• دوشنبه / ۲۲ فروردین ۱۴۰۱ / ۱۳:۲۷
  • دسته‌بندی: خراسان شمالی
  • کد خبر: 1401012212335
  • خبرنگار : 50046

یک مسئول خبر داد:

حمایت تحصیلی ۱۳۰۰۰ دانش آموز خراسان شمالی توسط کانون های فرهنگی و تربیتی

حمایت تحصیلی ۱۳۰۰۰ دانش آموز خراسان شمالی توسط کانون های فرهنگی و تربیتی

ایسنا/خراسان شمالی مدیرکل کمیته امداد استان خراسان شمالی از حمایت تحصیلی ۱۳۰۰۰ دانش آموز خراسان شمالی توسط کانون های فرهنگی و تربیتی خبر داد.

مجید الهی راد در گفت و گو با ایسنا، با اشاره به اینکه 4 کانون فرهنگی و تربیتی به طور دائم در استان فعال هستند، اظهار کرد: این نهاد در حوزه های فرهنگی سالانه فعالیت های مختلفی را ارائه می دهد.

وی حمایت تحصیلی از ۸۰۰ دانشجو و ۱۳ هزار دانش آموز را از جمله اقدامات فرهنگی این نهاد نام برشمرد و گفت: پرداخت کمک هزینه تحصیلی، ثبت نام در موسسات آموزشی کنکور، پرداخت شهریه و استفاده از خدمات کانون های دائم و موقت کمیته امداد از جمله فعالیت های این نهاد محسوب می شود.

الهی راد گفت: سال گذشته به برکت حمایت های تحصیلی و فرهنگی کمیته امداد ۷۶ نفر از دانش آموزان تحت حمایت این نهاد در دانشگاه های دولتی در رشته های پزشکی، پیراپزشکی، فرهنگیان و غیره پذیرفته شدند.

وی در ادامه به فعالیت کانون های دائم و موقت این نهاد در سطح استان اشاره کرد و افزود: هم اکنون 4 کانون فرهنگی و تربیتی دائمی در شهرستان های اسفراین، بجنورد، شیروان و  فاروج از سوی کمیته امداد فعالیت دارند.

این مقام مسئول گفت: هدف از تأسیس این مراکز فرهنگی، غنی‌سازی اوقات فراغت دانش آموزان و آموزش خانواده می‌باشد.

وی با تأکید بر اینکه فعالیت‌های آموزشی کانون‌های تربیتی، خانواده محور است، افزود: برنامه‌ریزی مناسب بر اساس نیاز مخاطبان در گروه‌های دانش‌آموزی، دانشجویی و خانواده انجام می‌شود.

مدیرکل کمیته امداد خراسان شمالی اظهار کرد: آموزش قرآن، احکام، حجاب عفاف، کارگاه های پیشگیری از اعتیاد و آسیب‌های اجتماعی، کلاس های کمک‌درسی و تقویتی، کارگاه فنی و مهارت‌آموزی، صنایع دستی، فعالیت‌های ورزشی، برگزاری جشنواره قرآنی، سرود و مشاوره ازجمله خدمات کانون فرهنگی هست.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha