• چهارشنبه / ۲۴ فروردین ۱۴۰۱ / ۰۸:۴۱
  • دسته‌بندی: خراسان شمالی
  • کد خبر: 1401012413628

مدیر کانون فرهنگی و هنری مشکات خبر داد:

مسابقه قرآنی «بهار در بهار» میزبان هنرمندان مسجدی در اسفراین

مسابقه  قرآنی «بهار در بهار» میزبان هنرمندان مسجدی در اسفراین

ایسنا/خراسان شمالی مدیر کانون فرهنگی و هنری مشکات مسجد صاحب الزمان (عج) اسفراین از برگزاری مسابقه قرآنی «بهار در بهار» به مناسبت ایام پر برکت ماه مبارک رمضان خبر داد.

زهرا براتی، در گفت و گو با ایسنا، با اشاره به برگزاری مسابقه قرآنی بهار در بهار به مناسبت ماه مبارک رمضان در شهرستان اسفراین، اظهار کرد: به همت این کانون و اداره تبلیغات اسلامی، موسسه قرآنی رهپویان مرآت الهدی و نهضت پیشرفت بانوان اسفراین این مسابقه طراحی و فراخوان آن صادر شده است.

وی افزود:  این مسابقه در رشته‌های عکس، تهیه کلیپ، عکس موبایلی، پادکست و نیز بخش ویژه برگزار می‌شود.

براتی ادامه داد: کلیپ با مضامین قرآنی، ارسال عکس نوشت قرآنی، ارسال عکس موبایلی در موضوعات نماز، نیایش و جلسات قرآن خانگی و مساجد، ارسال پادکست و فیلم در موضوعات تدبر در قرآن، تفسیر قرآن و دعوت دیگران به قرائت و تفکر در قرآن و معنویت و رمضان طراحی شده است.

وی زمان ارسال آثار را تا پایان ماه مبارک برشمرد و گفت: علاقمندان از سراسر استان می‌توانند برای شرکت در مسابقه آثار تولیدی خود را در محورهای فوق الذکر در فضای مجازی واتساپ و ایتا به شماره همراه ۰۹۱۵۳۷۲۰۰۹۵ و در فضای مجازی به آیدی @bahar_esfarayen ارسال کنند و در پایان ماه مبارک طی مراسمی به قید قرعه از جوایز نفیسی برخوردار شوند.

براتی همچنین در ادامه اعلام برنامه‌های ویژه ماه مبارک رمضان از برگزاری مراسم جزء خوانی قرآن کریم در ماه مبارک رمضان ویژه بانوان خبر داد و افزود: طی روزهای ماه مبارک هر روز مراسم جزء خوانی در مسجد صاحب الزمان(عج) دایر است  و در روزهای دوشنبه و چهارشنبه هر هفته بعد از این مراسم، کارگاه آموزشی بیان احکام با آموزش حجت الاسلام مرگانی برگزار می‌شود.

وی همچنین گستردن سفره ساده افطاری، برگزاری نشست بصیرتی جهاد تبیین چرایی و اهمیت آن با حضور امام جمعه اسفراین ویژه بانوان و نیز برگزاری کارگاه آموزشی پیشگیری از اعتیاد را از دیگر برنامه‌های ماه مبارک در این کانون برشمرد و گفت: در حال رایزنی با سایر ادارات شهرستان هستیم تا بتوانیم محفل انس با قرآن  کریم نیز با دعوت از قاریان و حفاظ برجسته خانم، ویژه بانوان برگزار کنیم.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha