• شنبه / ۲۷ فروردین ۱۴۰۱ / ۱۰:۴۹
  • دسته‌بندی: هرمزگان
  • کد خبر: 1401012715485
  • منبع : نمایندگی هرمزگان

قهرمان هرمزگانی پاراکانو آسیا:

بخش دولتی و خصوصی برای سربلندی هرمزگان در کنار ورزشکاران باشند

بخش دولتی و خصوصی برای سربلندی هرمزگان در کنار ورزشکاران باشند

ایسنا/هرمزگان قهرمان هرمزگانی پاراکانو آسیا گفت: نیاز است که مردم، مسئولین و بخش خصوصی برای بالا نگه داشتن پرچم هرمزگان در کنار ورزشکاران باشند.

آئین تجلیل از دو تن از ورزشکاران هرمزگانی و مدال‌آوران آسیایی و قرعه کشی یک خودرو و ۱۰ تخته فرش به همت خانه شیوا بندرعباس در تالار شهید آوینی این شهر برگزار شد.

قایقران ملی‌پوش هرمزگانی و قهرمان آسیا در حاشیه این مراسم در گفت‌وگو با ایسنا اظهار کرد: برگزاری این مراسم توسط مدیریت خانه شیوا یک دلگرمی برای ما ورزشکاران بود تا با انگیزه بیشتری به راه خود ادامه دهیم.

هدیه کاظمی اضافه کرد: وقتی ما ورزشکاران بدانیم از سوی مردم و مسئولان استانی حمایت می‌شویم قطعاً در مجامعه بین‌المللی و کشوری با آرامش خاطر بیشتری می‌توانیم کار کنیم. از مدیریت خانه شیوا از حمایت صورت گرفته کمال قدردانی را دارم.

وی تصریح کرد: مسابقات بازی‌های آسیایی را در پیش رو داریم که بزرگ‌ترین مسابقات سطح آسیا در بیشتر رشته‌های ورزشی است. پس از آن نیز المپیک را در پیش داریم که قطعاً بزرگ‌ترین مسابقه و هدف ماست و پله اول برای ورود به المپیک نیز موفقیت در مسابقات المپیک آسیایی است. امیدوارم بتوانیم در این مسابقات بتوانیم بدرخشیم و خود را برای مسابقات المپیک آماده کنیم.

در ادامه قهرمان پاراکانو آسیا در گفت‌وگو با ایسنا، عنوان کرد: از مجموعه خانه شیوا سپاسگزارم که با حمایت‌های خود باعث دلگرمی ما شده تا در مسابقات پیش رو موفقیت‌های بیشتر و بالاتری را به دست آوریم. نیاز است که مردم، مسئولین و بخش خصوصی برای بالا نگه داشتن پرچم هرمزگان در کنار ورزشکاران باشند.

اسلام جاهدی تصریح کرد: در سال جاری مسابقات قهرمانی جهان در کشور کانادا و سپس مسابقات پاراآسایی در کشور چین را پیش رو دارم. ما ورزشکاران در تمامی رشته‌ها امسال هم‌قسم شدیم تا تلاش کنیم رنکینگ ایران را در آسیا بالا ببریم.

مدیرعامل مجموعه خانه شیوا نیز در حاشیه این مراسم در گفت‌وگو با ایسنا، بیان کرد: برند شیوا از برندهای قدیمی هرمزگان است که ۴۱ سال از فعالیتش می‌گذرد. ما در سال ۱۴۰۰ با ایجاد اشتغال برای ۱۶۰ نفر از مردم استان به عنوان کارآفرین نمونه شناخته شدیم.

ایوب مهدوی‌فرد افزود: ما در چشم‌انداز امسال خود افتتاح فاز دوم و سوم خانه شیوا را داریم و با تکمیل این پروژه ۶ هزار واحد تجاری به این مجموعه اضافه خواهد شد. با تکمیل فاز ۲ برای حدود ۴۰ نفر و با تکمیل فاز ۳  برای حدود ۱۵ نفر اشتغال ایجاد خواهد شد. با تکمیل فازهای ۲ و ۳ خانه شیوا به بزرگ‌ترین مجموعه تخصصی فرش، مبلمان و لوازم خانگی جنوب کشور تبدیل خواهد شد و در فازهای بعدی در بحث صادرات نیز ورود خواهیم کرد.

وی ادامه داد: برند شیوا در هرمزگان در حوزه عمل به مسئولیت‌های اجتماعی بسیار شناخته شده است. ما در سال گذشته برگزاری مراسم ازدواج و تهیه جهیزیه برای هزار زوج را با همکاری بنیاد گل‌های علوی و راه‌اندازی غرفه‌های مشاغل خانگی برای کمک به افراد کم‌بضاعت را داشتیم. در زمینه فعالیت خیرخواهانه با بنیاد رویش که حامی کودکان مستعد و بازمانده از تحصیل است و همچنین با کمیته امداد در راستای سرپرستی ۱۵۰ یتیم و  بنیاد حمایت از کودکان مبتلا به سرطان خلیج‌فارس همکاری‌های مثمر ثمری را داشته است.

مدیرعامل مجموعه خانه شیوا اضافه کرد: در زمینه فعالیت‌های فرهنگی نیز با انجام فعالیت‌های محیطی همچون برپایی نگارخانه‌های خیابانی و همچنین برگزاری مراسمات مذهبی تلاش کردیم مسئولیت فرهنگی که بر دوشمان احساس می‌کنیم را انجام دهیم.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha