کن روسیه در اوکراین شکست بخوره . اونوقت آمریکا و ناتو دنیا رو قورت می دن. ضرب المثل دفع افسد به فاسد رو شنیدی؟ تو فرض کن روسیه فاسد و بده آمریکا و ناتو افسدند. پس ما در حال حاضر چاره ای جز طرفداری از روسیه نداریم

avatar
۱۴۰۱-۰۱-۲۰ ۰۹:۱۲

چیزی بنام دیکتاتوری رسانه ای نداریم. رسانه نمی تواند اعمال قدرت کند. دیکتاتور کسی مانند مادورو است.

avatar
۱۴۰۱-۰۱-۲۰ ۱۰:۰۹

تودیگه صحبت نکن که تکلیفت روشن است. ..

avatar
۱۴۰۱-۰۱-۲۰ ۱۳:۵۷

این صحبت های مادروو کاملا صحیح و قدرت های غربی کاملا بدنبال این هستند که امپراطوری تک قطبی با محوریت آمریکا داشته باشند و قطعا پیروز میشوند

avatar
۱۴۰۱-۰۱-۲۰ ۱۳:۳۴

روسیه تمام شد ! تو چند جانبه بازی میکنی ؟ با امریکا مذاکره ، افزایش تولید نفت میدی ، با روسیه هم بازی می کنی !!! دنیا چهار قطبی نمی توانست ، بشود ! امریکا - اروپا - چین و روسیه باید بین چین و روسیه یک کشور انتخاب می شد و آن کشور چین بود !!! روسیه به شدت در سرازیری افتاده است و هر کشور باهاش باشد زیر می کشد !

avatar
۱۴۰۱-۰۱-۲۰ ۱۶:۰۰

احسنت به شما که درست فرمودید

avatar
۱۴۰۱-۰۱-۲۰ ۱۶:۲۴

زنده باد پوتین

avatar
۱۴۰۱-۰۱-۲۱ ۰۰:۲۷

تو رو هم تقسیم میکنیم گوگولی