• جمعه / ۲۶ فروردین ۱۴۰۱ / ۱۲:۵۴
  • دسته‌بندی: غرب آسیا و آفریقا
  • کد خبر: 1401012615053
  • خبرنگار : 71663

در اقدامی نادر

بایدن سوژه طنز شبکه MBC عربستان شد+ فیلم

بایدن سوژه طنز شبکه MBC عربستان شد+ فیلم

در یک قسمت از سریال در حال پخش از یک شبکه مشهور سعودی، رئیس جمهور آمریکا به شکل بی‌سابقه‌ای مورد تمسخر قرار گرفت، اقدامی غیرعادی که نشان دهنده بدترشدن روابط بین ریاض و واشنگتن است.

به گزارش ایسنا، به نقل از یورونیوز، اپیزودی از یک سریال که توسط یک شبکه تلویزیونی مشهور سعودی پخش شد، میلیون‌ها بیننده را با یک صحنه کمدی که به طور علنی جو بایدن، رئیس جمهور آمریکا را به سخره گرفت، جمع کرد، اقدامی غیرعادی که نشان دهنده بدتر شدن روابط بین ریاض و واشنگتن است.

در صحنه پخش شده توسط شبکه MBC، بزرگترین شبکه سرگرمی عربی، خالد الفرج، کمدین سعودی، که نقش بایدن را ایفا می‌کند دو بار در کمتر از یک دقیقه به خواب می‌رود در حالی که تلاش می‌کند "پاسخی سخت"  به ولادیمیر پوتین، رئیس جمهور روسیه درباره جنگ با اوکراین بدهد.

براساس این اپیزود بایدن در صحنه چندین بار موضوع گفتگو  و همینطور نام پوتین را فراموش می‌کند و به جای اوکراین به بحران اسپانیا و سپس آفریقا اشاره می‌کند.

همچنین بایدن چندین بار کاملا هریس، معاون رئیس جمهور آمریکا را "بانوی اول" خطا می‌کند.

این کلیپ تنها در توییتر حداقل هفت میلیون بار دیده شده است که باعث واکنش‌های مختلف کاربران شبکه‌های اجتماعی در دو کشور را به دنبال داشت.

این شبکه(MBC) به طور کلی برنامه‌هایی را پخش می‌کند که با دیدگاه‌های محمد بن سلمان، ولیعهدعربستان همخوانی دارد.

تهاجم روسیه به اوکراین شکاف گسترده‌ای را بین واشنگتن و ریاض آشکار کرد بطوریکه روابط نزدیک آنها مبتنی بر تأمین نفت ارزان سعودی در ازای حمایت نظامی آمریکا به دهه ۱۹۴۰ باز می‌گردد.

عربستان از زمان شروع جنگ اوکراین در برابر فشار آمریکا برای افزایش تولید نفت مقاومت کرده است.

همچنین قتل جمال خاشقجی روزنامه‌نگار سعودی و ستون‌نویس واشنگتن پست در سال ۲۰۱۸ توسط عربستان، روابط میان دو کشور را بشدت‌ تحت تاثیر قرار داده است.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha
avatar
۱۴۰۱-۰۱-۲۶ ۱۳:۲۴

الان ما باید خیلی خوشحال بشیم ؟ برین به فکر نون مردم باشید

avatar
۱۴۰۱-۰۱-۲۶ ۱۴:۲۱

بعضی وقت ها ام یک ها صاحب خود را ی گاز کوچولو میگیرند حالا بن سلمان هم ی شوخی با صاحبش کرده زیاد مهم نیست .چون همیشه رام و مطیع امریکاست اخه قبلا صاحبش خود ترامپ بوده خوب نمیخواد سگ نگهبان بایدن باشد .

avatar
۱۴۰۱-۰۱-۲۶ ۱۹:۵۴

خخخخخ

avatar
۱۴۰۱-۰۱-۲۷ ۰۸:۵۸

بیچاره، دلم برا این پیر مرد میسوزه. حیف اون همه قدرت و اختیاراتی که به این توهمی دادن.خخخخخخخ