• یکشنبه / ۲۱ فروردین ۱۴۰۱ / ۱۳:۳۴
  • دسته‌بندی: حقوقی و قضایی
  • کد خبر: 1401012111484
  • منبع : دیوان عالی کشور

نحوه ثبت درخواست ملاقات با رئیس دیوان عالی کشور

نحوه ثبت درخواست ملاقات با رئیس دیوان عالی کشور

نحوه ثبت وقت و نوبت دهی برای ملاقات با رئیس دیوان عالی کشور اعلام شد.

به گزارش ایسنا به نقل از  روابط عمومی دیوان عالی کشور، دیدار و ملاقات حضوری حجت‌الاسلام و المسلمین سید احمد مرتضوی مقدم، رئیس دیوان عالی کشور به منظور رسیدگی بی واسطه به مشکلات حقوقی مراجعین هر هفته یکشنبه برگزار می‎شود.

در این ملاقات‌‏های حضوری و چهره به چهره رئیس دیوان عالی کشور پرونده قضایی و مشکلات حقوقی مراجعین را بررسی و در چارچوب مقررات دستورات لازم را برای رفع مشکلات صادر می‌کند.

به منظور ثبت وقت ملاقات، ضروری است مراجعین فرم درخواست را که به پیوست اضافه شده، چاپ نموده و با دقت تکمیل نمایند و چنانچه متقاضی ملاقات امکان چاپ فرم را نداشته باشد، می‌تواند بصورت دستی اطلاعات آن را همانند فرم تنظیم و ارسال نماید.

مراجعه کننده باید موضوع ملاقات را بصورت کامل و دقیق در یک صفحه تنظیم و پیوست نموده و تصویر مستندات لازم و تمامی آراء مرتبط با پرونده اعم از دادگاه بدوی، تجدیدنظر، دیوان عالی کشور را پیوست نماید، در صورت ناقص بودن مدارک فوق، امکان ملاقات میسر نخواهد بود.

گفتنی است: پس از تکمیل نمودن موارد فوق، فرم مربوطه باید به نشانی: تهران، خیابان خیام شمالی، روبروی پارک شهر، کاخ دادگستری، دبیرخانه دیوان عالی کشور - کد پستی 1114943311 ارسال شود و در روی بسته پستی، عنوان "تقاضای ملاقات مردمی" قید شود.

لازم به ذکر است متقاضی ملاقات باید یکی از طرفین پرونده باشد و در صورت عدم امکان حضور مانند اینکه شخص محکوم علیه، زندانی باشد، یکی از بستگان درجه اول که اطلاع کافی از پرونده دارد و یا وکیل پرونده می‌تواند حضور یابد، تمامی مندرجات اعلامی در فرم پیوست، بررسی خواهد شد، مراجعین باید حتماً رونوشت(کپی) مدارک را ارسال نموده و از ارسال اصل اوراق خودداری کنند و در صورت تعیین وقت ملاقات، اصول مدارک خود را همراه داشته باشند.

متقاضیان در نظر داشته باشند، تاریخ و ساعت ملاقات، صرفاً بصورت تلفنی اطلاع رسانی خواهد شد و جهت جلوگیری ازهرگونه سوء‌استفاده دیگران، پیامک ارسال نمی‎شود  و با توجه به کثرت درخواست‎های ملاقات مردمی، اولویت با اشخاصی است که برای بار اول درخواست ملاقات دارند.

دریافت فرم تقاضای ملاقات مردمی

انتهای پیام 

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha
avatar
۱۴۰۱-۰۱-۲۱ ۱۴:۰۱

سلام منظور از فرم پیوست چیه ممنون میشم اعلام فرمایید

avatar
۱۴۰۱-۰۱-۲۲ ۰۹:۴۰

معمولا وقتی یک طرف پرونده هزینه می کند و وکیل انتخاب می کند قصد دارد از دانش و تجربه او استفاده کند و خودش توانایی این کار را ندارد. اما چرا متقاضی باید اول خود شخص و اگر مثلا زندانی باشد یکی از بستگان درجه اول و دست آخر می تواند وکیل باشد؟ آیا این نقض غرض نیست؟

avatar
۱۴۰۱-۰۱-۲۳ ۰۹:۵۶

در این دنیای اینترنت و فضای مجازی و ... ارسال تقاضا نوبره والا

avatar
۱۴۰۱-۰۱-۲۹ ۲۲:۵۴

با عرض سلام و احترام اینجانب محمدرضا حیدری نژاد سال ۹۹خودرو ثبت نام کردم به نام مادر نامزد و تمام واریزی ها از طریق بنده بوده و در دادگاه و تجدید نظر رای بی عدالتی شده و رای به خوانده دادن از ماده ۴۷۷استفاده کردم لطفا حق به حقدار بدید

avatar
۱۴۰۱-۰۲-۱۱ ۱۵:۲۹

ساکن گيلان هستم‌ میخواستم با رئیس ديوان عالي کشور ملاقات حضوری داشته باشم

avatar
۱۴۰۱-۰۲-۲۰ ۰۹:۴۹

برای پرونده خودم میخام از جناب آقای رییس دیوان عالی کشور آقای مرتضوی ملاقات داشته باشم یه سال است نمتونم در تلاش هستم ولی متاسفانه نمتونم

avatar
۱۴۰۱-۰۲-۲۸ ۱۵:۳۰

فرم درخواستى درخواست ازکجا تهىه کنىم

avatar
۱۴۰۱-۰۳-۰۴ ۰۰:۵۶

سلام . خسته نباشید آیا تو اینستا گرام میشه که نوبت ملاقات گرفت؟

avatar
۱۴۰۱-۰۳-۳۱ ۱۵:۳۷

با سلام در چه صورت می توانیم بر علیه داور مرضی الطرفین شکایت مسولیت مدنی تنظیم کنیم به استناد به کدام مواد قانونی می توانیم اقدام کنیم با تشکر

avatar
۱۴۰۱-۰۵-۰۱ ۱۷:۵۲

با سلام درود خدمت شما رییس محترم عالی کشور بنده مادرم سرطان داره و پزشکی هم تایید کرده ک استرس و زندانی بلامانع هس از استرس دوری کند ولی ب هیج وج قاضی اجرا قادر ب سند صادر کردن نیس و تمام ما را ب گریه و نگرانی مادرم انداختن مریضیش عود کرده ب سینه چپش سرطان سینه دارهاز شما مقام عزیز درخواست کمک داریم

avatar
۱۴۰۱-۰۶-۰۹ ۱۹:۵۳

درخواست ملاقات حضوری دارم.

avatar
۱۴۰۱-۰۸-۱۶ ۰۰:۵۷

درخواست ملاقات حضوری

avatar
۱۴۰۱-۰۹-۲۹ ۲۱:۳۳

همش الکیه هرجی درخواست ملاقات ثبت میکنم اصلا حوبت ننیدن من مدرک دارم که ریس دادگستری پرونده که برا اعمال ماده 477 فرستاده تهران 20 برگ از روش برداشتن با مدرک ومستندات هرچی درخواست ملاقات با ریس دیوان میدم نوبت نمیدن نمیدونم پرونده ای که 20 برگش کمه چه جور دارن رسیدگی میکنن

avatar
۱۴۰۱-۱۲-۰۲ ۰۸:۱۹

تقاضای ملاقات حضوری با رییس دیوان دارم خیلی فوری باز تاکید میکنم خیلی فوری

avatar
۱۴۰۲-۰۷-۰۳ ۰۱:۱۱

سلام حقمون داره پایمال میشه باید به کی بگیم با اسلحه اومدن تو مغازه شوهرم و کشتن قتل عمد بوده چرا اعلان باید رد قصاص بیاد از دیوان عالی تقاضا دارم هیچ حقی ناحق نشه

avatar
۱۴۰۲-۱۰-۱۶ ۲۱:۳۸

پرونده ای دردادسراس شهرستان نو ابادلرستان دارم ا سال ۱۴۰۰ تاحالا پرونده ام راسردرگم است