• دوشنبه / ۲۲ فروردین ۱۴۰۱ / ۱۳:۱۰
  • دسته‌بندی: سیستان و بلوچستان
  • کد خبر: 1401012212295
  • منبع : نمایندگی سیستان و بلوچستان

معاون سیاسی استاندار سیستان و بلوچستان؛

مدیران دستگاه های اجرایی موظف به مصاحبه با رسانه های دارای مجوز هستند

مدیران دستگاه های اجرایی موظف به مصاحبه با رسانه های دارای مجوز هستند

ایسنا/سیستان و بلوچستان بیست وچهارمین جلسه شورای اطلاع رسانی سیستان وبلوچستان، به ریاست معاون سیاسی و اجتماعی استاندار در زاهدان، برگزار گردید.

به گزارش ایسنا،بیست وچهارمین جلسه شورای اطلاع رسانی استان سیستان وبلوچستان، با بررسی آخرین اقدامات در حوزه فضای مجازی و تصمیم گیری در خصوص فعالیت رسانه های فاقد مجوز ،در محل سالن جلسات معاونت سیاسی واجتماعی استانداری تشکیل شد.

معاون سیاسی واجتماعی استاندار و رئیس شورای اطلاع رسانی استان گفت: تمامی مدیران دستگاه های اجرایی موظف به مصاحبه با رسانه های دارای مجوز از معاونت مطبوعاتی وزارت فرهنگ و ارشاداسلامی می باشند.

رحمدل بامری تاکید کرد: هیچ مدیری با رسانه و یا فردی که فاقد مجوز مطبوعاتی وزارت فرهنگ و ارشاداسلامی ،مصاحبه ای انجام ندهد.

رئیس شورای اطلاع رسانی استان افزود: عدم مصاحبه با اینگونه رسانه هاوفعالان فضای مجازی ،باعث می شود تا این گونه افراد در راستای قانونمند بودن فعال شوند، زیرا گاها از این طریق زمینه برای سو استفاده رسانه های معاند فراهم شده است.

بامری خاطرنشان کرد: در راستای اقناع سازی رسانه های دارای مجوز ، جلسات توجیهی با هماکاری اداره کل فرهنگ وارشاد اسلامی وخانه مطبوعات استان برگزار گردد.

مدیر کل فرهنگ وارشاداسلامی سیستان وبلوچستان ودبیر شورای اطلاع رسانی نیز در این جلسه با ارائه رصد رسانه ای کشوری واستانی گفت:اداره کل فرهنگ وارشاداسلامی ضمن دعوت از رسانه های فاقد مجوز در راستای قانون مداری و دریافت مجوز،از آنان خواست که هر چه سریع تر اقدام لازم را در این خصوص انجام دهند.

مسگرانی ادامه داد: روابط عمومی دستگاه ها موظف هستند هر آنچه در خصوص اخبار منتشر شده در فضاهای مجازی و مطبوعاتی ،اتفاق می افتد،بلافاصله واکنش نشان داده و در جهت اقناع سازی فضای عمومی تلاش نمایند.

وی افزود: از رسانه ها و مطبوعات فعال در استان می خواهیم در راستای مباحث شعار سال، برنامه های دستگاه های اجرایی را پوشش دهند.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha