• جمعه / ۲۶ فروردین ۱۴۰۱ / ۱۶:۳۹
  • دسته‌بندی: آمریکا و اروپا
  • کد خبر: 1401012615167
  • خبرنگار : 71661

هشدار روسیه به آمریکا: تجهیز نظامی اوکراین عواقب پیش‌بینی‌ناپذیری خواهد داشت

هشدار روسیه به آمریکا: تجهیز نظامی اوکراین عواقب پیش‌بینی‌ناپذیری خواهد داشت
ولادیمیر پوتین، رئیس‌جمهوری روسیه

مسکو در یادداشتی به آمریکا نسبت به تجهیز تسلیحاتی اوکراین توسط ناتو هشدار داده و آن را تشدیدکننده این مناقشه توصیف کرد که می‌تواند عواقب پیش بینی‌ناپذیری در پی داشته باشد.

به گزارش ایسنا، به نقل از خبرگزرای اسپوتنیک، در این نامه آمده است: از آمریکا و متحدانش می‌خواهیم تا مسلح کردن اوکراین را متوقف کنند.

روسیه در این نامه، ارسال سلاح به اوکراین را اقدامی دانست که ممکن است «عواقبی غیرقابل پیش‌بینی برای امنیت منطقه‌ای و بین‌المللی داشته باشد.»

وزارت خارجه آمریکا هنوز به این موضوع واکنشی نشان نداده است.

جو بایدن، رئیس‌جمهوری آمریکا روز چهارشنبه اعلام کرد که واشنگتن در حال بررسی ارسال خودروهای زرهی «هاموی» و دیگر تجهیزات پیشرفته نظامی به اوکراین است. بایدن اعلام کرد که این بخشی از بسته کمکی جدید ۷۵۰ میلیون دلاری است.
انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha
avatar
۱۴۰۱-۰۱-۲۶ ۲۱:۰۹

تو هم تجاوز وحشیانه و نسل کشی در اوکراین رو متقوف کن،در حدی نیستی که واسه قدرت اول سیاسی،نظامی،اقتصادی دنیا تعیین تکلیف کنی،همین که مسکو رو شخم نزده برو خدا رو شکر کن.

avatar
۱۴۰۱-۰۱-۲۷ ۰۱:۰۴

هیچ هشداری قابل قبول نیست تا اینکه اوکراین قربانی شود و آمریکا به خواسته اش برسد لطفا جنگ را ادامه دهید تا شما به خواسته‌های خود برسید.چون آمریکا فقط حرف زور می‌فهمد.چون خود آمریکا زورزورکی به وجود آمده.به همین علت است.

avatar
۱۴۰۱-۰۱-۲۷ ۰۸:۵۶

منم یه فیلم دیدم که سربازای اوکراینی در حال فروش سلاح های خودشون به دلالان و حتی روس ها بودن. این بود از ارتش قهرمان اوکراین. خخخخخخخخخخخخخ

avatar
۱۴۰۱-۰۱-۲۷ ۱۵:۰۷

خودت میگی فیلم عزیز تا چیزی با چشم خودت از نزدیک ندیدی باور مکن

avatar
۱۴۰۱-۰۱-۲۹ ۱۶:۱۱

پوتین بخاطر بیماری ای که داره داروهای سنگین و مخدرات مصرف میکنه . بهمین خاطر چت کرده و رد زده ... حرفهایی که میزنه در واقع تاثیر بنگ و حشیش و مرفین هست . لین اولدرم بولدرم پوتین وقتی نشئه گی پرید تبدیل به شکر خوردم !!! میشه . میگه : نشئه بودم باغ دونسک بخشیدم ... صبح که بیدار شدم ....نه ام خندیدم ..... جون تو