• یکشنبه / ۲۱ فروردین ۱۴۰۱ / ۲۲:۴۸
  • دسته‌بندی: فوتبال، فوتسال
  • کد خبر: 1401012111781
  • خبرنگار : 71518

شعار علیه گل‌محمدی وتو شد

شعار علیه گل‌محمدی وتو شد

دروازه‌بان تیم فوتبال پرسپولیس پس از مهار پنالتی بازیکن آلومینیوم مورد تشویق قرار گرفت.

به گزارش ایسنا، تیم فوتبال پرسپولیس در جریان مرحله یک چهارم‌نهایی جام حذفی فوتبال ایران از ساعت ۲۰:۳۰ در ورزشگاه آزادی میزبان آلومینیوم بود که این دیدار با برتری ۳ بر ۲ آلومینیوم همراه بود.

در دقیقه ۵۸ این دیدار، روی یک صحنه بازیکن آلومینیوم نزدیک محوطه جریمه پرسپولیس نقش بر زمین شد اما داور اعتقادی به خطا نداشت. همین امر باعث اعتراض شدید نیمکت‌نشینان آلومینیوم شد که داور به خاطر این اعتراض‌ها به محمد نوازی سرمربی آلومینیوم کار زرد نشان داد.

بعداز گل سوم آلومینویم، هواداران این تیم که در ضلع جنوبی ورزشگاه مستقر بودند به شدت خوشحالی کردند و این موضوع با اعتراض هواداران پرسپولیس همراه بود. بعد از یک دقیقه درحالی که سفیدپوشان آلومینیوم درحال خوشحالی بودند، داور به آنها تذکر داد که سریعا برای شروع مجدد بازی آماده شوند.

در دقیقه ۶۵، پس از اینکه توپ مقابل پای مهدی رحمتی به اوت تبدیل شد، مربی آلومینیوم به توپ جمع‌کن‌ها اشاره کرد که توپ را بدهند تا بازی سریع آغاز شود.

در دقیقه ۷۰، پس از مهار پنالتی آلومینیوم توسط احمد گوهری، این دروازه‌بان به شدت توسط هواداران پرسپولیس مورد تشویق قرار گرفت.

در دقیقه ۷۱، زمانی که یکی از بازیکنان آلومینیوم کنار زمین دچار مصدومیت شده بود، کیف پزشک آلومینیوم درون زمین قرار داشت و به همین خاطر بازی شروع نمی‌شد. در ادامه رامین رضاییان به کنار زمین رفت و کیف پزشک آلومینیوم را به بیرون زمین پرتاب کرد تا همین امر موجب درگیری بازیکنان شود. 

پس از پایان بازی، زیر جایگاه خبرنگاران، برخی از هواداران پرسپولیس قصد دادن شعارهایی علیه گل‌محمدی داشتند که سایر تماشاگران مانع از این کار شدند.

معدود تماشاگران آلومینیوم اراک بعد از پیروزی در این دیدار، مشغول شادی و پایکوبی روی سکوها جنوبی ورزشگاه هستند.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha
avatar
۱۴۰۱-۰۱-۲۱ ۲۳:۲۳

گزارشگر بازی که شاهکار بود با گزارش نوبرانه اش