• سه‌شنبه / ۲۳ فروردین ۱۴۰۱ / ۱۰:۵۵
  • دسته‌بندی: همدان
  • کد خبر: 1401012312917
  • خبرنگار : 50038

توزیع اقلام بهداشتی در مدارس کم برخوردار ملایر

توزیع اقلام بهداشتی در مدارس کم برخوردار ملایر

ایسنا/همدان معاون مدیرکل و مدیر اداره آموزش و پرورش ملایر از توزیع اقلام بهداشتی در مدارس کم برخوردار حاشیه شهر و روستایی خبر داد و گفت: به همت اداره کل آموزش و پرورش استان و با توجه به نیاز مبرم به اقلام بهداشتی در پی حضوری شدن مدارس، بسته های بهداشتی شامل مایع ضدعفونی کننده و ماسک در مدارس کم برخوردار حاشیه شهر و روستایی توزیع شد.

محمدرضا بشری در گفت‌وگو با ایسنا؛ با بیان اینکه این اقلام بهداشتی شامل ۴۰ هزار عدد ماسک و هزار عدد مایع ضد عفونی کننده انفرادی و مایع دستشویی و الکل است، افزود: هم افزایی برای بهبود شرایط، نیازسنجی به موقع و اهمیت به سلامت و تندرستی هم نوعان یک اصل بزرگ انسانی است که در دستور کار آموزش و پرورش به ویژه با وجود حضور دانش آموزان در مدارس قرار دارد.

وی در بخش دیگری از سخنان خود از برگزاری محفل انس با قرآن و تجلیل از روزه اولی ها خبر داد و اظهارکرد: به مناسبت ماه رمضان، محفل انس با قرآن و تجلیل از روزه اولی‌های آموزشگاه شبانه روزی متوسطه دوره اول دخترانه روستای محمود آباد برگزار شد.

بشری با بیان اینکه قرائت قرآن توسط قاریان برجسته شهرستان و تجلیل از دانش آموزان حافظ قران و نیز دانش آموزان روزه اولی از جمله برنامه های این محفل معنوی بود، افزود: در این آئین حجت الاسلام ترکاشوند، عضو هیئت علمی دانشگاه ملایر به بیان تفسیر آیات و چهار وظیفه مومنین نسبت به قرآن پرداخت، در پایان به سوالات اعتقادی و شرعی دانش آموزان نیز پاسخ داد و پس اقامه نماز جماعت دانش آموزان میهمان ضیافت افطار بودند.

مدیر اداره آموزش و پرورش ملایر خاطرنشان کرد: در مدارس شبانه روزی بحث برگزاری گفتمان های دینی در ماه رمضان، نظارت بر اجرای دقیق پروتکل های بهداشتی، انجام بازرسی های دقیق و برگزاری جلسات آموزشی برای آشپزها در دستور کار ما قرار دارد و در حال اجراست.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha