• شنبه / ۲۷ فروردین ۱۴۰۱ / ۰۹:۲۵
  • دسته‌بندی: فوتبال، فوتسال
  • کد خبر: 1401012715336
  • خبرنگار : 71460

گزارش دیلی میرور درباره ایران و جام‌جهانی

هواداران انگلیس به "جزیره مهمانی" ایران دعوت شدند

هواداران انگلیس به "جزیره مهمانی" ایران دعوت شدند

هواداران انگلیس دعوتنامه شگفت انگیزی دریافت کرده‌اند تا برای حضور در جام جهانی ۲۰۲۲ در جزیره ایرانی "کیش" بمانند. آنها سپس از کیش به قطر رفت و آمد خواهند کرد.

به گزارش ایسنا و به نقل از دیلی میرور، از هواداران فوتبال انگلیس دعوت شده تا در جام جهانی امسال در قطر در یکی از جرایز ایرانی بمانند. این در حالی است که مردان گرت ساوتگیت در بازی افتتاحیه خود به مصاف ایران خواهند رفت.

کیش که با نام مروارید خلیج فارس شناخته می‌شود، ۴۰ دقیقه پرواز یا ۶ ساعت با قایق از قطر فاصله دارد. در حالی که این جزیره در غرب شناخته شده نیست، اما با سرزمین اصلی ایران کاملاً متفاوت است. همه چیز در کیش وجود دارد. این جزیره دارای هتل‌های سطح بالا و امکانات زیبای دیگر است.

علیرغم جنجال‌ها در سال‌های اخیر، دولت ایران اصرار دارد که از طرفداران همه کشورها استقبال خواهد شد.

رستم قاسمی وزیر راه وشهرسازی دولت ایران گفت که انتظار دارد، «صدها هزار هوادار جام جهانی» در ایران بمانند و او گفت که اقامت در کیش گزینه جذابی است. او ادامه داد: اکنون در حال برنامه‌ریزی هستیم تا زمینه را برای علاقمندان و گردشگران خارجی فراهم کنیم تا در اوقات فراغت خود به ایران سفر کنند و از جاذبه های کشورمان نیز دیدن کنند.

هوادارانی که در ایران می‌مانند هزینه‌های بسیار ارزان‌تری نسبت به کسانی که در قطر هستند، خواهند داشت. مقامات ایرانی امیدوارند هوادارانی که در طول جام‌جهانی به این سو و آن سو سفر می‌کنند، بخش گردشگری کشور را که در سال‌های اخیر به دلیل کرونا و تحریم‌ها نابود شده، تقویت کنند.

این مسابقات که یک ماه به طول می‌انجامد اولین دوره‌ای است که در فصل پاییز برگزار می‌شود.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha
avatar
۱۴۰۱-۰۱-۲۷ ۱۱:۰۹

همتون انگلیسی هستیدمن ایرانی نمیبینم!

avatar
۱۴۰۱-۰۱-۲۸ ۱۳:۲۱

واقعا

avatar
۱۴۰۱-۰۱-۲۷ ۱۱:۲۴

بنظرم باید به تهران.اصفهان.تبریز.یزد و شیراز پروازهای فرست کلاس ویژه جام جهانی بزارن که دنیا با شهرهای ما آشنا بشن.

avatar
۱۴۰۱-۰۱-۲۷ ۱۳:۲۸

بسیار عالی .از این موقعیت ها باید استفاده کرد و کشور ایران و نقاط دیدنی ان را جهت جذب توریسم افزایش داد حتی با تخفیفات ویژه. باید از این رویداد بزرگ نشان دهیم که انچه رسانه های دشمن در مورد ایران و ایرانی میگویند متناقض هست. و متوجه شوند که ایران و ملت ایرانی دارای فرهنگ بسیار بالا و غنی و مهمان نواز هستند

avatar
۱۴۰۱-۰۱-۲۷ ۱۵:۰۳

چه عجب عقل تون کشید یه کار درست انجام بدهید خیلی عالی میشه این کار

avatar
۱۴۰۱-۰۱-۲۸ ۱۵:۱۵

شبی ۲۰هزارتومان هتل ۵ستاره کیش؟؟؟

avatar
۱۴۰۱-۰۱-۲۷ ۱۵:۲۰

آری درست است برای هواداران تیم های خارجی یک شب اقامت در بهترین هتل های کیش میشود شبی بیست هزار تومان تا پنجاه هزار تومان ولی همین هتل ها برای ایرانیها یک شب اقامت درزمان مسابقات راتاشبی دومیلیون تا پنج میلیون تومان خواهند گرفت درست مثل ایران خودرو و سایپا سمند ال ایکس در ایران بالای چهارصد میلیون تومان همین خودرو درترکمنستان زیر بیست میلیون تومان یا تیبا سایپا در ایران بالای دویست میلیون درعراق زیر پانزده میلیون

avatar
۱۴۰۱-۰۱-۲۷ ۱۶:۰۰

سعی کنیم از فرصت‌ها استفاده کنیم تا ایران را با جهانیان آشنا کنیم فرصتی برای مسولین گردشگری ایران تا ازاین موقعیت بهترین تجارب را کسب کنند

avatar
۱۴۰۱-۰۱-۲۷ ۱۶:۳۹

با این تفاصیل هر کاری هم دوست داشتن میتونن بکنن فقط زندگی برای ما ایرانی ها حرام کردید

avatar
۱۴۰۱-۰۱-۲۷ ۲۱:۰۰

برای جذب بهتر گردشگرهای خارجی لااقل در کیش به فکر این نباشیم که چه بپوشند چطور راه بروند . بهتر است در این دوره کوتاه مرزی ایجاد بشه و اجازه داده شود در کیش راحت تردد کنند .

avatar
۱۴۰۱-۰۱-۲۷ ۲۱:۳۳

معنی همه چیز یعنی چی ؟میشه توضیح بدین اون چیزا شامل چه مواردی میشن

avatar
۱۴۰۱-۰۱-۲۷ ۲۱:۴۱

موقعیت خوبی هست برای شناساندن مکان های گردشگری اعم از طبیعی و باستانی ایران به گردشگران غربی ها اگر با مقدس مآبی و ناکار آمدی برتر خرابکاری نکنیم.

avatar
۱۴۰۱-۰۱-۲۷ ۲۲:۵۲

توریست خارجی دنبال جایی هست که براش لذت بخش باشه آزاد باشه تو فکر کن لب ساحل گشت ارشاد داریم

avatar
۱۴۰۱-۰۱-۲۸ ۱۲:۴۲

ای ول بابا گل گفتی😄😄😄

avatar
۱۴۰۱-۰۱-۲۸ ۰۱:۵۸

آیا جزیره کیش که خاک جمهوری اسلامی است میتواند خارجی‌های که اخلاقیات وارزشهای آنها باما تفاوت دارد را پذیرا باشد وقتی اتفاقی منفی بیفتد با کی کی بود من نبودم چیزی درست نمیشود چرا اینکارا کردید قطر میزبانه ،،خودش هم باید پذیرا باشد به ایران چه ربطی دارد

avatar
۱۴۰۱-۰۱-۲۸ ۰۶:۰۹

این کار را نکنید خواهشند چون تجربه ای از هواداران کشورهای دیگر در بازی های جام جهانی ندارید و نمی دانید که آنها قبل و بعداز بازی چیکار که نمی کنند مخصوصا این کشور ، کمی برسی کنید و بعد انجام بدید خودم ۳۴ ساله که تو اروپا زندگی می کنم.

avatar
۱۴۰۱-۰۱-۲۸ ۰۷:۱۳

امیدوارم این طرفداران انگلیسی که رفتارشون به شدت زشته و فوق العاده مخرب هستند و بیملاحظه، بیشتر از منفعتشون باعث ضرر نش..

avatar
۱۴۰۱-۰۱-۲۹ ۰۸:۰۱

این فکر برای گردشگری هم خوبه

avatar
۱۴۰۱-۰۱-۲۸ ۱۰:۳۸

بالاخره مسعولین باید بدانند که درب های کشور را بروی جامعه جهانی بازکنند هم درامد خواهد امد وهم شهرت فقط بدنبال صادرات نفت نباشند رمز کشورهای پیشرفته استقبال از خارجیها وگردشگران هست ودین باید در قلب مردم ایران باشد نه شعار

avatar
۱۴۰۱-۰۱-۲۸ ۱۱:۰۰

اگر دوستار ایران وایرانی هستند یکبار به صورت مهمان وبا احترام وامنیت آنها را به شیراز لرستان کرمانشاه مشهد و ... دعوت کنند تا درآمد گردشگری از نفت بیشتر شود

avatar
۱۴۰۱-۰۱-۲۸ ۱۱:۰۹

موقعیت بسیار بسیار با ارزشی هست برای جذب توریست و شناخت جاذبه های گردشگری ایران طوری سیاست اجرا کنند ک با مهمانان با بهترین برخورد شود تا برای آینده بهتر باشد به شهرهای اصفهان و شیراز هم و شمال هم بیارند بهتره چون فصل پاییز شمال خیلی زیبا می‌شود

avatar
۱۴۰۱-۰۱-۲۸ ۱۳:۲۳

یعنی یه کشور از 8سال پیش معلوم بوده میزبانه و از 4سال پیش هم میلیاردها دلارهزینه کرده برای جام جهانی، بعد کشور بغلی یهو بیاد بگه ماهم هستیم!!! به عنوان یک ایرانی بیشتر خجالت میکشم تا افتخارکنم.

avatar
۱۴۰۱-۰۱-۲۸ ۱۹:۱۴

از جزیره قشم و پتانسیل بسیار زیاد اون توی جذب جهانگرد و فرصت های عظیم سرمایه گذاری غافل نشین.

avatar
۱۴۰۱-۰۱-۲۹ ۰۰:۰۱

نوکر غریبه ها دشمن ملت خودی این رویه هیچ وقت یک کشور رو به پیروزی نخواهد رساند

avatar
۱۴۰۱-۰۱-۲۹ ۰۷:۴۲

زنجان بهترین امکانات برای مسافرین و هواداران جام جهانی دارد برنامه ریزی کنید.

avatar
۱۴۰۱-۰۱-۳۰ ۰۳:۲۱

بله خخخخخخخ دهات ما هم خوبه برا مسافرا وای فای هم داره

avatar
۱۴۰۱-۰۱-۲۹ ۱۸:۰۴

کشوری که هیچ موقع برای مردم خودشدارزشدقائل نبوده غریبه پرست همیشه مجانی برای دیگران هزینه اوناروهم ازما میگرن

avatar
۱۴۰۱-۰۱-۲۹ ۱۹:۴۶

تا زمانیکه شما در فرودگاه سر توریست روسری ببندید و شلوارکش را تبدیل به شلوار کنید! هیچ توریستی به ایران نخواهد آمد! آنهم تماشاگر فوتبال!

avatar
۱۴۰۱-۰۱-۳۰ ۰۸:۲۲

بهترین موقعیت برای شناساندن جاذبه های گردشگری ایران به جهانیان می باشد اگر از این موقعیت مسئولین استفاده کنند

avatar
۱۴۰۱-۰۲-۰۱ ۱۵:۰۴

یاد سریال خاتون افتادم،از ماست که برماست،باز چشم آبی مو بور دیدیم ما

avatar
۱۴۰۱-۰۲-۰۲ ۱۲:۵۸

مساله حجاب برای گردشگران مشکل است کسی نخواهد امد ، در آن سطحی که ما داریم تدارک می بینیم بی خود خودتان را خسته نکنید حجاب و پوشش برای توریسم ها مهمه دنبال راحتی هستند