• شنبه / ۲۷ فروردین ۱۴۰۱ / ۰۷:۴۵
  • دسته‌بندی: آمریکا و اروپا
  • کد خبر: 1401012715258
  • خبرنگار : 71434

سی‌ان‌ان: آمریکا انتظار دارد جنگ در اوکراین تا پایان ۲۰۲۲ ادامه یابد

سی‌ان‌ان: آمریکا انتظار دارد جنگ در اوکراین تا پایان ۲۰۲۲ ادامه یابد

شبکه خبری سی‌ان‌ان به نقل از برخی مقامات آمریکایی فاش کرد که دولت واشنگتن پیش بینی می‌کند جنگ در اوکراین تا پایان ۲۰۲۲ ادامه یابد.

به گزارش ایسنا، سی‌ان‌ان به نقل از مقامات آمریکایی و اروپایی گزارش داد که آنتونی بلینکن، وزیر امور خارجه آمریکا به متحدان اروپایی گفته است که پیش بینی می‌کند جنگ در اوکراین تا پایان سال جاری ادامه یابد.

به گزارش این شبکه آمریکایی، دو مقام اروپایی که نخواستند نامشان فاش شود، گفتند که بلینکن پیش بینی می‌کند که جنگ تا پایان سال ۲۰۲۲ ادامه یابد.

یکی از مقامات ارشد وزارت خارجه آمریکا اشاره کرد که بلینکن "با همتایان خود در مورد نگرانی‌های طولانی شدن درگیری گفتگو کرده اما تمام تلاش‌های او حول این است که چگونه جنگ را در سریع ترین زمان ممکن متوقف کند."

سی‌ان‌ان به نقل از مقامات اعلام کرد که «هیچ نشانه‌ای مبنی بر تغییر اهداف ولادیمیر پوتین، رئیس‌جمهور روسیه، علیرغم شکست وی در تصرف مناطق اصلی مانند کی‌یف، وجود ندارد» و «اگر با شکست نظامی مواجه نشود، احتمالاً به دنبال مذاکرات دیپلماتیک نخواهد بود».

مقامات تصریح کردند که «عزم بین‌المللی» برای حمایت از اوکراین با تسلیحات باقی خواهد ماند و ممکن است تغییراتی در ماهیت تسلیحات که در صورت ادامه درگیری‌ها مورد نیاز است، ایجاد شود.

جیک سالیوان، مشاور امنیت ملی کاخ سفید، پیشتر گفته بود که جنگ در اوکراین ممکن است چندین ماه یا حتی بیشتر طول بکشد.

پیش از این، رسانه‌ها به نقل از پوتین گفته بودند که روسیه تا رسیدن به اهداف "اصیل" خود در اوکراین به جنگ خود ادامه خواهد داد.

این در حالی است که اوکراین پیش بینی کرده در روزهای آینده جنگ تشدید شود.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha
avatar
۱۴۰۱-۰۱-۲۷ ۰۸:۳۰

هی بلینکن: معلوم شد که سناریست این جنگ کیست اول تحریک کردید بعد دست به همسایه هراسی زدید و سپس با کمک متحدان سنتی خودتان آتش جنگ را شعله ورتر کردید حالا هم زمان را تعیین کردید تمام این شواهد و قرائن نشان از رهبری جنگ اکراین با روسیه را دارد تا بتوانید تسلیحات خودتان را به فروش برسانید................

avatar
۱۴۰۱-۰۱-۲۷ ۰۸:۳۸

همین که امریکاییها زمان و تاریخ برای جنگ اوکراین مشخص می کنند یعنی کارگردان این جنگ امریکاست.

avatar
۱۴۰۱-۰۱-۲۷ ۱۷:۰۸

بیا، باز میگن هرچه تجاوز و جنایت و جنگه زیر سر روسیه ست. آمریکا که خودش ام الفتنه زمان ست. همین آمریکا که ملت ها رو به جون هم میندازه و دیگران رو به جنایت کار جنگی متهم میکنه، خودش سرآغاز همه جنگ هاست.

avatar
۱۴۰۱-۰۱-۲۷ ۲۲:۵۴

مرگ برامریکا زنده باد روسیه

avatar
۱۴۰۱-۰۱-۲۷ ۲۲:۵۱

لعنت بر امریکاناتوغرب فردا پس فردا نوبت تایوانه مرگ برامریکاناتوغرب. منافقین

avatar
۱۴۰۱-۰۱-۲۷ ۲۳:۰۵

مقصراصل بدبختی های امریکای ملعونه. روسیه ازخودش بلکه از دنیا دفاع میکنه خدای نکرده اگرروسیه شکست بخورد امریکاناتوغرب اسراییل دنیا به سیتره خود می‌گیرند اینشالله که روسیه پیروزه آمین یارب العالمین

avatar
۱۴۰۱-۰۱-۲۷ ۲۳:۱۹

باعث همه بدبختیها. آمریکاست. امام رحمته الله علیه

avatar
۱۴۰۱-۰۱-۲۸ ۱۷:۰۷

زنده باد پوتین مرگ بر غرب مرگ بر غربگرا ها مرگ بر لیبرالیسم