• سه‌شنبه / ۲۳ فروردین ۱۴۰۱ / ۱۷:۵۷
  • دسته‌بندی: خبر بازار
  • کد خبر: 1401012313416
  • خبرنگار : 99999

آیا تبلیغات چاپی جایگاهی در آینده دارند؟

آیا تبلیغات چاپی جایگاهی در آینده دارند؟

از زمان پیدایش اینترنت، مردم خبر از مرگ رسانه‌های مکتوب داده‌اند. حقیقت آن است که اخبار عمدتاً به صورت آنلاین منتشر می‌شوند و اکثر شرکت‌های رسانه‌ای بزرگ در سال‌های اخیر تغییراتی در مدل کسب‌وکار خود ایجاد کرده‌اند تا اولویت مصرف‌کننده برای محتوای دیجیتال را برآورده کنند.

به گزارش ایسنا به نقل از چاپ روتا، این موضوع شرکت‌هایی که به شدت به چاپ ساک دستی، روزنامه، بیلبورد، مجلات و تبلیغات پستی اعتماد کرده‌اند، در چه جایگاهی قرار می‌دهد؟

1. تبلیغات چاپی در جایی که حضور فیزیکی مشتری وجود دارد، همچنان ارزشمند خواهد بود.

چاپ در حال حاضر یک رسانه هدف محور است و به این سمت بیشتر هم میل خواهد کرد. اینگونه تبلیغ در جایی که با مشتریان خود در تماس فیزیکی هستید، مانند یک فروشگاه خرده فروشی یا برگزاری رویداد، منطقی است. به عنوان مثال، محصولات طرح پرداخت پزشکی ما در اتاق انتظار پزشک معقول است، بنابراین ما روی چاپ فولدر در آنجا سرمایه‌گذاری می کنیم. و پست مستقیم موثرترین راه برای دسترسی به شهروندان سالخورده است که پست‌های کپی طولانی را می‌خوانند.

2. مصرف کنندگان لوکس همچنان برای پلتفرم‌های تبلیغاتی ملموس ارزش قائل هستند.

مجلات پر زرق و برق و نشریات بزرگ دارای ویژگی خاصی هستند که رسانه‌های آنلاین فاقد آن هستند. ویژگی مذکور، ملموس و فیزیکی بودن آن است. این پلتفرم به‌خوبی با مصرف کنندگان و مشتریان لوکس طنین انداز می‌شود. ترفند مناسب آن است که تعادلی مکمل بین تبلیغات دیجیتالی و چاپی در هر کمپین معین برای رویکردی چند بعدی پیدا کنید.

3. اِی‌آر به تبلیغات چاپی، جایگاهی مناسب در تجارب یکپارچه می‌دهد.

با از رونق افتادن هرچه بیشتر روش‌های تبلیغات دیجیتال در نزد مردم، تبلیغات چاپی، یک رسانه جایگزین برای ارتباط با مخاطبان شما مطابق شرایط آنها ارائه می دهد. پیشرفت‌ها در فناوری‌هایی مانند اِی‌آر و تشخیص تصویر، تبلیغات چاپی را قادر می‌سازد تا اولین گام در یک تجربه یکپارچه برند باشد.

4. چاپ نیاز به تکمیل و تشویق تعاملات دیجیتال دارد.

اگر مخاطبان شما، مجلات چاپی را به عنوان بخشی از روز خود مطالعه می‌کنند، هنوز دلیلی وجود دارد که تبلیغات چاپی را در ترکیب بازاریابی خود در نظر بگیرید. با این حال، باید انتظارات خود از اقدامات مخاطبانتان را تنظیم کنید. اگر تبلیغات چاپی، مانند چاپ کارت ویزیت مکمل کمپین‌های دیجیتالی شما باشد، باعث ترغیب خوانندگان به تعامل آنلاین با برند شما می‌شود.

5. نهادهای آفلاین و اینفلوئنسرها دوباره مصرف‌کنندگان را با رسانه‌های چاپی درگیر خواهند کرد.

رسانه های چاپی در حال تکامل هستند زیرا راه‌های جدیدی برای جذب مجدد مصرف‌کنندگان از طریق مشارکت با نهادهای آفلاین پیدا می‌کنند. همانطور که این تکامل رخ می‌دهد، امیدواریم که منجر به شمار بیشتری از خوانندگان بالاتر شود. متأسفانه، اگر فقط یک دلار برای بازاریابی دارید و باید بین چاپ و دیجیتال تصمیم بگیرید، دیجیتال همیشه برنده خواهد بود. دسترسی به تبلیغات دیجیتال بسیار بیشتر است.

6. کاغذ، هزینه گزافی خواهد داشت و آخرین مراکز تبلیغات چاپی را از بین خواهد برد.

در آینده، کل جمعیت زمین با اینترنت در دسترس متولد و بزرگ خواهند شد. روزنامه‌ها و مجلات فقط در موزه‌ها یافت می‌شوند. آخرین سنگر تبلیغات چاپی، پست خواهد بود، زیرا یک صندوق پستی فیزیکی آخرین مکانی است که چاپ (برخلاف تبلیغات دیجیتالی) می‌تواند به آن دسترسی پیدا کند. در نهایت، زمانی که تمام صورت‌حساب‌ها به‌ صورت آنلاین پرداخت می‌شوند و هزینه کاغذ به قیمت گزافی تبدیل می‌شود، این امر نیز از بین خواهد رفت.

7. تبلیغات چاپی در محیطِ صفحه نمایشِ پویا، معنایی نخواهد داشت.

کاغذ و سایر پارچه‌های استاتیک ویژگی‌هایی را که آینده تبلیغات به آن بستگی خواهد داشت را ارائه نمی‌دهند. آنها سنگین، ناخوشایند، تغییرناپذیر، بیهوده و در نهایت قدیمی هستند. لحظه‌ای که چیزی چاپ می‌شود، در زمان منجمد می‌شود. مخاطبان می‌خواهند نمایشگرهای زنده، غوطه ور و پویا را ببینند که به کاملا مرتبط با هم هستند.

8. کمپین‌های چاپی و دیجیتال به طور کامل یکپارچه خواهند شد.

دورانی که از بودجه باقی مانده از کانال های دیجیتال برای چاپ استفاده می شد، گذشته است. برای حداکثر تأثیرگذاری در مورد راه اندازی یا اعلام محصول، یک کمپین بازاریابی یکپارچه ایجاد کنید که بهترین‌های هر دو نوع را با هم جمع کند. به جای ارزیابی مجزا از KPIهایی استفاده کنید که مکمل هر دو کانال هستند.

9. تبلیغات چاپی به برندها اجازه می‌دهند تا از تبلیغات دیجیتال جلو بزنند.

فراگیر شدن رسانه های دیجیتال به رسانه های چاپی قدرت عجیب جدیدی بخشیده است. به این فکر کنید که دریافت نامه کتبی به جای ایمیل چقدر خاص است. اگر می‌خواهید مخاطبان سطح C (مخاطبان خاص که زمان کمی در روز برای مطالعه دارند و به اطلاعات نیاز فوری دارند) را هدف قرار دهید، ایمیل را فراموش کنید -- دستیار آنها را حذف می‌کند. اما اگر کتاب الکترونیکی خود را بردارید، آن را به‌عنوان یک بروشور خوب چاپ کنید و به دفتر مدیر اجرایی پست کنید، ممکن است به میز آن‌ها برسد و تأثیری ماندگار بر جای بگذارد.

10. تبلیغات چاپی برای بازارهای خاص محلی، ایده آل باقی خواهد ماند.

صنایع «صفحه زرد»ای هستند که صرفاً از تبلیغات چاپی زیاد در بعد محلی رشد کرده اند. صنعت خود من، شرکت محققین خصوصی، اتفاقاً یکی از آنهاست. افزودن فناوری و تبلیغات دیجیتال برای افزایش مقیاس و ایجاد بازارها و کاربران جدید ضروری است. با این حال، مشتریان سنتی هنوز از تبلیغات چاپی برای رفع نیازهای خود استفاده می کنند و ما نیز باید با این مساله هماهنگ باشیم.

انتهای رپرتاژ آگهی

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha