• یکشنبه / ۲۸ فروردین ۱۴۰۱ / ۰۹:۱۹
  • دسته‌بندی: فوتبال، فوتسال
  • کد خبر: 1401012816223
  • خبرنگار : 71460

سنگال و نیوزیلند حریفان احتمالی ایران در بازی‌های دوستانه

سنگال و نیوزیلند حریفان احتمالی ایران در بازی‌های دوستانه

منابع سنگالی خبر دادند که ۱۰ کشور از جمله ایران خواهان بازی دوستانه با این کشور هستند.

به گزارش ایسنا و به نقل از سایت wiwsportْ، دو تیم ملی اروگوئه و ایران به شدت خواهان برگزاری دیدار دوستانه با تیم ملی سنگال هستند. اروگوئه در گروه H رقابت‌ها با تیم‌های غنا، پرتغال و کره جنوبی همگروه شده است و تیم ملی ایران نیز در گروه B با تیم های انگلیس، آمریکا و برنده پلی آف اروپا باید رقابت بپردازد.

علاوه بر این دو تیم، چند تیم ملی دیگر نیز تمایل خودشان را به برگزاری دیدار دوستانه با تیم ملی سنگال اعلام کردند و آلیو سیسه، سرمربی تیم ملی سنگال در حال بررسی پیشنهادهای دیدارهای دوستانه است تا حریف‌های دوستانه سنگال در بازی‌های دوستانه مشخص شود.

هم‌چنین سایت stuff نیوزیلند نیز خبر داد که تیم ملی نیوزیلند که باید در پلی آف انتخابی جام جهانی به مصاف کاستاریکا برود قرار است یک دیدار دوستانه با استرالیا داشته باشد و در ادامه نیز صحبت‌هایی درباره دیدار دوستانه با ایران وجود داشته است که این دیدار هنوز قطعی نیست.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha
avatar
۱۴۰۱-۰۱-۲۸ ۰۹:۲۷

سنگال بازیش شبیه کدام همگروهی ماست؟!

avatar
۱۴۰۱-۰۱-۲۸ ۰۹:۵۸

خخخخخخخ. دقیقن! چرا باید شدیدا دنبال بازی با سنگال باشیم؟ یا اونا متوهم اند یا ما عقلمونو از دست دادیم!

avatar
۱۴۰۱-۰۱-۲۸ ۱۸:۱۱

مگ استیلی نمیدونم کی ک مسئول بازیهای تدارکاتی تیم میلی هست‌. مگ میدونه اینحرفا یعنی چی؟ اون تنها چیزی ک میدونه چجور و چطور بتونه پول تو این وسط پارو کنه بفرسته کانادا برا عیال

avatar
۱۴۰۱-۰۱-۲۸ ۱۸:۰۹

سلام بارها گفتم واینبارم خاهم گفت.ک مسئولین فدراسیون.‌ میان میگن ما ۵ یا ۶ تا بازی خوب با تیم های بزرگ تدارک دیدیم.. (یه ماه پیش هم این نظرو تو همه ی سایتها گفتم) ک در اخر با نیوزلند. مالی.ونزولا.غنا.ویکی از کشورهای قطر یا امارت بازی میکنند ودراخر میگن والله ما قرار بود با امریکا بازی کنیم ک هم گروهمون شد. و با برزیل یا شاید کشور ارژانتین کاملا ب توافق رسیدیک ک بازی کنیم ولی در لحظات اخر بخاطر شرایط تحریم اونا نپذیرفتن با ما بازی کنند. وهمینطور ک میدانید کشورهای اروپایی بخاطر نمیدونم چی نمیتونیم باشون مسابقه ی دوستانه بازی کنیم.. دیگر ما بهترین گزینه هارو از بقیه کشورها انتخاب کردیم وامیدواریم ک بچها بتونن از این بازیها خوب تجربه کسب کنند.. و بترکونن او جام جهانی‌. نگاه کنید دوستان اگر این اتفاق نیفتاد هرچی میخایین بمن بگید بخدا قسم.. یاعلی

avatar
۱۴۰۱-۰۱-۲۹ ۱۲:۵۹

سخن حق