• دوشنبه / ۲۲ فروردین ۱۴۰۱ / ۱۹:۲۵
  • دسته‌بندی: گلستان
  • کد خبر: 1401012212574
  • خبرنگار : 50491

فرمانده سپاه ناحیه گرگان خبر داد

توزیع 5 هزار بسته معیشتی در گرگان/ نهضت خدمت‌ به محرومان ادامه دارد

توزیع 5 هزار بسته معیشتی در گرگان/ نهضت خدمت‌ به محرومان ادامه دارد

ایسنا/گلستان فرمانده سپاه ناحیه گرگان گفت: به همت بسیجیان و جهادگران از ابتدای سال جاری تاکنون پنج هزار بسته کمک معیشتی بین نیازمندان شهرستان گرگان توزیع شده است.

سرهنگ وحید فخرالدین بعد از ظهر امروز در گفتگو با خبرنگاران اظهار کرد: در راستای نهضت خدمت رسانی به محرومان به همت جهادگران و بسیجیان طرح های مختلفی از ابتدای سال طراحی و تدوین شده است که یکی از این طرح ها برگزاری اردوهای جهادی برای خدمت به محرومان است. 

وی با بیان اینکه گروه های جهادی استان گلستان تعطیلات نوروز خود را صرف خدمت به محرومان کردند، افزود: جهادگران گلستانی از 29 اسفند ماه سال 1400 تا 15 فروردین ماه با حضور در مناطق محروم در راستای ساخت منازل و سرویس بهداشتی و حمام محرومان اقدام کردند.

فرمانده سپاه ناحیه گرگان به توزیع  بسته های معیشتی بین نیازمندان اشاره کرد و یادآور شد: از ابتدای سال جاری تاکنون به همت پایگاه های مقاومت بسیج و با استفاده از ظرفیت خیرین بیش از 5 هزار بسته کمک معیشتی بین محرومان شهرستان گرگان توزیع شده است.

فخرالدین با بیان اینکه امروز دومین مرحله رزمایش کمک مؤمنانه شهرستان گرگان در سال 1401 به مناسبت ماه مبارک رمضان برگزار شد، تصریح کرد: در قالب این رزمایش دو هزار بسته کمک معیشتی تهیه شده است، در اقدامی هدفمند نیازمندان واقعی شناسایی شدند و با حفظ کرامت و آبرو بین نیازمندان توزیع خواهد شد.

وی با بیان اینکه رزمایش های کمک به محرومان تداوم می یابد، بیان کرد: علاوه بر رزمایش کمک مؤمنانه، اردوهای جهادی بسیج نیز همیشه در جریان است و کسانی که مایل به حضور در این اردوها هستند، می توانند با مراجعه به پایگاه های بسیج و مجموعه های حوزه مقاومت برای ثبت نام در این طرح اقدام کنند.

فرمانده سپاه ناحیه گرگان تأکید کرد: بسیج با استفاده از نیروی جوانان در طرح های خدمت رسانی و سازندگی کشور و خدمت به محرومان گام برمی دارد و در کنار سایر دستگاه ها آماده خدمت رسانی به محرومان و نیازمندان است.

فخرالدین در ادامه حادثه تروریستی-تکفیری در حرم مطهر رضوی را محکوم کرد و متذکر شد: این اقدامات کور دشمن خللی در وحدت ما ایجاد نمی کند، همانطور که علمای شیعه و سنی نیز این حادثه را محکوم کردند وحدت بین شیعه و اهل سنت مستحکم است و توطئه های دشمن برای اختلاف افکنی بین مسلمانان ناکام خواهد ماند.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha