• چهارشنبه / ۲۴ فروردین ۱۴۰۱ / ۱۳:۱۷
  • دسته‌بندی: سایر ورزش‌ها
  • کد خبر: 1401012413979
  • خبرنگار : 90047

واکنش معاون شرکت توسعه به اعتراضات چوگان و تنیس

واکنش معاون شرکت توسعه به اعتراضات چوگان و تنیس

معاون شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی به اعتراضات صورت گرفته از سوی فدراسیون های چوگان و تنیس واکنش نشان داد.

محمد محب خدایی در گفت‌وگو با ایسنا، درباره وضعیت مجموعه چوگان و سوارکاری (قصر فیزوزه) و اعتراضات صورت گرفته در این خصوص از سوی رییس فدراسیون چوگان، اظهارکرد: روز گذشته طی نشستی که با محمد پولادگر در این زمینه داشتیم، قراردادی منعقد شد که طبق این قرارداد بخش‌هایی که مربوط به چوگان است در اختیار این فدراسیون قرار بگیرد و سایر بخش‌ها از جمله سوارکاری (قصر فیروزه) به شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی واگذار شود تا امکان استفاده فدراسیون سوارکاری از این مجموعه را هم داشته باشد.

وی گفت: این مجموعه از سال ۹۸ تا الان در اختیار فدراسیون چوگان بود که در جهت هم افزایی بیشتر، امکان استفاده سایر فدراسیونها از این مجموعه و حفظ و نگهداری بهتر آن، شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی تصمیم گرفت طی قراردادی بخش‌هایی از این مجموعه را که ارتباطی به چوگان ندارد در اختیار بگیرد که مدت این قرارداد تا پایان سال ۱۴۰۱ است.

خدایی تصریح کرد: هدف شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی این است که خدمات بهتری را برای تمام فدراسیونها فراهم کند و این موضوع تنها خاص چوگان نیست، مگر در حال حاضر مدیریت استادیوم آزادی و انقلاب بر عهده‌ی شرکت توسعه نیست؟

معاون شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی گفت: در حال حاضر هیچ مشکل خاصی با چوگان نداریم و روز گذشته نیز بعد از پایان جلسه، قراردادی تنظیم و برای امضاء به فدراسیون ارسال کردیم.

وی خاطرنشان کرد: تمام زمین‌های مجموعه‌های ورزشی اموال دولت است و ما تنها وظیفه داریم مسیر را براساس تاکیدات مقام وزارت ورزش و جوانان، پیش ببریم.

معاون شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی همچنین پیرامون این پرسش که در «سند تحول دولت مردمی»، رییس جمهور اعلام کرده که اولویت واگذاری اماکن ورزشی به فدراسیون‌ها و هیات‌ها باشد، گفت: مجموعه چوگان همانند استادیوم آزادی یا انقلاب تنها خاص یک فدراسیون نیست و باید شرایط استفاده برای سایر فدراسیون ها را نیز در این مجموعه فراهم کنیم، شرکت توسعه براساس قانون وظیفه حفظ و نگهداری اماکن ورزشی و مدیریت زیرساختی در جهت توسعه ورزش کشور را بر عهده دارد.

خدایی در ادامه همچنین در خصوص واگذاری زمین‌های تنیس به بخش خصوصی و اعتراض تند رییس فدراسیون به این مساله، گفت: در همه جای دنیا اقتصاد زنجیره‌ای مهم است و با این اقدام هم افزایی درآمدی در تنیس اتفاق خواهد افتاد، البته واگذاری زمین‌های تنیس به بخش خصوصی براساس قیمت تعزیرات است و کسی نمی‌تواند قیمت را بالاتر از تعزیرات در نظر بگیرد. بنابراین چنین اقدامی نه تنها به ضرر ورزشکار نیست، بلکه به نوعی به نفع ورزشکار هم خواهد بود.

وی در پایان افزود: هدف ما از این واگذاری درآمدزایی از زمین‌های تنیس بود که در گذشته تنها فعالیت‌های حرفه‌ای در آن صورت می‌گرفت.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha