• جمعه / ۲۶ فروردین ۱۴۰۱ / ۲۳:۵۷
  • دسته‌بندی: مرکزی
  • کد خبر: 1401012615223
  • خبرنگار : 50213

آلومینیوم سازان در انتظار تصویب حضور ۳۰ درصدی تماشاگران در ورزشگاه

آلومینیوم سازان در انتظار تصویب حضور ۳۰ درصدی تماشاگران در ورزشگاه

ایسنا/مرکزی مدیرکل ورزش وجوانان استان مرکزی از آمادگی جهت برگزاری دیدار نیمه نهایی جام حذفی‌ فوتبال در اراک خبر داد و گفت: ظرفیت تعیین شده برای حضور تماشاگران در این بازی و ورزشگاه امام خمینی (ره) اراک ۳۰ درصد است که باید به تصویب شورای تامین اراک نیز برسد.

عابد حقدادی در گفت و گو با خبرنگاران با بیان اینکه تمهیدات لازم برای برگزاری مطلوب این بازی اندیشیده شده است، افزود: اصلاحات مورد نیاز در آبخوری‌ها، سرویس‌های بهداشتی، دوربین‌های مدار بسته، نور محوطه و پارکینگ‌ها و نور داخل استادیوم امام خمینی (ره) اراک صورت گرفته و رفع ایرادات انجام شده است.

مدیرکل ورزش و جوانان استان مرکزی افزود: ظرفیت تعیین شده برای حضور تماشاگران در این بازی و ورزشگاه امام خمینی (ره) اراک ۳۰ درصد است، که با توجه به نشست‌های برگزار شده  و نظر مساعد کمیته امنیت ورزش استان مرکزی، پس از تصویب در شورای تامین شهرستان اراک، باشگاه آلومینیوم مکلف است نسبت به فروش بلیت‌ها با سقف تعیین شده و ظرفیتی که سازمان لیگ اعلام کرده اقدام کند.

حقدادی با اشاره به تاریخ سازی نماینده اراک با صعود به نیمه نهایی جام حذفی، افزود: تلاش شده است برنامه‌ریزی خوبی صورت گیرد تا مردم، فوتبال دوستان و اهالی ورزش بدون دغدغه با حضور پرشور خود در استادیوم امام خمینی(ره) به عنوان یار دوازدهم تشویق کننده تیم آلومینیوم باشند.

وی تصریح کرد: امید است شاهد حضور این تیم و موفقیت آن در نیمه نهایی و پس از آن در فینال جام حذفی باشیم و برای نخستین بار در عرصه فوتبال ایران، تیم فوتبال آلومینیوم اراک راهی فینال جام حذفی شود.

مدیرکل ورزش و جوانان استان مرکزی ادامه داد: آنچه وظیفه اداره کل ورزش و جوانان استان است با هماهنگی و همکاری مجموعه‌های دستگاه‌های انتظامی و  امنیتی، استانداری مرکزی، هیات فوتبال و بخش‌های دیگر مانند راهداری، پلیس راهور، شهرداری و دستگاه‌های خدمت رسان است، در دستور کار قرار دارد.

حقدادی گفت: ظرفیت ورزشگاه‌ محدود است و تلاش می‌شود تا این بازی به صورت زنده در چندین پارک اراک نیز پخش شود.

آلومینیوم سازان روز دوشنبه ۲۹ فروردین ماه  از ساعت 20 و 30 دقیقه در مرحله نیمه نهایی جام حذفی در اراک به مصاف تیم شگفتی ساز و دسته دومی  خلیج‌فارس ماهشهر می‌رود.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha