• یکشنبه / ۲۱ فروردین ۱۴۰۱ / ۱۵:۱۶
  • دسته‌بندی: سمنان
  • کد خبر: 1401012111605
  • منبع : نمایندگی سمنان

مطالبه دانش‌بنیان‌ها از استاندار سمنان

مطالبه دانش‌بنیان‌ها از استاندار سمنان

ایسنا/سمنان استاندار سمنان از فضا و زمین، مالیات، بیمه و تسهیلات به عنوان مطالبات شرکت‌های دانش‌بنیان‌ این استان نام برد.

سیدمحمدرضا هاشمی در سومین جلسه ستاد توسعه اقتصاد دانش بنیان استان با اشاره به بازدید امروز خود از شرکت های دانش بنیان مستقر در پارک علم و فناوری دانشگاه سمنان اظهار کرد: شرکت های دانش بنیان باید با احصا نیازهای استان، بر اساس این نیازها پای کار بیایند و نسبت به برطرف نمودن آن ها و پیشبرد بهتر امور اقدام کنند.

هاشمی، ادامه داد: طی بازدیدی که از برخی شرکت های دانش بنیان در پارک علم و فناوری دانشگاه سمنان صورت گرفت، بحث فضا، مالیات و بیمه و تسهیلات از جمله موارد عمده مشکلات و موانع این شرکت‌ها بود که در دستور کار قرار گرفته است.

وی افزود: همانطور که در سال گذشته در راستای حفظ وضعیت موجود در صنعت و تولید استان تلاش شد، در حوزه شرکت های دانش بنیان نیز در مرحله اول حفظ وضعیت موجود و برطرف نمودن موانع پیش روی آنها اولویت اصلی ماست.

استاندار سمنان ادامه داد:جلسات ستاد توسعه اقتصاد دانش بنیان استان باید به صورت عملیاتی به رفع موانع و مشکلات موجود در حوزه شرکت‌های دانش بنیان ورود کند.

وی تاکید کرد: برخی مدیران دستگاه های اجرایی استان ضرورت داشته تا عضو این ستاد بوده و به صورت مستمر در جلسات حضور یابند.

هاشمی تصریح کرد: موارد و مسایل و مشکلات شرکت های دانش بنیان استان احصا، بررسی و به منظور برطرف نمودن و رسیدگی به آن در جلسات ستاد توسعه اقتصاد دانش بنیان مطرح شود.

استاندار سمنان در پایان گفت: در حوزه‌های مختلف استان از جمله صنعت، معدن، کشاورزی، گردشگری و آموزش و ... کارگروه های تخصصی ذیل این ستاد تشکیل شود.

رئیس دانشگاه سمنان نیز خواستار رفع مشکل  واگذاری زمین به شرکت‌های دانش بنیان این پارک شد و گفت: باید زمینه و شرایط را برای فعالیت شرکت‌های دانش بنیان و فناور فراهم کرد .

دکتر مسعود نصیری زرندی اظهار امیدواری کرد: با کمک های استاندار و دیگر مسئولان، پارک علم و فناوری دانشگاه سمنان در سال 1401 شاهد جهش خوبی باشد .

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha