• یکشنبه / ۲۸ فروردین ۱۴۰۱ / ۱۴:۳۵
  • دسته‌بندی: خوزستان
  • کد خبر: 1401012816699
  • خبرنگار : 50225

سرپرست جمعیت هلال احمر خوزستان عنوان کرد

لزوم تربیت نسل مدیر و مدبر برای افزایش مداخلات اجتماعی جوانان

لزوم تربیت نسل مدیر و مدبر برای افزایش مداخلات اجتماعی جوانان

ایسنا/خوزستان سرپرست جمعیت هلال احمر خوزستان گفت: در حوزه ماموریت‌های امدادی به دنبال مجموعه‌ای چابک، متخصص و آماده برای هر ماموریت امدادی و در حوزه ماموریت‌های فرهنگی و اجتماعی نیز به دنبال تربیت نسلی مدیر و مدبر برای آینده انقلاب با هدف افزایش مداخلات اجتماعی جوانان هستیم.

وحید شعبانی در آیین تکریم و معارف مدیرعامل جمعیت هلال احمر خوزستان که امروز (۲۸ فروردین‌ماه) انجام شد، اظهار کرد: رهبر معظم انقلاب اسلامی نقشه راه ۴۰ ساله دوم انقلاب را در بیاینه گام دوم اعلام فرمودند و رئیس جمعیت هلال احمر نیز به شایستگی این بیانیه را سرلوحه کار خود قرار داد؛ ما نیز این بیانیه را سرلوحه کار خود قرار می‌دهیم.

به گزارش ایسنا، وی با اشاره به اهداف این جمعیت، افزود: در حوزه ماموریت‌های امدادی به دنبال مجموعه‌ای چابک، متخصص و آماده برای هر ماموریت امدادی و در حوزه ماموریت‌های فرهنگی و اجتماعی نیز به دنبال تربیت نسلی مدیر و مدبر برای آینده انقلاب با هدف افزایش مداخلات اجتماعی جوانان هستیم.

به گزارش ایسنا، در ادامه دکتر علی خدادادی مدیرعامل سابق جمعیت هلال احمر خوزستان با گرامیداشت یاد حجت الاسلام و المسلمین سید محسن شفیعی رئیس فقید دفتر نهاد مقام معظم رهبری در دانشگاه‌های خوزستان و شهدا گفت: با وجود تضارب افکار در دانشگاه، سید محسن شفیعی از تبدیل شدن دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری به باشگاه سیاسی، جناحی و قومی جلوگیری کرد و این کار موجب شد همه افکار و سلیقه‌ها جذب سید محسن شفیعی شوند. صیانت از افراد، ساده‌زیستی، پرهیز از دخالت در امور اجرایی و  ایفای نقش پدری شفاف و راهبردی، برخی از ویژگی‌های وی بوده است.

وی با اشار به فعالیت‌های انجام شده در جمعیت هلال احمر خوزستان در سال‌های گذشته بیان کرد: استقلال، اقتدار و چابکی سه ویژگی جمعیت هلال احمر هستند که در این راستا قدم برداشتیم.

مدیرعامل سابق جمعیت هلال احمر خوزستان گفت: امدادگران جمعیت هلال احمر نیازمند توجه ویژه‌ای هستند که امیدواریم از راه‌های مختلف مشکل این افراد پس از چند سال به ویژه در بحث بیمه حل شود.

وی افزود: در طول مدت خدمت سعی کردیم به همه، نگاه عدالت‌محور داشته باشیم و در حوزه‌های مختلف سعی کردیم با داشتن مجموعه منسجم، فعالیت کنیم تا به افق‌های مدنظر نزدیک شویم.

در ادامه محمد خانچی معاون امور عمرانی استانداری خوزستان با تقدیر از تلاش‌های مدیرعامل سابق جمعیت هلال احمر خوزستان گفت: در سیل سال ۹۸ استان خوزستان، جمعیت هلال احمر تلاش‌های فروانی داشت. اکنون نیز جمعیت هلال احمر همچنان در منطقه زلزله‌زده اندیکا حضور دارد و شاهد خدمات این مجموعه در این منطقه هستیم.

وی با اشاره به فعالیت‌های جمعیت هلال احمر در نوروز، گفت: پس از سه سال، امسال شاهد حضور موج سنگینی از مسافران و کاروان‌های راهیان نور در خوزستان بودیم که در این مدت جمعیت هلال احمر خوزستان خدمات شایانی ارائه داد.

معاون امور عمرانی استانداری خوزستان گفت: باید قدر فرصت‌ها را بدانیم؛ فرصت‌ها مانند ابر بهاری می‌آیند و می‌روند؛ باید قدر به دست آورن فرصت خدمت‌رسانی به مردم را بدانیم و منشاء خیر و برکت برای مردم شویم.

در ادامه حجت الاسلام والمسلمین محمد انصاری مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در جمعیت هلال احمر خوزستان نیز گفت: هشت سال دوره مدیریت دکتر خدادادی به گونه‌ای بود که می‌توان آن را هشت سال دفاع مقدس نام‌گذاری کرد زیرا بحران‌های متعددی از جمله سیل سال ۹۸ و زلزله اندیکا در این سال‌ها رخ داد.

وی با بیان اینکه همه زیر چتر انقلاب هستیم، گفت: امیدواریم هر کسی در هر جایگاهی حق مطلب و دین خود را به امام(ره) و شهدا ادا کند.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha