• پنجشنبه / ۲۵ فروردین ۱۴۰۱ / ۱۳:۵۴
  • دسته‌بندی: آمریکا و اروپا
  • کد خبر: 1401012514664
  • خبرنگار : 71402

پوتین خیال اتریش را از بابت گاز راحت کرده است

پوتین خیال اتریش را از بابت گاز راحت کرده است

رئیس‌جمهوری روسیه در دیدار با صدراعظم اتریش گفت که تامین گاز این کشور از روسیه پابرجاست و اتریش می‌تواند همچنان پول آن را به یورو پرداخت کند.

به گزارش ایسنا، کارل نهامر، صدراعظم ارتیش دوشنبه در مسکو با ولادیمیر پوتین، رئیس‌جمهوری روسیه ملاقات داشت و از آن روز تاکنون به صحبت‌های خودشان درباره امنیت تامین گاز اتریش اشاره‌ای نکرده بود.

این کشور ۸۰ درصد از گاز طبیعی خودش را از روسیه تامین می‌کند و مخالف تحریم فوری اتحادیه اروپا علیه گاز روسیه بوده و استدلال می‌کند که این فعلا امکان‌پذیر نیست.

کارل نهامر در گفت‌وگو با آژانس‌ خبری ملی اتریش موسوم به ای‌پی‌ای که امروز پنج‌شنبه منتشر شد، گفت: پوتین گفت که روند تامین گاز امن است و روسیه و حجمی که روسیه بر سر آن توافق کرده، منتقل خواهد شد و پرداخت بهای گاز می‌تواند به صورت یورو ادامه یابد.

صدراعظم اتریش، به عنوان اولین رهبر اروپایی از زمان آغاز حمله روسیه به اوکراین با پوتین دیدار داشت. او پیش از این سفر در تماس‌های تلفنی با رهبران جهان درباره پرونده اوکراین گفت‌وگو کرد.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha
avatar
۱۴۰۱-۰۱-۲۶ ۰۰:۱۲

خاک برسرش مردم اوکراین بخاطر چه حیوانهایی قربانی میشن

avatar
۱۴۰۱-۰۱-۳۰ ۰۱:۱۰

خاک بر سر زلینسکی، نه رهبر اتریش به مردم اتریش چه ربطی داره که، زلینسکی خائن با تحریک آمریکا مردم خودشو قربانی کرد. من واقعا نمی‌فهمم، چه ربطی داره. خب اتریش طبق توافق قبلی مراودات تجاری خودشو با روسیه پیش میبره، به کسی چه مربوط؟

avatar
۱۴۰۱-۰۱-۲۶ ۰۲:۰۶

گول پوتین رانخوریدمسیرخریدگازراتغییردهید

avatar
۱۴۰۱-۰۱-۲۶ ۰۳:۲۷

گفته بودم این عوضی..چقدر پست و فرومایا ست.این هم از اعضای اتحادیه اروپا.حق با ترامپ بود که اعتقاد داشت اتحادیه اروپا باید منحل بشه.

avatar
۱۴۰۱-۰۱-۲۶ ۱۰:۳۱

ولی باید بعد از مدتی پول گاز را به روبل روسیه پرداخت کند.

avatar
۱۴۰۱-۰۱-۲۶ ۱۰:۵۸

ای ول داری پوتین. همین گاز اروپاروقطع کن یک مدتی تاطعم خوش تحریم وتورم رو مردم اروپابچشندتاحالش رو ببرند. مرگ بر امریکا واروپا

avatar
۱۴۰۱-۰۱-۲۷ ۱۶:۵۳

احمق خائن به مردم و کشور

avatar
۱۴۰۱-۰۱-۲۶ ۱۳:۴۳

اگه زمانی که مارو تحریم می کزدن ما هم پول رو به ریال میگرفتیم اینطور نمی شد

avatar
۱۴۰۱-۰۱-۲۸ ۰۹:۳۳

برای خرید موشک و پهباد دلار لازم است

avatar
۱۴۰۱-۰۱-۲۶ ۱۵:۳۰

چرا ایشون تحت تاثیر اییینهمه هجمه رسانه ای یکطرفه علیه روسها و نیز تحت تأثیر قدرت ابرقدرت جهان قرار نگرفته، یوقت نیان هم اتریش و هم روسیه رو با خاک یکسان کنن!!

avatar
۱۴۰۱-۰۱-۲۷ ۱۵:۳۳

درود بر پوتین مرگ بر اروپا