• شنبه / ۲۷ فروردین ۱۴۰۱ / ۰۰:۰۴
  • دسته‌بندی: رسانه
  • کد خبر: 1401012715224
  • خبرنگار : 71404

در گفت وگو با ایسنا

حسام منظور: برای نقشم در «نجلا» به همه گفتم نه!

حسام منظور: برای نقشم در «نجلا» به همه گفتم نه!

حسام منظور، بازیگر نقش اصلی مجموعه رمضانی "نجلا ۲" که پیش تر او را در سریال های "بانوی عمارت" و "برادر جان" با ایفای نقش های کاملا جدی دیده ایم، می گوید: به خاطر نقش "عبد" به همه پیشنهادهای کاری ام نه گفتم. منظور صراحتا بیان می کند که تغییر بازیگر زن "نجلا" می توانست کار را با شکست کامل مواجه کند و او به عنوان یک بازیگر این ریسک بالا را پذیرفت و به گروه پیوست که "خوشبختانه مخاطبان فصل دوم "نجلا" را هم دوست داشتند."

سریال تلویزیونی "نجلا ۲" این شب ها به عنوان یکی از سریال های رمضانی روی آنتن شبکه سه سیماست. فصل دوم این مجموعه به کارگردانی خیرالله تقیانی پور و تهیه کنندگی سعید سعدی هر شب ساعت ۲۰ پخش می شود.

گفت و گوی اختصاصی ایسنا با حسام منظور، بازیگر نقش "عبد" را در زیر می خوانید:

اول دوست داشتم ارزیابی خودتان را از "نجلا ۲" بفرمایید؛ اینکه فصل دوم این مجموعه را چطور می‌بینید و نظرتان درباره تغییر بازیگر نقش مقابل شما چیست؟

- ببینید! فصل اول "نجلا" به هیچ عنوان قابل قیاس با فصل دوم نیست. در فصل اول ما مجموعاً سه ماه درگیر فیلمبرداری بودیم ولی ساخت فصل دوم نزدیک به یک سال طول کشیده. در ابتدا مخالف ساخت فصل دوم بودم چون معمولاً در ایران به دلایلی که بسیار مفصل است، فصل های بعدی مجموعه ها از کیفیت فصل اول برخوردار نیستند. تغییر بازیگر نقش زن هم می توانست مجموعه را با شکست کامل مواجه کند ولی با اعتقاد به کاری که می کنیم،  این ریسک بزرگ را پذیرفتم. خوشبختانه مخاطبان، فصل دوم را هم دوست داشتند. محیا دهقانی هم به خوبی و با تجربه و فهم بالا توانست نقش نجلا را به گرمی ایفا کند. مجموع اتفاقات دراماتیک در فصل دوم بسیار پیچیده تر و عمیق تر از فصل اول است. شخصا معتقدم فصل اول یک تمرین و دستگرمی برای ساخت فصل دوم بود.

حسام منظور: برای نقشم در «نجلا» به همه گفتم نه!

آقای منظور بازی شما مثل فصل اول قابل توجه است و حتی می‌توان گفت مسلط تر و پخته تر شده، معلوم است برای بازی در این نقش تنش‌های زیادی را تحمل کرده اید؛ خودتان نظرتان چیست؟

- ممنون از لطفی که به من دارید. وقتی قرار است نقشی را بازی کنم با تمام وجود آن را ایفا می کنم. مدام این جمله معروف براندو را در ذهن مرور می‌کردم که "تنها وظیفه بازیگر این است که حوصله تماشاگر را سر نبرد!"

من برای بازی در نقش عبد به پیشنهادات کاری دیگر، نه گفتم برای اینکه عمیقاً معتقد بودم این نقشی است که من باید بازی کنم. در طول کار نمی توانم از فکر و خیالات نقش بیرون بیایم. مهمترین چالشی که داشتم این بود که اجازه ندهم فشارهای روحی که به صورت مداوم روی شخصیت عبد وارد می شد، بر من اثر بگذارد وگرنه دیوانه می شدم! وقتی در آبادان بودیم ساعت ها در اتاق هتل راه می رفتم و سعی می کردم به چیزهای خوب فکر کنم ولی به ناگاه دوباره سراغم می آمد. یادم هست یک بار بعد از اجرای یک صحنه آنقدر عصبانی بودم که در سوپرمارکت با شخصی گلاویز شدم! که البته بلافاصله از او عذرخواهی کردم. به هر حال اینها تنش هایی هستند که اکثر بازیگران با آن دست و پنجه نرم می‌کنند و باید با آن کنار بیایند. خوشبختانه همه ما یاد گرفته‌ایم چگونه این تنش‌ها را فراموش کنیم و به زندگی عادی برگردیم.

داستان "نجلا" داستان چندوجهی پیچیده است و خطوط داستانی مختلفی به موازات هم پیش می روند که شخصیت ها در بزنگاه های داستانی مقابل هم قرار می‌گیرند. فکر می‌کنم در کنار اجرای خوب، فیلمنامه خوب ستون اصلی یک اثر جذاب است. شما چه نظری دارید؟

- فیلمنامه "نجلا" در نگاه اول به نظر یک درام عاشقانه و زنانه می آید ولی به شدت از مولفه های سینمای وسترن بهره برده است. به نظر من جذابیت اصلی فیلمنامه استفاده از فرمول همیشه برنده تقابل قهرمان و ضدقهرمان است. آقای تقیانی (کارگردان) با تسلطی که به پرداختن به این قصه ها دارند، با شجاعت زیاد، خطوط قصه را از هم گسسته و دوباره به هم پیوند می زد. جاهایی بود که یادم می آید با حفظ خطوط اصلی به ما می‌گفت بروید و صحنه را کاملاً بداهه اجرا کنید که این ناشی از اعتماد زیاد کارگردان به بازیگران بود. این امکان بداهه‌پردازی که به ما بازیگران داده می‌شد، باعث شد صحنه های جالب و زنده ای خلق شود.

یادم هست در یک صحنه زد و خورد در بازار، آقای تقیانی کات نداد! و ما تقریبا چهار، پنج دقیقه به صورت نمایشی با بازیگران دیگر به زد و خورد پرداختیم، حتی بدلکاران هم وارد این فضا شده بودند و با مهارت و بدون ذهنیت قبلی، صحنه اجرا شد. نتیجه نهایی عالی بود ولی ظاهراً به دلیل خشونت زیاد، بخش‌های عمده‌ای از آن صحنه پخش نشد. می‌خواهم این را بگویم که بازیگران به درجه ای از مهارت و تسلط رسیده بودند که می توانستند بعد از اعلام کات، مدت ها به بازی خود ادامه بدهند. به جرأت می‌گویم یکی از مسلط ترین و همدل ترین گروه های بازیگری که با آنها کار کردم، گروه بازیگران "نجلا است که این به دلیل پشتوانه قوی تئاتری بازیگران این کار بود.

حسام منظور: برای نقشم در «نجلا» به همه گفتم نه!

از تجربه کار در کشور عراق هم بگویید.

- تجربه بدیعی بود. من پیش از این، تجربه کار در کشورهای مختلف را داشتم ولی کار در عراق ویژگی های خاص خود را داشت. ما در اماکن مذهبی کار کردیم که حال و هوا و شرایط ویژه خود را داشت. در بسیاری از لوکیشن ها به دلایل امنیتی به ما اجازه فیلمبرداری نمی‌دادند ولی همه موانع به طرز معجزه آسایی برداشته شد. سعید سعدی، تهیه‌کننده این سریال علیرغم همه محدودیت‌ها، تلاش می‌کرد شرایط ما برای اجرای صحنه ها ایده‌آل باشد. در نهایت با همان همدلی همیشگی سکانس‌های عراق را فیلمبرداری کردیم.

نکته دیگری هست که بخواهید به آن اشاره کنید؟

- سریال سازی در ایران به هیچ عنوان کار ساده‌ای نیست. ما امکانات و ساختار ایده آلی برای ساخت آثار نمایشی آنچنان که در کشورهای دیگر می‌بینیم نداریم. می خواهم به مخاطبان بگویم اگر کمی و کاستی در اثری می بینند، اطمینان داشته باشند که عوامل سازنده صادقانه و شبانه روز با تمام وجود تلاش خود را کرده اند تا آنچه در توان دارند ارائه بدهند. ممنون از شما که شرایط گفت‌وگو را فراهم کردید.

نمی خواهید در مورد کارهای آینده تان توضیح بدهید؟

- در دو سال گذشته یاد گرفته ام آینده همین الان است! سعی می کنم کمی استراحت کنم و بعد تصمیم بگیرم.

حسام منظور: برای نقشم در «نجلا» به همه گفتم نه!

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha
avatar
۱۴۰۱-۰۱-۲۷ ۰۰:۲۵

عالی عالی

avatar
۱۴۰۱-۰۱-۲۷ ۲۲:۰۷

مزخرف در مزخرف

avatar
۱۴۰۱-۰۱-۲۷ ۰۰:۵۴

حسام منظور خیلی عالی بازی می‌کنه سریال نجلا خیلی قشنگه 👌🏻👌🏻 من هر شب ساعت 8 از شبکه سه می بینمش 😍😍

avatar
۱۴۰۱-۰۱-۲۹ ۱۸:۰۷

خییییلییی عالی بازی میکنن آقای منظور ..خسته نباشید به بازیگرا و عوامل این سریال ...فوق العاده ست✨👌❤️😍

avatar
۱۴۰۱-۰۲-۲۵ ۲۲:۱۴

خانم دهقانی هم انصافا خوب درخشیدن من از شخصیت بازیشون رضایت دارم خانم دهقانی هرجا که هستین سلامت و تندرست باشید یاعلی.

avatar
۱۴۰۱-۰۱-۲۷ ۰۰:۵۹

عالی

avatar
۱۴۰۱-۰۱-۲۷ ۰۱:۰۴

آقای منظور واقعا عالی هستند دمشون گرم

avatar
۱۴۰۱-۰۱-۲۷ ۰۱:۰۶

شما بینظیری خیلی دوستتون‌ دارم ❤️

avatar
۱۴۰۱-۰۱-۲۷ ۰۱:۴۹

آقای منظور سرمایه بازیگری ایران و بسیار دوست داشتنی و کاربلد نه تنها نجلا بلکه بانوی عمارت برادر جان همه و همه از یک جا میدرخشه اون هم صحنه تئاتر کاش قدر دان این خانه مهم بازیگران باشیم. خسته نباشید به ایشون و گروه نجلا٢ که همگی آنچنان درخشان بازیگری کردند هم در یاد مانا میشه ازیاد نمیره. آقای منظور هم بینظریند.👏

avatar
۱۴۰۱-۰۱-۲۷ ۲۱:۵۰

من عاشق بازیشم ولی نگاه نمیکنم سریالش جز بانوی عمارت چون انقدر تو این سریاال دوسش داشتما اگ بخوام. نجلا نکاه کنم تصوراتم بهم میریزه ولم کنین😂خخخ

avatar
۱۴۰۱-۰۱-۲۷ ۰۳:۵۵

آفرین به این تیم متعهد و ممنونم از اینکه به خاطر مخاطب این همه زحمت کشیدید امیدوارم این داستان ادامه دار باشه

avatar
۱۴۰۱-۰۱-۲۷ ۰۴:۱۰

ممنونم که اینقدر به کار و حرفه ات متعهد هستی خیلی عالی کار کردی دوستت دارم

avatar
۱۴۰۱-۰۱-۲۷ ۰۴:۵۴

💯💯💯💯💯

avatar
۱۴۰۱-۰۱-۲۷ ۰۶:۰۴

آقای منظور شما یکی از بهترین بازیگرا هستین ولی خانم دهقان اصلا قابل مقایسه با خانم رسول زاده نیستن نه لهجه عربی و نه لهجه آبادانی ایشون اصلا خوب نیست خانم

avatar
۱۴۰۱-۰۱-۲۷ ۰۸:۲۴

سلام حسام منظور بهترین بازیگر چهار سال فن پیج حسام هستم افتخار میکنم

avatar
۱۴۰۱-۰۱-۲۷ ۰۹:۲۴

بادرود جناب منظور...سریال نجلا۱ و نجلا۲ با حضور شما جذاب شده است...شاد و سلامت باشید....از همه عوامل نجلا مجکرم و خسته نباشید...

avatar
۱۴۰۱-۰۱-۲۷ ۱۲:۳۴

آقای منظور عاااالی بازی کردید و چه خوب که کار دیگه ای رو قبول نکردید. فیلمنامه فوق العاده بود. یه سر و گردن از سریال های ایرانی دیگه بالاتره

avatar
۱۴۰۱-۰۱-۲۷ ۱۲:۴۶

عالی هستید لطفا فصل 3 هم داشته باشه

avatar
۱۴۰۱-۰۱-۲۷ ۱۳:۰۴

عالی بودی عبد....

avatar
۱۴۰۱-۰۱-۲۷ ۱۳:۵۵

سریال چرت

avatar
۱۴۰۱-۰۱-۲۷ ۱۸:۰۲

وقتی بنظرت چرته چرا نگاه میکنی اتفاقا کلییییی هم عالیه

avatar
۱۴۰۱-۰۲-۰۹ ۱۶:۰۵

یکی از خوش ساخت ترین مجموعه های اخیر به همراه بازی فوق العاده آقای حسام منظور . دمتون گرم . اون دوستانی که گفتند چرته بهتره برن همون سریال‌های دره پیت اون ور آبی رو ببینند.

avatar
۱۴۰۱-۰۱-۲۷ ۱۴:۲۰

عالی هستی آقای منظور حرف نداری 💖 موفق باشی

avatar
۱۴۰۱-۰۱-۲۷ ۱۴:۳۸

آقای منظور فوق العاده اید👌🏼💯❤

avatar
۱۴۰۱-۰۱-۲۷ ۱۴:۴۱

مرسی از عمو حسام منظور که خیلی این فیلم رو تماشا میکنم دمشگرم واقعا نقشش خیلی خوب بود ایشالا تو همه عرصه ها بدرخشه❤️👍

avatar
۱۴۰۱-۰۱-۲۷ ۱۵:۵۰

لابد نقش جذابتر از این بهتون پیشنهاد نشده وگرنه این نقشم زیاد جذاب نیست که بخاطرش دست رد به پیشنهاد های دیگتون دادید....البته بازی شما همیشه جذابه

avatar
۱۴۰۱-۰۱-۲۷ ۱۸:۰۵

شما که بلدی چرااین همه بازیگر حق تون رو خورده خخخخخ تفاقااا فیلم معرکه س

avatar
۱۴۰۱-۰۱-۲۷ ۱۶:۰۸

عالی حسام خیلی قشنگ بازی میکنه تو سریال نجلا حسام منظور عشقه

avatar
۱۴۰۱-۰۱-۲۷ ۱۶:۲۹

❤👍

avatar
۱۴۰۱-۰۱-۲۷ ۱۶:۳۳

همه بازیگران عالی بودند به خصوص آقای منظور.نجلا 2 خیلی بهتر بود . من عاشق نقش عبد دشتی و برادر جان هستم .عالی بودید

avatar
۱۴۰۱-۰۱-۲۷ ۱۶:۳۵

آقا حسام من بخاطر شما فیلم نجلا رو نگاه میکنم عالیییییی هستین ...صحبت کردنتون و ایستادنتون درود برشماااا

avatar
۱۴۰۱-۰۱-۲۷ ۱۶:۳۶

سریال جذابی هستش. آقای منظور و خانم حاجیان و بازیگر نقش عطا عالی بودند.

avatar
۱۴۰۱-۰۱-۲۷ ۱۷:۲۰

واقعا فیلم آبادانی بود ولیک این همه لاف توی سریال

avatar
۱۴۰۱-۰۱-۲۸ ۱۴:۵۲

خیلی خوبه ولی خانم رسول زاده بهتر بود

avatar
۱۴۰۱-۰۱-۲۸ ۱۷:۰۲

بسیارعالی خوشدرخشیدید. عطا هم خوب بود. دم همتون گرم. وتهیه کننده عزیزدل آقاسعید.

avatar
۱۴۰۱-۰۱-۲۷ ۱۸:۵۲

خیلی سریال قشنگی هست بازی آقای منظور هم عالی هست

avatar
۱۴۰۱-۰۱-۲۷ ۱۹:۳۳

عالی آقای منظور ای کاش خانم رسول زاده که فصل اول در نقش نجلا بود در فصل دوم هم بود اونوقت سریالی خیلی قشنگی میشد

avatar
۱۴۰۱-۰۱-۲۷ ۲۰:۰۵

سلام تمام بازی های حسام منظور خیلی قشنگن بخصوص سریال نجلا

avatar
۱۴۰۱-۰۱-۲۷ ۲۱:۱۴

آقای منظور خیلی دوستون دارم

avatar
۱۴۰۱-۰۱-۲۷ ۲۲:۴۲

واقعا حسام منصوری عالی بازی میکنه 👌 منم هرشب مشتاقم برای دیدن قسمت بعدی سریال نجلا🤩🤩

avatar
۱۴۰۱-۰۱-۲۸ ۰۱:۴۱

من عاشق آقای حسام منظورم ینی خیلی دوسشون دارم ب قول خودشون دمش خیلی گرمه خیلی خوب بازی کردند عوامل سریال نجلا ب خصوص آقای حسام منظور ک حسابش از همه جداس،😍😘 این مرد بهترین بازیگری ک تو عمرم دیدم البته از نظر من😊 واقعا ممنونم از ایشون ک اینقد زحمت میکشن و خسته نباشید به همه ی عوامل سریال نجلا میگم انشاالله ک همیشه بدرخشن تو همه ی زمینه ها❤️🌹

avatar
۱۴۰۱-۰۱-۲۸ ۱۰:۰۴

خیلی خیلی عالیییی بوده فدات بشم اقا حسام دورت بگردم من یکی از همه سریال که اقا منظور بازی میکنه رازی هستم بخدااا خیلی دوستون دارم😘😘😘😘😘😘😘😘😍😍😍😍

avatar
۱۴۰۱-۰۱-۲۸ ۱۲:۱۳

واقعاعالی بازی میکنه اقای حسام منظورموفق باشن درهمه کارهایشان فیلم نامه زیباکارگردان وهمه عوامل سعی کردندواقعیت ومظلومیت وغیورمردم ابادان وخرمشهربه مردم به تصویردراورند مرسینن

avatar
۱۴۰۱-۰۱-۲۸ ۱۳:۵۶

سلام ودرود آقای حسام منظور، موفق باشی ان شالله چش نخوری، بازیگرمحبوب ودوست داشتنی وباابهت وباجذبه، فک کنم خیلیا نجلا را بخاطرشمامیبینن،

avatar
۱۴۰۱-۰۱-۲۸ ۱۴:۲۴

دمت گرم کاکا

avatar
۱۴۰۱-۰۱-۲۸ ۱۴:۴۴

من فیلم نجلا را خیلی البته اینو دارم می بینم به خاطر ملیکا شریفی نیا و سوگل طهماسبی وآزیتا جان که من خیلی این سه تا را دوست دارم

avatar
۱۴۰۱-۰۱-۲۸ ۱۵:۲۴

سلام و خسته نباشید از بازی خوب آقا حسام انشاالله مثل بعضی بازیگران مجبور به بازی در سریالها و فیلم‌های بی کیفیت و زرد و سبک نشوید . حیف از این بازیگری شما که هر جایی خرج شود . با تشکر

avatar
۱۴۰۱-۰۱-۲۸ ۱۵:۳۴

خیلی دوست دارم

avatar
۱۴۰۱-۰۱-۲۸ ۱۵:۴۶

خیلی خوبه سریال،مخصوصا آقای منظور عالی بازی کرده خسته نباشید ،رضایی از قزوین

avatar
۱۴۰۱-۰۱-۲۸ ۱۶:۰۲

عالیه عالی

avatar
۱۴۰۱-۰۱-۲۹ ۰۱:۰۱

ابادانیااا ذاتن غیرتی هستن اهل لاف زدن نیستن

avatar
۱۴۰۱-۰۱-۲۸ ۱۶:۲۲

چند سالتونه شماها که نظر دادین چنتا فیلم درستو حسابی تو عمرتون دیدین واسه اینکه یه سریال یا فیلم جذاب و جا افتاده باشه مطمئنا به فاکتورهای مهم دیگه ای به غیر از بازیگرا داره من ضعیف تر از این سریال تا الان ندیده بودم. رفتارا همه تصنعی همه فقط سر هم داد میزنن لاف بی اندازه هار تو پورت بی اندازه.

avatar
۱۴۰۱-۰۱-۲۸ ۱۷:۰۹

❤️❤️❤️❤️

avatar
۱۴۰۱-۰۱-۲۸ ۱۹:۵۹

با جرأت میتونم بگم یکی از بهترین بازیگر ها آقای منظور هستن انقد تو نقششون فرو میرن مخاطب حس نمیکنه فیلم داره نگاه میکنه امیدوارم مثل همیشه بدرخشند

avatar
۱۴۰۱-۰۱-۲۸ ۲۳:۲۲

اقای منظور نابر وان تلویزیون هستید خیای دوست داشتنی وبا وقار وباشخصیت ودرخشان هستید الهی همیشه سالم وتندرست باشید یا حق

avatar
۱۴۰۱-۰۱-۲۹ ۰۴:۵۷

مثله همیشه خاص و دوست داشتنی هستید.کاش برادر جان 2 هم ساخته بشه💐

avatar
۱۴۰۱-۰۱-۲۹ ۰۵:۳۷

شماحسام جان بی نظیر و جذابی عاشقتم عالیه بازیتون

avatar
۱۴۰۱-۰۱-۲۹ ۰۹:۵۲

آقای منظور فوق العاده ای .جای خیلی‌ها را که رفته اند..آن شاى اله شما میگیری..

avatar
۱۴۰۱-۰۱-۲۹ ۱۰:۵۴

ایشون خیلی عالی بازی کردند دست مریزاد آرزوی موفقیت برایشان دارمس

avatar
۱۴۰۱-۰۱-۳۰ ۰۶:۰۸

بازیگرا خوب بازی میکنن. اگر دنبال میکنم بیشتر به همین دلیله. اما خود فیلم خیلی ساده و ناپخته نمایش داده شده. اصلا حرفه ای نیست. انگار مخاطبش کودکانه.(یا باید ببینی دنبال علت و چرایی وقایع نباشی). بازی بازیگران هم تحت تاثیر قرار گرفته. هر قسمت هم این آماتوری ساخته شدن توو یک یا چند صحنه دیده میشه. دونه دونه بخوام ذکر کنم زیاده. از صحنه فرار در وادی السلام بگیر تا زندان و فرار و عروسی و ... تا همین قسمت دیشب که شیخ ابراهیم شهید میشه. ( اسلحه دست شیخه. داره فقط نگاه میکنه :/ همچنان که به افق خیره شده و داره محو میشه تیر میخوره بدون اینکه دستش حتی رو ماشه بره. بماند که چطور خانواده ها از ایست رد شدن ... یا صحنه کلیسا و خاکسپاری و دراز کشیدن رئیس زندان توو قبر . یعنی یه داستانی رو دیدن و شنیدن اما اصلا نتونستن خوب پیاده کنن. نمیدونم یعنی سر صحنه کسی نبوده بگه اگر اینکارو کنیم طبیعی تر جلوه میکنه یا نه فقط سوت و کف میزدن و واسشون مهم نبوده.

avatar
۱۴۰۱-۰۱-۳۰ ۱۳:۰۷

بازیگر خوبیه ولی حیف تو سریالای خوب بازی نمیکنه

avatar
۱۴۰۱-۰۱-۳۰ ۱۳:۲۶

مزخرف ترین سریال

avatar
۱۴۰۱-۰۱-۳۱ ۰۱:۴۶

یکی از بازیگران خلاق و مورد علاقه من.

avatar
۱۴۰۱-۰۲-۰۲ ۱۴:۵۱

بازیگر یعنی این وسلام

avatar
۱۴۰۱-۰۲-۰۳ ۲۳:۴۰

حسام منظوری خیلی خوب نقش را قشنگ بازی کردی خیلی خوب خیلی خوب

avatar
۱۴۰۱-۰۲-۰۴ ۰۰:۰۴

سریالی که من توش بازی نکنم بدرد نمیخوره

avatar
۱۴۰۱-۰۲-۰۴ ۰۰:۱۸

عالی بود

avatar
۱۴۰۱-۰۲-۰۴ ۰۱:۴۱

خدا قوت اقای حسام و تمام عوامل مجموعه تلوزیونی نجلا.واقعا تاثیر گذار و با مفهوم هست.همه گروه سنی میتوانن ببینن

avatar
۱۴۰۱-۰۲-۰۸ ۱۵:۰۹

سلام آقای حسام منظور خسته نباشید خیلی قشنگ فیلم بازی میکنید امیدوارم همیشه در کارهات موفق باشی

avatar
۱۴۰۱-۰۲-۰۸ ۱۶:۰۶

عجب سی سی داره من ک کلاش ژدم لوش لف😗🙃 دیدی چ غیرتی داره ضعف رفتم😂🔗

avatar
۱۴۰۱-۰۲-۰۸ ۱۶:۴۱

خیلی عالی بازی کردید دمتون گرم

avatar
۱۴۰۱-۰۲-۱۲ ۰۰:۰۵

خیلی سریالش عالیه من عاشق نقش ابد هستم لطفا فصل ۳رو هم بسازین 🙏

avatar
۱۴۰۱-۰۲-۰۹ ۱۵:۵۵

حسام‌منظور شما‌خیلی‌خیلی‌عالید

avatar
۱۴۰۱-۰۲-۲۵ ۱۷:۴۹

باسپاس از تمام بازیگران خوب سرزمینمون ، باتوجه به اینکه شماها به قلب ها راه پیدامی کنید، خواندن نمازحداقل دریکی دوصحنه هم راهم مدنظراگرداشته باشید بسیار تاثیر مثبت تری برروی هدایت مخاطبین دارد.درحالی که کمتر به این نکته توجه میشه. مگرنه اینکه خواندن نمازانسان رااززشتیها بازمی دارد وشماکه این قدردرنقش هاتون ادم خوبی هستیدوتاثیرمثبت برروی جامعه دارید.