• پنجشنبه / ۲۵ فروردین ۱۴۰۱ / ۱۹:۴۲
  • دسته‌بندی: همدان
  • کد خبر: 1401012514796
  • خبرنگار : 50038

دستور پیگیری طرح جامع و تفصیلی شهر ملایر صادر شد

دستور پیگیری طرح جامع و تفصیلی شهر ملایر صادر شد

ایسنا/همدان در نشستی با حضور معاون شهرسازی و معماری وزارت راه و شهرسازی کشور، پیگیری طرح ‏جامع و تفصیلی با تسریع در اصلاح و بازنگری طرح جامع، مطرح شد.‏

به گزارش ایسنا؛ در این جلسه‌ که با حضور معاون وزیر راه و شهرسازی و معماری، مدیرکل‌های حوزه راه و شهرسازی وزارتخانه، نماینده مردم ملایر در مجلس شورای اسلامی، مدیرکل راه و شهرسازی استان، معاون اداره املاک استان همدان و مشاور وزیر راه وشهرسازی برگزار شد، شهردار ملایر از پیگیری طرح جامع و تفصیلی با تسریع در اصلاح و بازنگری طرح جامع، خبر داد.

مجید فرجی بیان کرد: در این نشست پیرامون بازنگری طرح جامع شهر ملایر و حل و فصل مشکلاتی که در طرح فعلی وجود دارد مورد بحث و پیگیری قرار گرفت و مقرر شد اصلاحات در اسرع وقت صورت پذیرد و انتظار می رود با توجه به دستوری که معاون وزیر راه و شهر سازی صادر نمودند روند اصلاح طرح جامع و تفصیلی خیلی سریعتر انجام شود.

دستور پیگیری طرح جامع و تفصیلی شهر ملایر صادر شد

وی با اشاره به اینکه در این جلسه بین اعضای جلسه همگرایی خوبی صورت گرفت و انتظار داریم در اجرا نیز شاهد این اتفاق باشیم، اظهارکرد: یکی دیگر از مواردی که در جلسه مطرح شد، تصمیم‌ گیری در بحث تأمین زمین برای طرح جهش تولید مسکن بود که امید است با همراهی اداره راه و شهرسازی، این موارد نیز مد نظر قرار گیرد.

فرجی خاطرنشان کرد: به عنوان خدمتگزار مردم به دنبال حل مشکلات مردم ملایر حتی در سطح وزارتخانه هستیم و تلاش داریم که این مشکلات هرچه سریعتر برطرف شود.

نماینده مردم ملایر در مجلس شورای اسلامی نیز خاطرنشان کرد: در راستای این طرح، مکان‌یابی برای ایجاد شهرک جدید در ملایر، الحاق برخی روستاهای همجوار ملایر به شهر و تعیین تکلیف اراضی درون بافت و اراضی خالی داخل حریم شهر، تصمیمات خوبی از سوی معاون شهرسازی و معماری وزارت راه و شهرسازی اتخاذ شد.

حجت الاسلام احد آزادی‌خواه افزود: در این نشست مقرر شد مدیرکل راه و شهرسازی استان همدان و شهرداری ملایر برای ایجاد شهرک جدید در ملایر مکان‌یابی را انجام دهند و برای الحاق برخی روستاهای واجد شرایط همچون ازناو مقدمات لازم انجام شود.

وی اظهارکرد: همچنین مقر شده است نهادهای اوقاف و امور خیریه، راه و شهرسازی و شهرداری ملایر برای اجرای طرح ملی مسکن و دیگر طرح‌های راه و شهرسازی در شهرستان کار مشترکی را آغاز کنند.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha
avatar
۱۴۰۱-۰۱-۲۶ ۰۱:۰۲

بهترین محل برای ایجاد شهرک جدید میدان استاندارد به میدان استاندارد سمت راست بلوار به سمت ازناو هست که واقعا چهره شهر با بیابان این مسیر خراب کرده

avatar
۱۴۰۱-۰۱-۲۹ ۱۹:۲۰

لطف کنید جلو تپه خواری زیر کوه گرمه توسط دانشگاه خاتم الانبیا و و آسیب رساندن به پشت کوه گرمه به بهانه تهیه سنگ یا شن آسفالت، توسط دم کلفتها و در کل جلوی از بین رفتن محیط زیست ملایر رو بگیرین. و بجای اینکه شهر عمودی رشد کنه بافتهای فرسوده رو احیا کنید