• یکشنبه / ۲۱ فروردین ۱۴۰۱ / ۱۶:۰۰
  • دسته‌بندی: قم
  • کد خبر: 1401012111630
  • خبرنگار : 50455

معاون فضای مجازی، هنر و رسانه دفتر تبلیغات اسلامی حوزه:

شاه کلید طرح بهار معنویت، مبتنی بر ادعیه سه ماه رجب، شعبان و رمضان است

شاه کلید طرح بهار معنویت، مبتنی بر ادعیه سه ماه رجب، شعبان و رمضان است

ایسنا/قم نقطه شروع طرح بهار معنویت، رجب و شعبان بود که تا رمضان هم ادامه پیدا کرده و این سه ماه مبتنی بر سنت متدینین سه ماه معنوی است که این اسم را از فرمایش رهبری استنباط کرده‌ایم.

حجت‌الاسلام والمسلمین محمد شیخ الاسلامی، معاون فضای مجازی، هنر و رسانه دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم امروز در نشست خبری برنامه‌های ماه مبارک رمضان معاونت معاون فضای مجازی، هنر و رسانه دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم که در سالن همایش‌های غدیر برگزار شد، در سخنانی به تبیین فعالیت های این معاونت در ماه مبارک رمضان پرداخت و گفت: در کارگروه ماه رمضان جلسات متعددی با حضور اهالی فکر برگزار شد و ایده مهم و محوری "بهار معنویت" انتخاب شد که تمام تبلیغ رمضان مبتنی بر همین طرح شکل گرفت.

وی افزود: پیام‌هایی طراحی شده که شاه کلید آن معنویت تراز اسلام مبتنی بر ادعیه سه ماه رجب، شعبان و رمضان است که خدا و انسان این معنویت چه ویژگی‌هایی دارد.

حجت‌الاسلام والمسلمین شیخ‌الاسلامی خاطرنشان ساخت: گاهی اوقات خدای ترسناک به مردم معرفی می‌کنیم در حالیکه گناهان ما ترسناک است و روایات می‌گوید به سمت خدا فرار کنید و اگر خدای متعال ترس داشت که به ما دستور نمی دادند که به سوی خدا فرار کنید؛ جایگاه خداوند متعال هول انگیز است اما اصل وجود مقدس باری تعالی ترسی ندارد و امسال نیز شاهد ماه رمضان متفاوتی هستیم و فعالیت ما به سمت طرح بهار معنویت سوق داده شده است تا شاهد جریان‌سازی معنوی در فضای مجازی باشیم.

معاون فضای مجازی، هنر و رسانه دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم افزود: تبلیغ نوین به شکل امروزی که نوع جدیدی از تبلیغ است نباید تبلیغ سنتی را تحت تاثیر قرار دهد چرا که به نظر بنده هیچ چیزی جای تبلیغ چهره به چهره و سنتی را نمی‌گیرد.

وی با اشاره به اینکه معنویت دچار آسیب جدی شده و معنویت انحرافی و غیر خدا محور ایجاد شده که نیاز شدید به معنویت واقعی خدا محور داریم، گفت: اصل مهم در این طرح شناخت پیام‌هایی است که به مخاطب در این طرح منتقل می‌شود و اگر این پیام‌ها را درست نشناسیم دچار اشکال می‌شویم و همچنان بروزرسانی این پیام‌ها ادامه دارد.

حجت‌الاسلام والمسلمین شیخ‌الاسلامی در پایان با اشاره به اینکه تبلیغ در فضای مجازی ظرفیتی است که باید از آن بهره برد و این عرصه سنتی و نوین با هماهنگی هم کار را پیش ببرند، بیان کرد: نقطه شروع طرح بهار معنویت، رجب و شعبان بود که تا رمضان هم ادامه پیدا کرده و این سه ماه مبتنی بر سنت متدینین سه ماه معنوی است که این اسم را از فرمایش رهبری استنباط کرده‌ایم.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha