• شنبه / ۲۰ فروردین ۱۴۰۱ / ۱۰:۵۸
  • دسته‌بندی: فارس
  • کد خبر: 1401012010299

رئیس کل دادگستری فارس درخواست کرد:

صدور اجازه پلمب اماکن مروج بی‌حجابی در فارس

صدور اجازه پلمب اماکن مروج بی‌حجابی در فارس

ایسنا/فارس رئیس کل دادگستری فارس خواستار اجازه شورای فرهنگی عمومی به ورود دادگستری استان برای اعمال برخورد قهری و پلمب واحدهایی که بی حجابی در آنها رواج دارد، شد.

حجت الاسلام سیدکاظم موسوی شنبه ٢٠ فروردین در جلسه شورای فرهنگ عمومی فارس بیان کرد: به کارهای فرهنگی به شدت معتقدیم اما باورمان این است که عده‌ای تصور می‌کنند که برخورد ما کم رنگ شده و نیاز به برخورد قهری است.

او خواستار اجازه دادگستری برای پلمب واحدهایی شد که بی حجابی در آنجا رواج دارد و گفت: بی حجابی و بی حیایی در برخی نقاط شیراز غوغا می‌کند و گویی سیل ما را برده است.

نماینده مردم شیراز و زرقان در مجلس شورای اسلامی هم در این جلسه از همه دغدغه مندان در موارد پیگیری شده از جمله حجاب و عفاف و کرونا قدردانی و اضافه کرد: در موضوع حجاب و عفاف آخرین مراحلی است که می‌شود کاری کرد که ماندگار باشد و اگر این فرصت از دست برود امکان جمع کردن موضوع وجود ندارد.

روح‌الله نجابت ضمن بیان اینکه در این موضوع نباید به جلسات ماهانه بسنده کرد بلکه مسائل روزانه و هفتگی باید دنبال شود، عنوان کرد: با شیوع کرونا و فراگیر شدن بیماری، بسیاری از نهادها از جمله سپاه و بسیج پای کارآمدند اما آیا کفایتی در بحث عفاف و حجاب هم شاهد بودیم؟ 

نماینده مردم شیراز و زرقان در مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: باید به نوعی وضعیت فعلی را ارزیابی و سه ماه بعد ببینیم شاخص این مهم کفایت کرده یا نه؟

نجابت خواستار تعمیم سامانه نظارتی این مهم در مسائلی چون سگ گردانی و حیوان گردانی شد و ادامه داد: باید نظارت بیشتری در مجموعه‌هایی چون فرودگاه، راه آهن، اماکن ورزشی و مجتمع تجاری در بحث عفاف و حجاب ایجاد شود.

نماینده مردم شیراز و زرقان در مجلس شورای اسلامی گفت: بی حجابی در بازار قدیم شیراز به کرات مشاهده می‌شود.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha