• یکشنبه / ۲۱ فروردین ۱۴۰۱ / ۲۲:۵۰
  • دسته‌بندی: فوتبال، فوتسال
  • کد خبر: 1401012111782
  • خبرنگار : 71575

کارشناسی داوری پرسپولیس و آلومینیوم اراک

کارشناسی داوری پرسپولیس و آلومینیوم اراک

نوید مظفری معتقد است داور دیدار پرسپولیس و آلومینوم ۲ اشتباه تاثیرگذار در این دیدار داشت.

نوید مظفری، کارشناس داوری در گفت‌وگو با ایسنا، در خصوص قضاوت وحید کاظمی در دیدار پرسپولیس و آلومینیوم اظهار کرد: اخطار دقیقه ۵ به بازیکن آلومینیوم اراک به خاطر اعتراض به داور درست بود؛ هر چند که خطایی که داور در این صحنه اعلام کرد اشتباه بود اما حتی اگر تصمیم داور در این صحنه درست نبود، بازیکن حق اعتراض به تصمیم داور به این شکل را نداشت.

وی ادامه داد: باز هم‌ مانند مسابقات دیگر لیگ برتر، داور چهارم قادر به کنترل سرمربی آلومینیوم اراک نبود و داور را فراخواند که این ضعف داور است. تصمیم داور در اعلام ضربه پنالتی برای پرسپولیس در دقیقه ۲+۴۵ اشتباه بود. در تصاویر کاملا مشخص بود که بازیکن آلومینیوم خطای هل دادن را انجام نمی‌دهد. در نیمه دوم بازی سخت‌تر از نیمه اول شد. اعلام پنالتی و کارت زرد به نفع آلومینیوم اراک صحیح بود زیرا نوع خطای دروازبان پرسپولیس جدال بر سر توپ بود و نیازی به اخراج دروازبان پرسپولیس هم نبود.

مظفری اضافه کرد: باز هم اعتراضات کادر فنی تیم‌ها، که باعث تذکر و اخطار در نیمه دوم شد و فقط باعث کم‌تر شدن تمرکز داور در مسابقه شد.

این کارشناس داوری در پایان در خصوص صحنه بحث برانگیز لحظات پایانی در محوطه جریمه آلومینیوم گفت: داور برای دومین بار اشتباه تاثیرگذار داشت زیرا باید خطای هند و پنالتی به سود پرسپولیس را اعلام می‌کرد.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha
avatar
۱۴۰۱-۰۱-۲۱ ۲۳:۴۵

یحیی و پرسپولیس تا آخر ماه رمضان از خونه فوتبال تماشا می‌کنن...

avatar
۱۴۰۱-۰۱-۲۴ ۰۶:۰۰

فرزاد و استقلال هم همین طور

avatar
۱۴۰۱-۰۱-۲۲ ۰۰:۴۳

خیلی حیف شد

avatar
۱۴۰۱-۰۱-۲۲ ۰۱:۲۱

اگه وی ای آر بود حتما در مورد دو صحنه ی پنالتی داور تجدید نظر میکرد اما ضعف داوری در لیگ برتر به نقطه ی اوجش رسیده و متاسفانه در بحث داوری ما دچار معظل هستیم ولی بی شک اعتراضات پیاپی در فوتبال ما در قضاوت ها و از بین رفتن تمرکز داورها تاثیر گذار هست.در هیچ فوتبالی به اندازه ی لیگ ما این میزان اعتراض وجود نداره.این خشم و عصبانیت قطعا آرامش داور رو در طول نود دقیقه تحت تاثیر قرار میده.فکر کن یه لحظه بیست نفر بریزن سرت و با فریاد و خشم بهت اعتراض کنن و این رو ضربدر نود دقیقه کن

avatar
۱۴۰۱-۰۱-۲۳ ۰۲:۳۵

این داور ها را باید ببرن تو زمین خاکی ها روستا داور بکنند تا یاد بگیرن این جور بازی هارو یا ۶ داوری باشه یا از کشور های همسایه بیارن چون اینها همه طرف داره یه تیم هستند در حد لیگ نیستن ممنون و یحیا گل محمد هروز با یه جور دفاع بازی می‌کنه که اشتباه محزه باید توانشو بده