• پنجشنبه / ۲۵ فروردین ۱۴۰۱ / ۲۲:۵۹
  • دسته‌بندی: توپ و تور
  • کد خبر: 1401012514847
  • خبرنگار : 71576

جمشیدی: بازی سوم را به مسائلی غیر از بسکتبال باختیم/ از شیمیدر بهتر بودیم

جمشیدی: بازی سوم را به مسائلی غیر از بسکتبال باختیم/ از شیمیدر بهتر بودیم

کاپیتان تیم بسکتبال شهرداری گرگان گفت: من فکر می‌کنم نتیجه نشان می‌دهد که تیم بهتری نسبت به شیمیدر بودیم و در بازی سوم هم به مسائلی غیر از بسکتبال باختیم.

به گزارش ایسنا، محمد جمشیدی کاپیتان تیم بسکتبال شهرداری گرگان پس صعود این تیم به فینال لیگ برتر مردان توضیح داد: بازی‌های خیلی سختی مقابل شیمیدر قم داشتیم. هر چهار بازی سخت بود، اما خوشبختانه کادرفنی ما در این دیدار با درایت بود و بازیکنان هم یک دل تلاش کردند تا با کسب سومین برد راهی فینال شویم.

او ادامه: این موفقیت حاصل تلاش بازیکنان و کادرفنی است و من فکر میکنم نتیجه ۳ - ۱ هم نشان دهنده آن است که تیم ما بهتر و منسجم‌تر بود و این موفقیت حق این هواداران است‌.

کاپیتان شهرداری گرگان در پاسخ به این سوال که پس از باخت در بازی سوم برای بازی چهارم چه تدابیری اندیشیدید؟ اظهار کرد: من فکر می‌کنم بازی قبل را هم به چیزهایی غیر از بسکتبال باختیم، اما نمی‌خواهم الان به این موضوعات ورود کنم و خوشبختانه با عملکرد خوبی در این بازی کار کردیم. دو بر یک پیش بودیم و بدون استرس بازی کردیم که نتیجه آن هم کسب سومین برد بود.

او درباره بازی فینال با ذوب‌آهن نیز توضیح داد: من شخصا برای تیم ذوب‌آهن احترام زیادی قائل هستم. ذوب‌آهن تیم خوبی است که بازیکنان خوبی دارد و از کادرفنی با دانشی نیز برخوردار است. بازیکنان آن‌ها نیز یکدل هستند و قطعا دیدارهای سختی با آن‌ها خواهیم داشت. این برد را باید فراموش کرده و برای فینال آماده شویم.

در کوارتر پایانی بازی نوید رضایی‌فر گارد تیم شیمیدر یک رانینگ انجام داد که داور باید خطای او را به نفع شهرداری اعلام‌ می‌کرد، اما این خطا گرفته نشد.

جمشیدی درباره تصمیمات داوران گفت: داوری این دیدار با وجود حساسیت بالا نسبت به بازی قبل بسیار بهتر بود، اما در همان صحنه تیم شیمیدر ۵ امتیاز (یک پرتاب سه امتیازی و دو خطای تکنیکال) گرفت که بازی نزدیک شد. در مجموع نمی‌خواهم زیاد به این مسائل ورود کنم اما برخی اشتباهات واقعا به ضرر تیم‌ ما بود.

ستاره ملی‌پوش شهرداری گرگان در پاسخ به این سئوال که چرا شهرداری نتوانست اختلاف زیاد کوارتر اول را تا پایان حفظ کند، گفت: در ابتدا ما بهتر کار کردیم و سوار بر بازی بودیم، اما رفته رفته کار سخت شد چون بازیکن (گارد) آمریکایی شیمیدر فوق‌العاده کار کرد. واقعا نمی‌شد او را مهار کرد و من فکر می‌کنم کلا در لیگ یکی دو بازیکن مثل او داشته‌ایم. در این مسابقات نمی‌شود اختلاف ۲۰ امتیاز باشد، اما در مجموع خوشحال هستم که بازی را بردیم.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha