• سه‌شنبه / ۲۳ فروردین ۱۴۰۱ / ۱۹:۱۴
  • دسته‌بندی: گلستان
  • کد خبر: 1401012313451
  • خبرنگار : 50491

مدیرکل تبلیغات اسلامی گلستان:

عاملان جنایت حرم رضوی عروسک‌ خیمه‌شب‌بازی آمریکا هستند/ لزوم ریشه‌کنی خط وهابی-تکفیری در کشور

عاملان جنایت حرم رضوی عروسک‌ خیمه‌شب‌بازی آمریکا هستند/ لزوم ریشه‌کنی خط وهابی-تکفیری در کشور

ایسنا/گلستان مدیرکل تبلیغات اسلامی استان گلستان با بیان اینکه عاملان جنایت حرم رضوی عروسک های خیمه شب بازی دست آمریکا، انگلیس و فرانسه منحوس هستند، گفت: باج دادن به جریان وهابیت و تکفیری و کوتاهی در تقبل این افراد بخشودنی نیست.

حجت الاسلام عباسعلی گرزین عصر امروز در مراسم گرامیداشت عالم ربانی آیت الله علوی گرگانی در مسجد جامع گرگان اظهار کرد: دو خادم مخلص امام زمان(عج) در حرم امن الهی به صورت وحشیانه توسط یک تروریست به شهادت رسیدند، کشورمان قرن گذشته را با چکمه های ننگین استبدادی، استعماری و استکباری جیره خوار کثیف انگلیس و آمریکا رضاخان پست آغاز کرد اما در قرن جدید آنقدر دایره اقتدار امت ما و نظام مقدس جمهوری اسلامی گسترش یافته است که دشمن زبور و ذلیل دست به شهادت جوانان انقلابی و روحانیون جوان و جهادی زده است.

وی با بیان اینکه دشمن روزی در ماه مبارک رمضان شخص اول جهان اسلام در آن زمان(حضرت امیرالمؤمنین(ع)) را به راحتی ترور می کرد و امروز به جایی رسید که طلاب فاضل، انقلابی و گمنام را به شهادت می رساند، افزود: این به معنای کوچک شدن دایره کفر، شرک و نفاق و ضعیف تر شدن دشمنان است و این برای ما بشارت است.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان گلستان متذکر شد: آغاز قرن جدید با شهادت مظلومانه دو روحانی جهادگر و طلبه سرباز امام زمان(عج) به ما بشارت پیروزی می دهد که دشمن از نابودی نظام مقدس جمهوری اسلامی و تضعیف جبهه اسلام ناامید شده است لذا با چاقو به جان جوانان انقلابی و جهادی می افتد.

گرزین با بیان اینکه تقابل حزب الله و حزب شیطان تا قیامت ادامه دارد، بیان کرد: عاملان شهادت مظلومانه روحانیون جهادگر در حرم رضوی دنباله رو کسانی هستند که خون ریزی و مسلح کردن بدن جزو ذات اجداد، تفکر و جریان آنها است همان اتفاقاتی که طی سال های اخیر در سوریه رخ داد و اخیرا در عربستان سعودی مشاهده می شود.

وی با بیان اینکه روحانینون جهادگر در 43 اخیر پرچم دار حرکت جهادی، عاشقانه و انقلابی در کشورمان بودند، تصریح کرد: روحانیون در دوران دفاع مقدس بیش از سه هزار و 500 شهید تقدیم کردند و نسبت به جمعیت خود بالاترین شهدا را تقدیم نظام و انقلاب کردند.

مدیرکل تبلیغات اسلامی گلستان با بیان اینکه ما در عمل نشان دادیم که نه تنها طرفدار شیعه، سنی و یا غیرمسلمان هستیم بلکه در هر جای دنیا ندای آزادی خواهی، ظلم ستیزی، استکبارستیزی و دفاع از مظلومان و توحید برپا باشد ما آنجا حضور خواهیم یافت و با تمام وجود از آن دفاع خواهیم کرد و این سند حقانیت جمهوری اسلامی ایران است.

گرزین با بیان اینکه انقلاب اسلامی ایران خط نورانی جبهه مقاومت را در جهان اسلام پهن کرده است، ابراز داشت: در حادثه اخیر حرم رضوی یک نفوذی جبهه استکبار و فرد وهابی تکفیری که در حاشیه های شهر مشهد زندگی می کند برای تضعیف وحدت افتخارآمیزی که انقلاب اسلامی در جهان اسلام به وجود آورده نقشه کشیده تا شعله نفاق و تکفیر را در مشهد، تهران، اصفهان، اهواز، خاش و همدان شعله ور کند لذا به سراغ خادمان خالصانه و جهادی می آید و آنها را مجروح کرده و به شهادت می رساند.

وی با بیان اینکه درخواست ما از مسئولان و قوای سه‌گانه ریشه‌کن کردن خط منحوس تکفیری-وهابی در کشورمان است، تأکید کرد: باج دادن به جریان وهابیت و تکفیری و کوتاهی در تقبل این افراد بخشودنی نیست، این افراد نشان دادند بویی از اسلام و بشریت نبردند و نه تنها به دنبال اختلاف افکنی به دنبال برادران شیعه و سنی و ملت های مسلمان هستند بلکه نسل کشی و انسان کشی را در دستور کار دارند لذا مسئولان با این جریان که تحت هر عنوانی در کشورمان هستند مقابله کند.

مدیرکل تبلیغات اسلامی گلستان با بیان اینکه ما برای اسلام و نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران خون های فراوانی تقدیم کردیم، بیان کرد: مسئولان در خصوص جنایت حرم رضوی با جدیت برخورد کنند و انتقام خون دو شهید مظلوم را از سران جبهه استکبار و استعمار بگیرند چراکه عاملان این حادثه عروسک های خیمه شب بازی دست آمریکا، انگلیس و فرانسه منحوس هستند لذا از مسئولان می خواهیم انتقام خون شهدای مظلوم ما را ابتدا از سردمداران کفر بگیرند.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha