• یکشنبه / ۲۸ فروردین ۱۴۰۱ / ۲۱:۳۱
  • دسته‌بندی: آمریکا و اروپا
  • کد خبر: 1401012816900
  • خبرنگار : 71659

رئیس کمیسیون اروپا: در ورشکستگی روسیه، مسئله زمان مطرح است

رئیس کمیسیون اروپا: در ورشکستگی روسیه، مسئله زمان مطرح است

رئیس کمیسیون اروپا معتقد است که تحریم‌های غرب به طور فزاینده‌ای اقتصاد روسیه را تضعیف می‌کند و در فروپاشی آن فقط مسئله زمان مطرح است.

به گزارش ایسنا، «اورسولا فون در لاین» رئیس کمیسیون اروپا معتقد است که تحریم‌های غرب به طور فزاینده‌ای اقتصاد روسیه را تضعیف می‌کند و فروپاشی آن فقط مسئله زمان است.

فون در لاین روز یکشنبه به روزنامه BILD am Sonntag گفت: هفته به هفته تحریم ها بر اقتصاد روسیه حتی عمیق تر تأثیر می گذارد. صادرات کالا به روسیه 70 درصد کاهش یافته است.

وی با تاکید بر اینکه صدها شرکت بزرگ و هزاران کارشناس و متخصص روس کشورشان را ترک کرده‌اند، افزود: تولید ناخالص داخلی طبق انتظارات 11 درصد کاهش می یابد و در ورشکستگی دولت روسیه فقط مسئله زمان مطرح است.

رئیس کمیسیون اروپا تصریح کرد: اطلاعات وزارت دارایی روسیه نشان می‌دهد که در 1 فوریه، بدهی خارجی روسیه به 59.5 میلیارد دلار رسید و در مجموع، روسیه 15 وام دارد که باید بین سال های 2022 تا 2047 بازپرداخت شود.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha
avatar
۱۴۰۱-۰۱-۲۸ ۲۲:۱۲

این کشورهای اروپایی در قضیه برجام و تحریمهای یک جانبه ترامپ هم نشان دادند استقلال رای ندارند و مجبور به تبعیت از آمریکا هستند و در مورد اکراین هم متضرر خواهند بود.

avatar
۱۴۰۱-۰۱-۲۹ ۰۹:۳۶

روسیه خیلی قبل تر از اینها باید در طرح جاده و کمربند چین که همان احیاء جاده ابریشم باشد فعال تر عمل میکرد و با کمک کشورهای آسیائی در مسیر و با تشکیل یک بانک تجاری عظیم توسط ذخائر طلای کشورهای آسیائی و بزرگتر کردن اتحادیه آسیائی قاره پهناور آسیا را با کمک چین و هاب منطقه ای آن ایران از طرف شرق به غرب و از شمال به جنوب چنان فعال میکردند که با تکانه های اروپا و آمریکا کمر دلارآمریکا را بشکنند و حتی تا شاخ قاره پهناور آفریقا و غرب آسیا این دامنه همکاری را با همکاری کشورهای آسیائی گسترش میدادند تا آمریکا نتواند هر کشوری را به تنهائی در این قاره پهناور منکوب و تحریم کند..........