• چهارشنبه / ۲۴ فروردین ۱۴۰۱ / ۱۴:۳۹
  • دسته‌بندی: آمریکا و اروپا
  • کد خبر: 1401012414085
  • خبرنگار : 71661

روسیه: اصلا سلاح شیمیایی نداریم که استفاده کنیم

روسیه: اصلا سلاح شیمیایی نداریم که استفاده کنیم

روسیه، امروز (چهارشنبه) اعلام کرد که ادعای آمریکا و اوکراین مبنی بر استفاده مسکو از تسلیحات شیمیایی، اطلاعات نادرست است چون روسیه آخرین تسلیحات شیمیایی خود را در سال ۲۰۱۷ از بین برد.

به گزارش ایسنا، به نقل از خبرگزاری رویترز، پیش‌تر، وزارت دفاع اوکراین گفت که در حال بررسی ادعاهایی است مبنی بر اینکه ممکن است روسیه در شهر بندری ماریوپل در جنوب اوکراین از سلاح شیمیایی استفاده کند.

وزارت امور خارجه آمریکا نیز گفت که واشنگتن نگران این مسئله است که روسیه دست به دامن تسلیحات شیمیایی شود.

سفارت روسیه در واشنگتن گفت: افراطگراهای اوکراینی در حال آماده شدن برای انجام اقدامات تحریک‌آمیز با استفاده از تسلیحات شیمیایی بوده و وزارت خارجه آمریکا در حال انتشار اطلاعات نادرست است.

این سفارتخانه در بیانیه‌ای اعلام کرد: از واشنگتن می‌خواهیم به انتشار اطلاعات غلط پایان دهد. سخنگوی وزارت خارجه آمریکا (ند پرایس) بار دیگر با صحبت‌های بیهوده‌اش، خود را انگشت‌نما کرد، اظهاراتی که هیچ مدرکی برای اثبات آن وجود ندارد.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha
avatar
۱۴۰۱-۰۱-۲۴ ۱۵:۱۱

شما که راست میگید!!!

avatar
۱۴۰۱-۰۱-۲۴ ۱۶:۰۸

پوتین صلاح شیمیایی داره!

avatar
۱۴۰۱-۰۱-۲۴ ۱۹:۲۷

خوب ،خودت نداری سوریه که بهت داده،بچه گول میزنی

avatar
۱۴۰۱-۰۱-۲۶ ۰۲:۳۳

چرا هر چه در این تعرض اشکار روسیه به اکراین هست شما ها اون رو تکذیب میکنید ( تجاوز چی ! کشتن افراد بی گناه چی ! کشتن کودکان چی ! یا لااقل کوتاه کردن موی سر بچه ها در مدارس! اون چی !) چرا فقط تکذیب میکنید ! چرا توضبح بدید از چی این جنایت های پوتین حمایت نمیکنید تا کجا میخاید پیش برید بترسید از قیامت بترسید از عدالت خداوند! بترسید از اعمالتون ! مردم بازیچه نیستند ! احترام دارند ! کرامت دارند ! تمام کنید این اراجیف رو !

avatar
۱۴۰۱-۰۱-۳۰ ۲۲:۱۲

شما چرا ناراحتی شیرت خشک میشه آبجی نوکر غرب جیره خور اکاذیب غرب مرد باید حرف راست بزنه نه شایعات رو تایید کنه در مرام ما ایرانیها که دیدم آمریکا و انگلیس همه حرفها و دلسوزی هاشون از دروغ مکر و عقده هست چرا باید تایید کنیم اکاذیب غرب ظالم و ستمگر را ما نه به روسیه کاری داریم نه به اکاذیب غرب جانی بی طرف هستیم و جانب حقیقتیم