• یکشنبه / ۲۸ فروردین ۱۴۰۱ / ۱۳:۳۹
  • دسته‌بندی: مجلس
  • کد خبر: 1401012816626
  • خبرنگار : 71620

در تذکرات کتبی نمایندگان به مسئولان اجرایی کشور مطرح شد

انتقاد یک نماینده از عملکرد سازمان حفاظت از محیط زیست در برابر خیزش گرد و غبار

انتقاد یک نماینده از عملکرد سازمان حفاظت از محیط زیست در برابر خیزش گرد و غبار

یک عضو هیئت رئیسه مجلس یازدهم از تذکر کتبی نماینده کردکوی و ۳۸ نماینده دیگر در انتقاد از عملکرد سازمان حفاظت از محیط زیست در برابر خیزش گرد و غبار خبر داد.

به گزارش ایسنا، روح الله متفکرآزاد در جلسه علنی امروز(یکشنبه) مجلس شورای اسلامی تذکرات کتبی نمایندگان خطاب به مسئولان اجرایی کشور را به شرح زیر قرائت کرد:

سید مسعود خاتمی نماینده ماهنشان و ایجرود و ۳۸ نفر از نمایندگان به وزیر صمت: ضرورت مقابله با فساد و معضلات فعلی زنجیره تامین صنعت خودروسازی.

محمود عباس زاده مشکینی نماینده مشکین شهر به رئیس جمهور: لزوم لحاظ کردن محرومترین بخش اردبیل و مشکین شهر در تعیین نقطه و محدوده آزاد.

حسین رجایی نماینده لنجان و ۲۰ نفر از نمایندگان به وزیر راه و شهرسازی: لزوم نصب علایم راهنمایی و رانندگی و تامین روشنایی حدفاصل گردنه گاوپیسه تا پلیس راه اصفهان-شهرکرد.

عباس مقتدایی نماینده اصفهان به وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات: ضرورت تبدیل وضعیت ایثارگران پست.

مهدی شریفیان نماینده تهران و ۳۸ نفر از نمایندگان به وزیر آموزش و پرورش: لزوم تسریع در ارائه طرح جامع و کاملی درباره نوسازی و بازساری مدارس فرسوده به ویژه در شهرستان اسلامشهر.

سید ناصر حسین پور نماینده گچساران و ۳۰ نفر از نمایندگان به رئیس جمهو: لزوم انجام اقدامات لازم برای پیشگیری از آتش سوزی در جنگل‌های استان کهگیلویه و بویراحمد و زاگرس در آستانه فصل گرما.

 محمدرضا دشتی اردکانی نماینده اردکان و ۲۵ نفر از نمایندگان به وزیر راه و شهرسازی: لزوم بهسازی و روسازی جاده‌های حوزه انتخابیه اش

سید سلمان ذاکر نماینده ارومیه به وزیر بهداشت: لزوم تامین مالی ساخت بیمارستان‌های حوزه انتخابیه. به وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح: لزوم اتمام واگذاری باغ موزه ملی آذربایجان غربی.

علی جدی نماینده شیروان و ۲۰ نفر از نمایندگان به وزیر راه و شهرسازی: لزوم احداث گذرگاه مرزی در خراسان شمالی با ۳۰۰ کیلومتر مرزی مشترک با ترکمنستان. لزوم تکمیل مسیر تا گذرگاه مرزی باجگیران در حوزه خراسان رضوی تا قوچان. چرا در شهرستان شیروان چرا هیچ پروژه ملی در حوزه راه تعریف نشده است؟

نصرالله پژمانفر نماینده مشهد و ۳۷ نفر از نمایندگان به وزیر راه و شهرسازی:‌ چرا با وجود اجرای طرح واکسیناسیون و تدابیر و تمهیدات لازم در اجرای طرح‌های پیشگیری از کرونا و کامل بودن ظرفیت قطارهای مسافری هنوز خدمات به زائران امام هشتم (ع) به صورت ۵۰ درصدی ارائه می‌شود؟

عبدالجلال ایری نماینده کردکوی و ۳۸ نفر از نمایندگان به وزیر نیرو: چرا در اجرای ماده ۱۹ قانون هوای پاک مبنی بر افزایش سالانه حداقل ۳۰ درصد از ظرفیت مورد نیاز برق کشور از انرژی‌های تجدیدپذیر اقدامات لازم انجام نگرفته است؟ به رئیس جمهور:‌ علت برخورد منفعلانه سازمان حفاظت از محیط زیست جهت مقابله پدیده گرد و غبار در کشور با وجود تمام بسترهای قانونی مناسب.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha