• چهارشنبه / ۲۴ فروردین ۱۴۰۱ / ۰۹:۵۰
  • دسته‌بندی: کهگیلویه و بویراحمد
  • کد خبر: 1401012413703
  • خبرنگار : 50457

مدیرکل ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره) کهگیلویه و بویراحمد:

پایلوت شدن لنده برای اجرای طرح های اشتغالزایی ستاداجرایی حضرت امام(ره)

پایلوت شدن لنده برای اجرای طرح های اشتغالزایی ستاداجرایی حضرت امام(ره)

ایسنا/کهگیلویه و بویراحمد مدیرکل ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره) کهگیلویه و بویراحمد از انتخاب شهرستان لنده به عنوان پایلوت طرح های اشتغالزایی با حمایت ویژه این ستاد خبرداد.

شایان نادری در نشست شورای اشتغال در شهرستان لنده گفت: ما برابر روال حاکم در کشور هرکجا بنیاد علوی هست ورود پیدا نمی کنیم اما باتوجه به عمق محرومیت ها و پیگیری های امام جمعه و فرماندار شهرستان لنده این مهم تحقق یافت.

وی افزود: در بحث اشتغالزایی خرد و کلان بحث راه اندازی کارگاه ها و تعاونی ها از نقطه آغاز تا پایان بر روند اجرای طرح ها اشتغالزایی نظارت دقیق و مستمر صورت می گیرد.

مدیرکل ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره) کهگیلویه و بویراحمد اظهارکرد: تسهیلات کلان نمی تواند تضمینی بر اجرای ۱۰۰درصدی طرح ها باشد به طور مثال در روند اجرایی یک طرح گلخانه که باید دارای استانداردهای فنی و ملی باشد این مهم رعایت نمی شود و گاها دچار مشکلات اساسی می شوند.

نادری تصریح کرد: ما آمدیم در کنار دستگاه های اجرایی کارهای زمین مانده را اجرا کنیم و در کنار آنان تسهیل کننده امر اشتغال باشیم.

وی ادامه داد: نباید کسی که تسهیلات طرح خود را از بنیاد علوی گرفته است دوباره از ستاد اجرایی تسهیلات بگیرد چرا که در رویه ما آن کسی  شایسته دریافت تسهیلات است که اهلیت کار را داشته باشد و در این حوزه فارغ از مسائل سیاسی کار خواهیم کرد.

مدیرکل ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره) کهگیلویه و بویراحمد عنوان کرد: نظارت ویژه بر تسهیلاتی که اعطا می شود به طور ویژه صورت می گیرد و انحرافات در این حوزه صورت نخواهد گرفت.

به گزارش ایسنا، در ادامه نیز تعدادی از تولید کنندگان حوزه های مختلف در سطح شهرستان لنده به بیان دیدگاه و نظرات خود در راستای پیشبرد اهداف شورای اشتغال با بیان معایب و محاسن راهبردهای اشتغال پرداختند.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha