• پنجشنبه / ۲۵ فروردین ۱۴۰۱ / ۲۳:۲۱
  • دسته‌بندی: فوتبال، فوتسال
  • کد خبر: 1401012514853
  • خبرنگار : 71536

محمدی: باشگاه‌ها با تیم ملی امید تعامل داشته باشند

محمدی: باشگاه‌ها با تیم ملی امید تعامل داشته باشند

مدیر تیم ملی امید می‌گوید نمی‌خواهد به باشگاه‌ها لطمه‌ای وارد شود اما بین تیم ملی و تیم‌های لیگ برتری باید تعامل وجود داشته باشد.

به گزارش ایسنا، محمد محمدی پس از دیدار دوستانه و شکست ۲ بر یک تیم ملی امید مقابل گل گهر اظهار کرد: با این‌که در این بازی نتیجه نگرفتیم اما بازی فنی بسیار خوبی بود و جا دارد از دکتر سجادی و آقای مددی تشکر کنم که هماهنگی‌های لازم را انجام دادند تا امروز برویم و در زمین شماره یک آزادی بازی کنیم. ما به این بازی‌ها نیاز داریم و بازیکنان ما باید بازی کنند و بیرون از ایران هم با هم‌ سن‌های خودشان مسابقه دهند.

او ادامه داد: امروز تماشاگر نبود و با حضور تماشاگر فشارها هم دو چندان می‌شود. ما نیاز به زمان داریم و امیدوارم حمایت‌ها ادامه دار باشد تا بتوانیم بعد از سال‌ها به المپیک راه پیدا کنیم. برای بازی‌های دوستانه فدراسیون دارد نامه نگاری‌های لازم را انجام می‌دهد. ما در بحث قراردادها مشکلاتی داشتیم و زمان را از دست دادیم اما خدا را شکر اکنون داریم کارهای لازم را انجام می‌دهیم. نامه‌نگاری‌ها انجام شده و امیدوارم بتوانیم در ترکیه یک بازی دوستانه با یک تیم درجه یک باشگاهی این کشور برگزار کنیم.

مدیر تیم ملی امید درباره حضور نیافتن مسئولان فدراسیون فوتبال در دیدار دوستانه تیم ملی امید گفت: حضور وزیر ورزش باعث دلگرمی جوانان تیم ما شد و باید از او تشکر کنیم. میرشاد ماجدی برای سالگرد درگذشت نادر دست نشان به قائم‌شهر رفته بود و به این دیدار نرسید.

او در پاسخ به این سوال که تیم ملی بدون بازی‌های تدارکاتی چقدر ضرر می‌کند، عنوان کرد: بزرگترین دغدغه آقای مهدوی‌کیا بازی‌های دوستانه است. این جوانان باید جلوی هواداران و زیر فشار بازی کنند تا تجربه کسب کنند. امیدوارم باشگاه‌ها هم کمک کنند تا بتوانیم از تمام پتانسیل‌مان استفاده کنیم.

محمدی درباره لغو این دیدار دوستانه و تصمیم مجدد برای برگزاری آن بیان کرد: از روز اول اردو آقای مهدوی کیا برنامه داده بود که در آخرین روز اردو یک دیدار دوستانه داشته باشیم. شرایط را مسئولان ورزشگاه باید فراهم می‌کردند و به دلیل این‌که قبل از ساعت ۸ نمی‌توانستیم بازی کنیم بازی لغو شد اما با کمک آقای سجادی و مددی بازی در بهترین شرایط برگزار شد. ناراحتی در این خصوص وجود ندارد.

او در رابطه تداخل دیدارهای نهایی تیم ملی با بازی‌های لیگ برتر گفت: باید تعامل بین باشگاه‌ها و تیم ملی وجود داشته باشد و بازیکنان در اختیارمان قرار بگیرند. متاسفانه لیگ ۷ خرداد تمام می‌شود و ۱۱ خرداد بازی‌های ما تمام می‌شود. این کارمان را سخت می‌کند. باید با آقای مهدوی کیا صحبت کنیم و بازیکنان تیم‌هایی که در خطر سقوط هستند را با تعامل به تیم ملی بیاوریم. همه سرباز تیم ملی هستند اما نمی‌خواهیم به باشگاه‌ها لطمه‌ای وارد شود. تمام هم و غم ما موفقیت تیم ملی است.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha