• شنبه / ۲۷ فروردین ۱۴۰۱ / ۱۴:۲۸
  • دسته‌بندی: آذربایجان شرقی
  • کد خبر: 1401012715788
  • خبرنگار : 50006

فرماندار جدید اهر معرفی شد

فرماندار جدید اهر معرفی شد

ایسنا/آذربایجان شرقی طی مراسمی با حضور عابدین خرّم، استاندار آذربایجان شرقی و جمعی از مسئولان استانی و شهرستانی از زحمات رسول خدابخش ، فرماندار سابق اهر قدردانی شده و ابوالفضل غنی زاده به عنوان فرماندار جدید اهر معرفی شد.

حجت الاسلام جواد حاجی زاده، امام جمعه اهر در این مراسم، بر وحدت و همدلی بین مسئولان تاکید کرد و گفت: رمز موفقیت مسئولان در جامعه خدمت صادقانه به مردم است و فرماندار سابق این شهرستان نیز در این راستا گام‌های ارزشمندی برداشته که جای تقدیر دارد.

به گزارش ایسنا، وی، ظرفیت‌های انسانی منطقه ارسباران به خصوص شهرستان اهر را بسیار عالی برشمرد و افزود: امیدواریم با استفاده از ظرفیت‌های این منطقه که به قطب کشاورزی و گردشگری و ... معروف است بتوانیم در توسعه و آبادانی شهرستان اهر و منطقه گام برداریم.

وی، منطقه ارسباران را منطقه غنی و ثروتمند برشمرد و از استاندار و مسئولان استانی خواست تا در پیشبرد اهداف نظام و پیشرفت و توسعه این منطقه به این شهرستان یاری کنند.

فرماندار جدید اهر معرفی شد

ابوالفضل غنی زاده، فرماندار جدید شهرستان اهر نیز ضمن ارائه برنامه‌های آتی و تهیه برنامه جامع و نقشه راه برای این شهرستان، گفت: نخستین گام، طرح ایجاد سه کارخانه بزرگ برای رفع مشکل بیکاری جوانان و توسعه اقتصاد شهرستان در نظر گرفته شده که مجوز یک کارخانه اخذ و دو کارخانه دیگر نیز در دست بررسی است.

رسول خدابخش، فرماندار سابق شهرستان اهر نیز گزارشی از کارهای انجام شده طی تصدی در سمت فرمانداری عنوان کرد و افزود: خادمانه در چند سال اخیر شبانه روز حتی تا امروز در خدمت به مردم شهرستان بودم و تاکنون فعالیت‌های چشمگیری در توسعه و آبادانی این شهرستان داشته‌ایم و آرزومندم فرماندار جدید نیز در این سمت موفق و سربلند باشند. 

بر اساس این گزارش، ابوالفضل غنی زاده دارای دکتری تخصصی (ph.d) در رشته تحصیلی حقوق - ادبیات فارسی و از سوابق وی می‌توان به عضو هیات علمی و مدیریتی دانشگاه‌های آزاد اسلامی و پیام نور استان، مشاور شهردار کلان‌ شهر تبریز، معاونت توسعه و پشتیبانی استان، عضو کارگروه فرهنگی و اجتماعی استان و عضو کانون نویسندگان کشور اشاره کرد.

فرماندار جدید اهر معرفی شد

فرماندار جدید اهر معرفی شد

فرماندار جدید اهر معرفی شد

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha