• چهارشنبه / ۲۴ فروردین ۱۴۰۱ / ۲۳:۰۰
  • دسته‌بندی: توپ و تور
  • کد خبر: 1401012414318
  • خبرنگار : 71576

آرزومندی: لیگ بسکتبال امسال یک قدم جلو رفت/ فصل خوبی را سپری کردیم

سرمربی تیم بسکتبال نظم‌آوران سیرجان از عملکرد بازیکنانش در نخستین تجربه سوپرلیگی آنها ابراز رضایت کرد.

به گزارش ایسنا، علی آرزومندی، سرمربی تیم بسکتبال نظم‌آوران سیرجان درباره عملکرد بازیکنان خود در این فصل از رقابت‌های لیگ برتر توضیح داد: از نظر من به عنوان تیمی که تازه از دست یک آمده بودیم و اولین تجربه سوپرلیگ را پشت سر می‌گذاشتیم، نتیجه کسب‌شده اتفاق خوبی بود.

او ادامه داد: در ابتدای فصل بازی نخست خود را با اختلاف به گرگان باختیم اما رفته‌رفته روند تیمی ما با هماهنگ‌شدن تیم بهتر شد و شرایطی را رقم زدیم که تیم نتایج خوبی کسب کرد تا به نیمه‌نهایی هم رسیدیم. حضور در نیمه‌نهایی اتفاق خوبی بود. قبل از اتمام فصل نمی‌شد حرف زد اما نیمه‌نهایی لیگ اتفاق خوبی برای ما به شمار می‌رود و همه اعضای باشگاه برای کسب این نتیجه تلاش کرده‌اند که باید به آنها خسته نباشید گفت.

آرزومندی تاکید کرد: به فینال رسیدن اتفاق و رویای بزرگی بود که برای آن تلاش می‌کردیم. دو بازی نزدیک را در نیمه‌نهایی با ذوب‌ آهن انجام دادیم و تنها بازی سوم را با ۱۰ اختلاف امتیاز واگذار کردیم. ذوب‌ آهن نشان داد باتجربه و شایسته‌تر است. آنها کمتر از ما اشتباه کردند و به فینال رسیدند.

سرمربی تیم سیرجان افزود: ما دو بازی اول را باختیم و فشار زیادی در بازی سوم روی تیم بود. در این دیدار انتظارات ما از بازیکنان نیز برآورده نشد اما کار بزرگی کردند و من فکر می‌کنم باشگاه از عملکرد تیم رضایت داشته باشد. فصل خوبی بود اما رفتن به فینال یک چیزهایی می‌خواست که متاسفانه ما کم داشتیم. به تیم ذوب‌ آهن تبریک می‌گویم، خوب جنگیدند و امیدوارم در فینال نیز موفق باشند.

آرزومندی درباره پیش‌بینی خود از قهرمان این فصل نیز گفت: واقعا باید به همه تیم‌ها احترام گذاشت. هر دو تیم شهرداری و شیمیدر تیم‌های خوبی هستند و نمی‌توان پیش‌بینی کرد چه تیمی حریف ذوب‌ آهن در فینال خواهد شد. امیدوارم تیمی که شایسته‌تر است به قهرمانی برسد.

او در پایان صحبت‌های خود گفت: امسال لیگ بسکتبال یک قدم نسبت به گذشته جلوتر رفت و خدا را شکر شرایط بهتر از سال قبل بود. امیدوارم رئیس جدید نیز شرایط را برای فصول پیش رو بهتر کند.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha