• دوشنبه / ۲۹ فروردین ۱۴۰۱ / ۰۸:۰۵
  • دسته‌بندی: آموزش
  • کد خبر: 1401012917000
  • خبرنگار : 71567

و بازهم آزمون دستیاری پزشکی!

حواشی اجرای یک قانون در حساس‌ترین آزمون علوم پزشکی

حواشی اجرای یک قانون در حساس‌ترین آزمون علوم پزشکی

در حالی کمتر از یک ماه به برگزاری چهل و نهمین آزمون دستیاری پزشکی باقی مانده است که تعدادی از داوطلبان، برگزاری این آزمون را خلاف قانون می دانند و با پناه بردن به مسئولان نهاد ریاست جمهوری،‌ نمایندگان مجلس شورای اسلامی، فضای مجازی و رسانه‌ها، خواهان اجرای رای دیوان عدالت اداری مبنی بر "به‌روز بودن منابع آزمون" هستند.

به گزارش ایسنا،‌ شورای آموزش تخصصی پزشکی وزارت بهداشت دی ماه سال گذشته در نود و پنجمین نشست خود اقدام به اصلاح مصوبه ای می کند که بر اساس آن، بند مربوطه به منابع آزمون دستیاری تاکید دارد که منابع آزمون باید هر ۲ تا ۵ سال به روز شود. پس از ابلاغ این مصوبه بسیاری از داوطلبان این اصلاحیه را که پس از صدور رای دیوان عدالت اداری مبنی بر "الزام وزارت بهداشت برای اعلام منابع جدید آزمون" تصویب شده بود، خلاف قانون دانسته و خواستار اجرای دقیق قانون در این زمینه شدند.

در این زمینه چند تن از نمایندگان مجلس ضمن تذکر به وزارت بهداشت از طرق مختلف یعنی ارسال نامه به رییس قوه قضاییه و معاون اول رییس جمهور، خواستار تمکین وزارت بهداشت به رای دیوان عدالت اداری شدند. اواخر هفته گذشته نیز دکتر مخبر معاون اول رییس جمهور با ارسال نامه ای به وزیر بهداشت ضمن تاکید بر رسیدگی موضوع، خواستار توقف هر گونه کوتاهی در اجرای قانون مربوط به آزمون دستیاری شد.

در این راستا تعدادی از داوطلبان آزمون دستیاری تخصص پزشکی نیز در روزهای گذشته طی تماس با ایسنا نسبت به تصمیم وزارت بهداشت به برگزاری این آزمون بدون توجه به رای قطعی دیوان عدالت اداری اعتراض کردند.

منابع قدیمی آزمون 

در این رابطه یکی از داوطلبان چهل و نهمین آزمون دستیاری به ایسنا گفت: بر اساس قانون و مصوبه شورای آموزش پزشکی منابع آزمون های دستیاری هر ۵ سال باید به روز رسانی و آپدیت شوند. در این زمینه دیوان عدالت اداری سال گذشته با رای قطعی وزارت بهداشت را موظف کرد تا منابع خود را برای هر آزمون دستیاری و متناسب با آن سال به روز رسانی کند. در حای که برای مثال رفرنس درس گوش و حلق و بینی برای ۱۳ سال پیش و رفرنس رادیولوژی برای ۱۰ سال پیش است.

وی در ادامه تصریح کرد: با رای دیوان عدالت، این حق مشروع برای ما شرکت کنندگان چهل و نهمین آزمون دستیاری ایجاد شد که این دروس را مطالعه نکرده و منتظر اجرای قانون در  باشیم. اکنون که کمتر از یک ماه به برگزاری آزمون ۴۹ مانده وزارت بهداشت منابع جدید برای مطالعه ارائه نشده و از این منابع ۱۲ سوال مجموعاً در امتحان پذیرش دستیاری مطرح می شود .

این داوطلب تاکید کرد: ما یک سال از عمر خود را برای این آزمون گذاشتیم و به مطالعه پرداختیم و به امید اینکه وزارت بهداشت تخلفات را تصحیح کند و ما فرصت مطالعه رفرنس های جدید را داشته باشیم . ما منتظر اعلام این دو رفرنس جدید ماندیم.اگر این اتفاق نیفتد ضرری به ما وارد خواهد شد که غیر قابل جبران خواهد بود تمام برنامه ما برای زندگی به هم خواهد ریخت.

وزارت بهداشت قانون را اجرا کند

وی تاکید کرد: سوال من این است مگر می‌شود با رفرنس های قدیمی و با مطالب ۱۳ سال پیش بیماران را درمان کرد؟! آیا جان انسان‌ها آنقدر بی ارزش است که ما رفرنس ۱۳ سال پیش را برای درمان بیماران انتخاب کنیم؟ با توجه به فرموده مقام معظم رهبری که قانون فصل‌الخطاب است ما انتظار داریم که دیوان عدالت اداری ضمن پیگیری اجرای کامل رأی خود، از وزارت بهداشت بخواهد قانون را اجرا کرده و اهتمام به قانون مداری داشته باشد.

تخلفات آزمون های دوره ۴۸ و ۴۹

در ادامه یکی دیگر از داوطلبان چهل و نهمین آزمون دستیاری به ایسنا گفت: متاسفانه وزارت بهداشت تخلفات بسیاری را در مورد آزمون دستیاری دوره ۴۸ و ۴۹ انجام داده که باعث شده داوطلبین از این وزارتخانه به دیوان عدالت اداری شکایت کنند.

وی ادعا کرد: اما من اینجا می خواهم در مورد یک تخلف واضح و آشکار در جریان نود و پنجمین نشست شورای تخصصی آموزش پزشکی در روز ۲۱ دی ماه ۱۴۰۰ صحبت کنم. در واقع در این روز وزارت بهداشت همه قوانین و ضوابطی را که در نشست شصت و شش شورای آموزش پزشکی تصویب شده بود را حذف کرد و آیین نامه ای را تصویب کرد که خلاف است.

به گفته این داوطلب، در بند۱ و ۲ ماده ۱ قانون شرح وظایف شورای آموزش پزشکی و تخصصی که در سال ۵۲ مصوب شد بررسی و تعیین احتیاجات آموزشی رشته‌های پزشکی و تخصصی همچنین ارزشیابی رشته‌ها از وظایف شورا عنوان شده است. در نهایت در بند۴ این مصوبه صلاحیت هیئت‌های مشورتی را تا مرحله طرح گزارش در شورا تعیین نمود و نه در حد تصویب و تعیین به جای شورای تخصصی آموزش پزشکی! از این رو باید گفت اعلام واگذاری یا تفویض انتخاب منابع به هیئت ‌های بورد یا ممتحنه که بعضا با تعارض منافع نیز مواجه هستند امری کاملا غیرقانونی می باشد.

حذف قانون در یک نشست

وی تاکید کرد: همچنین در نشست فوق، قانونی که از قبل تصویب شده بود مبنی بر اینکه قدمت رفرنس انتخابی نباید کمتر از ۲ سال و بیشتر از ۵ سال باشد کاملا حذف شد و عملا دست وزارت بهداشت برای اینکه هر رفرنس پوسیده ای را به عنوان منبع قرار دهد باز است که این امر خلاف اصل پیش بینی پذیری است.اگر بخواهم مثالی بزنم باید بگویم این اقدام مثل برداشتن تابلو ورود ممنوع بعد از عبور کامل متخلفان از آن خیابان می‌باشد!

این داوطلب افزود: بنا به دلایل گفته شده امکان اعتراض و طرح شکایت در مجامع قضایی وجود دارد. از طرفی وزارت بهداشت در پاسخ به اعتراض داوطلبان در مورد دو رفرنس قدیمیENT و رادیولوژی که مربوط به ۱۰ الی ۱۳ سال قبل هستند، به آیین نامه جدیدش استناد می کند که این امر نیز خلاف قانون است. زیرا از اردیبهشت ۱۴۰۰ که رفرنس ها اعلام شده اند برای داوطلبین حق مکتسبه ایجاد شده و باید بر اساس ایین نامه قبلی که در نشست ۶۶ شورا تصویب شده و در بالا به آن اشاره کردم، به رأی قطعی دیوان که در مهرماه صادر شده عمل می‌شد. در نتیجه قانون عطف به ما سبق نمی شود یعنی نمی توان بر اساس قوانین و آیین نامه نشست ۲۱ دی ماه برای حکم و حقوق مکتسبه ای که قبل این تاریخ ایجاد شده تصمیم گرفت.

وی در پایان خاطر نشان کرد: اجرای حکم دیوان عدالت اداری به صورت کامل، تغییر منابع قدیمی و تعیین تاریخ جدید متناسب با زمان اجرای رای دیوان عدالت اداری، درخواست ما به عنوان داوطلب شرکت در این آزمون می‌باشد.

اختیارات دیوان عدالت اداری برای دخالت در امور آزمون ها 

یکی دیگر از داوطلبان چهل و نهمین آزمون دستیاری به ایسنا گفت: در بخشی از سخنان مسئولین عنوان می شود که دیوان عدالت اداری اجازه دخالت در مورد آزمون های تخصصی وزارت بهداشت را ندارد! که در پاسخ به این موضوع باید گفت که طبق قانون تشکیلات و آیین دادرسی دیوان عدالت رسیدگی به شکایات،  تظلمات و اعتراضات اشخاص حقیقی یا حقوقی، تصمیمات و اقدامات واحدهای دولتی اعم از وزارتخانه ها، سازمان ها ، مؤسسات و شرکت های دولتی، شهرداری ها، سازمان تأمین اجتماعی، تشکیلات و نهادهای انقلابی و مؤسسات وابسته به آنها از جمله وظایف دیوان عنوان شده است.

این داوطلب خاطر نشان کرد: پس در واقع یکی از مهمترین وظایف دیوان عدالت اداری حمایت از مردم در برابر دستگاه های دولتی و وزارت خانه هاست تا حق مظلوم پایمال نشود و طبق ماده ۱۷۳ قانون، این نهاد مرجع حل و فصل اختلافات بین مردم و دستگاه های اجرایی کشور است. در عین حال در مواردی که رأی به نفع مردم صادر می شود از دیوان عدالت اداری انتظار می رود دستگاه مربوطه را ملزم به تمکین از قانون و حکم خود کند تا باعث ایجاد امید در مردم و انگیزه در آنها شود .

نگرانی ۱۲ هزار پزشک

یکی دیگر از داوطلبان معترض چهل و نهمین آزمون دستیاری به ایسنا گفت: بنده از مسئولین خواسته ای دارم که دغدغه حدود ۱۲ هزار پزشک جوان این کشور است و آن چیزی نیست جز "جرای تمام و کمال و به موقع قانون".

وی ادامه داد: یکی از مهمترین مراحل زندگی پزشکان این کشور شرکت در آزمون پذیرش دستیار تخصصی پزشکی است که سالانه در روندی مشابه آزمون کنکور سراسری توسط وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی و سازمان سنجش پزشکی با رعایت قوانین و مصوبات خود تصویب وزارت بهداشت برگزار می شود. متاسفانه در روند برگزاری آزمون دوره  ۴۸ که مربوط به سال گذشته است، شاهد تخلفات عدیده ای بودیم که وزارت بهداشت دولت قبلی تصمیمی برای برطرف کردن آن تخلفات اتخاذ نکرد.

این داوطلب اظهار کرد: تلاش های بسیاری انجام شد که در نهایت گزارش تخلفات و خواسته داوطلبان به صورت مکتوب به رویت ریاست قوه قضائیه  رسید. در نهایت با ورود ایشان دستوری با عنوان "آنچه که حق است انجام شود" به ریاست دیوان عدالت اداری فورا ابلاغ شد. این امر موجب صدور سریع دستور موقت در مسیر ابطال و همچنین پرونده جهت رسیدگی به هیات عمومی دیوان عدالت اداری ارجاع  شد که البته علی رغم داشتن اولویت قانونی، بعد از گذشت حدود یک سال تحت رسیدگی قرار نگرفته است .

به گفته وی،‌ مجددا با توجه به عدم توجه وزارت بهداشت و همچنین روند بررسی کند حاکم در دیوان عدالت اداری در اول اردیبهشت سال ۱۴۰۰، در مسیر جداگانه با عنوان واحد از طریق ماده ۱۰قانون تشکیلات و آیین دادرسی دیوان،جهت تسریع در روند رسیدگی دادخواستی ثبت شد. این پرونده بعد از بررسی توسط شعبه بدوی ۴۵در تاریخ ۱۷ خرداد سال گذشته منتهی به صدور دادنامه ای شد که در آن تخلفات عدیده با شرح کامل ذکر گردید و ضمن وارد دانستن شکایت، این تخلفات محرز و مسلم شناخته شده است، همچنین در انتهای رأی بیان شده محکوم علیه ضمن اجرای کامل رأی مکلف است در اقدامات مشابه و موارد بعدی مفاد رأی را کامل اجرا کند(که البته در این رأی موارد مشابه شامل حال آزمون ۴۹و غیره می شود).

این داوطلب مدعی شد: حدود ۲۰ روز بعد از این رأی بدوی ،آزمون پذیرش دستیار تخصصی پزشکی دوره ۴۸ در تیر ماه ۱۴۰۰با وجود تخلفات مربوطه،که فقط بخشی از ان برطرف شده بود، برگزار شد. همچنین حدود ۵۰ درصد تخلفات در آزمون دوره ۴۹ که هنوز برگزار نشده است تکرار شد. رأی بدوی ذکر شده با توجه به اعتراض مسئولین وزارت بهداشت به شعبه تجدید نظر ارجاع و در نهایت در  تاریخ ۲۵ مهر سال گذشته قطعی گردید.

قطعی بودن آرای دیوان عدالت اداری 

وی ادامه داد: طبق قانون تشکیلات و آیین دادرسی دیوان عدالت اداری، کلیه ارای قطعی دیوان لازم الاجرا و لازم الاتباع هستند. در رأی قطعی ذکر شده طبق ماده ۱۰۸ نهایتا در مدت یک ماه از صدور حکم قطعی موظف به اجرای رأی بود که متاسفانه این اقدام صورت نگرفت و پرونده به شعبه اجرای احکام ارجاع شد و این شعبه بر حسب ماده ۱۰۸،نامه قضایی مربوطه شامل  احضار محکوم علیه و تعیین مدت ۷روزه صادر کرد که متاسفانه باز هم نتیجه ای  حاصل نشد، و حدود ۵۰ روز بعد، مجددا نامه ای صادر وابلاغ شد. همچنین در اسفند ماه نامه سوم ارسال شد که مثل نامه قبلی بی نتیجه بود.

به گفته این داوطلب، در اقدام هم عرض چندین تن از داوطلبان با ثبت دادخواست برای برطرف کردن شبهات و اصلاح منابع قدیمی آزمون خواستار صدور دستور موقت توقف روند برگزاری آزمون ۴۹ شدند  که هم اکنون در حال بررسی توسط شعبه ۴۵ بدوی دیوان عدالت اداری می باشد.

وی در ادامه ادعاهای خود عنوان کرد: برخی مسئولان وزارت بهداشت در رسانه های اجتماعی بیان نموده اند مشغول مذاکره و تعامل با دیوان عدالت اداری جهت حل و فصل اراء صادره و مربوطه هستند، از سویی وزارت بهداشت در جلسه شورای آموزش تخصصی پزشکی در تاریخ ۲۱دی ماه سال گذشته، جهت حل وفصل رأی قطعی مصوبات قبلی را به نوعی تغییر داده که دیگر شامل رأی قطعی دیوان نشود.

این داوطلب اظهار کرد: مصوبه دی‌ماه سه ماه بعد از رأی قطعی و همچنین  هشت ماه بعد از شروع روند آزمون با اعلام منابع و ۷ماه بعد از رأی بدوی بوده است. بر هیچ کس پوشیده نیست اثر قانون بر آتیه است و عطف به ما سبق نخواهد شد و مصوبات جدید نه تنها شامل حال آزمون ۴۹ نمی شود بلکه از طریق بند ۴ماده ۱۱۱ قانون دیوان عدالت اداری قابلیت ابطال دارد که این مسیر سخت ما در رسیدن به قانون فقط توسط قوه قضائیه طی نشده، هزاران پزشک داوطلب از نماینگان مجلس، سازمان نظام پزشکی، سازمان مردمی دیده بان عدالت و شفافیت، اعضای مجمع تشخیص مصلحت نظام کمک خواسته اند. این خواسته به حق ما توسط این عزیزان بی جواب نماند.

تصمیمات سلیقه ای مسئولان

یکی از داوطلبان چهل و نهمین آزمون دستیاری نیز به ایسنا گفت: نکته مهمی که وجود دارد این است که به نظر بنده وزارت بهداشت به هیچ وجه اجازه‌ و صلاحیت تصمیمات سلیقه‌ای خارج از مصوبات و چارچوب و اصل پیش‌بینی پذیری را ندارد ، برای نمونه آزمون ۴۷ بعد از ۶ بار تعویق غیر قانونی، درست در روزهایی برگزار شد که کرونا بزرگترین پیک خودش را طی می کرد و مردم به شدت ترسیده بودند و آزمون چهل و هشتم نیز سال گذشته با حواشی زیادی همراه بوده است.

وی تاکید کرد: من امسال برای سومین سال در این آزمون شرکت می کنم و امیدوارم در رویه آزمون دستیاری قانون و چارچوب مشخص و مصوباتی که برای پیشرفت آموزش پزشکی و اصل پیش‌بینی پذیری به تصویب رسیدن ، مورد توجه مسئولین قوه قضاییه، دیوان عدالت و مسئولین وزارت بهداشت قرار بگیرد.

به گزارش ایسنا، اگر چه وزارت بهداشت با اصلاح مصوبه آزمون دستیاری و حذف بند "به روز بودن منابع آزمون"، بر موضع خود مبنی بر عدم تغییر منابع  آزمون تاکید دارد به طوریکه در آخرین موضع‌گیری خود اعلام کرد: دیوان عدالت اداری بر اساس مصوبات قبلی وزارت بهداشت مبنی بر این که منابع آزمون دستیاری هر ۲ تا ۵ سال یکبار باید تغییر کند، رأی به تغییر منابع آزمون داده بود که با حذف شرط سال و رفع نقص مصوبات، مشکل قدیمی بودن منابع حل شد و منابع آزمون دوره ۴۹ تغییری نمی‌کند.

اما داوطلبان معترض این آزمون معتقد هستند اصلاح مصوبه آزمون دستیاری پس از ابلاغ رای دیوان عدالت اداری صورت گرفته است ‌و وزارت بهداشت با اصلاح مصوبه این آزمون، در واقع به نوعی اقدام به دور زدن رای دیوان عدالت اداری کرده است و بی توجهی به منابع جدید در مهم ترین آزمون علوم پزشکی خلاف ادعاهای این مسئولان در خصوص حساسیت به تامین سلامت جامعه است.

با این وجود باید منتظر ماند و دید در فاصله کمتر از یک ماه مانده به برگزاری آزمون دستیاری، آیا مسئولان وزارت بهداشت سازوکاری برای حل این مشکل به‌کار می گیرند یا همانند آزمون سال گذشته، داوطلبان با کمک گرفتن از ابزاری های قانونی و حقوقی آنها را وادار به تمکین از قانون خواهند کرد.

پس از انتشار این گزارش، خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا) آماده انعکاس دیدگاه‌های مسئولان وزارت بهداشت در این زمینه نیز است.

انتهای پیام
 

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha
avatar
۱۴۰۱-۰۱-۲۹ ۰۹:۰۰

وزارت بعد از دریافتِ حکم قطعی دیوان مبنی بر اجرای قانون و پس از سه بار بی اعتنایی به حکم دیوان عدالت اداری، و سه ماه پس از دریافت اولین حکم قطعی اقدام به مصوبه سازی کرد تا بتواند کار خود را قانونی کند. که این خود کاری غیرقانونی بود. دیروز در مصاحبه ای از دکتر عباسی شنیدیم که به وضوح گفتند قانون را دور زدیم و در نامه ای از خودشان دیدیم که بسیار کودکانه نوشته شده بود بگذارید با برگزاری آزمون تخلف کنیم آنگاه طبق قانون با ما رفتار کنید نمیدانم چه باید بگویم، اما چرا باید نخبگان کشورشان را، اغتشاشگر بنامند، چرا باید خون آنان را در شیشه کنند، آنها همان هایی بودند که با حقوق یک میلیون تومانی در خط مقدم کرونا بودند. برای که باید تاسف خورد؟!

avatar
۱۴۰۱-۰۱-۲۹ ۱۳:۰۴

چرا نظر منو منتشر نمی کنید چون مخالفم

avatar
۱۴۰۱-۰۱-۲۹ ۰۹:۰۲

من مخالف تعویقم...

avatar
۱۴۰۱-۰۱-۲۹ ۱۲:۴۷

صحبت سر موافق بودن یا مخالف بودن تعویق نیست.صحبت اجرای قانون است. تصحیح تاریخ آزمون برای من هم بار سنگینی دارد اما محکم پشت اجرای درست و کامل قانون ایستاده ام! ما پزشکیم و باید یادبگیریم خودخواه نباشیم.هر کس مخالف قانون است قطعا فسادی در حال رخ دادن است.

avatar
۱۴۰۱-۰۱-۲۹ ۱۴:۱۰

جالبه که مخالفای تعویق دستیاران سال اولن که دارن میرن سال دوم و میخوان دستیارای جدید زود بیان بیمارستان

avatar
۱۴۰۱-۰۱-۲۹ ۰۹:۰۸

مطالب گفته شده کاملا درست است. وزارت بهداشت در اعلام منابع تخلف کرده و متاسفانه چند ماه است که از اجرای حکم دیوان خوددداری میکند.اگر قرار باشه هر مسئولی طبق خواست و مصلحت خودش عمل کنه پس قانون رو برای چی میزارن؟؟

avatar
۱۴۰۱-۰۱-۲۹ ۰۹:۱۴

این وزارت بهداشت در همه زمینه ها تخلف میکند و پاسخگو نیست و متاسفانه با یکی از ضعیف ترین وزارت بهداشت ها بعد انقلاب مواجه هستیم , امیدوارم قوه قضاییه در برابر این قلدری ها ایستادگی کنه تا این وزارت خونه حساس کشور بدونه کشور قانون داره ضمنا عرض کنم ما پزشکان داوطلب این آزمون باید از مهر ماه در بیمارستان ها حجم عمده ای از خدمات سلامت رو به مردم ارائه بدیم و با این اوصاف حجم این بی اعتمادی بین وزارت خونه و پرسنل خدا هم به داد ما هم به داد بیماران آینده ما برسه 🙏

avatar

کاش یکی بیاد مجبورشون کنه قانون و اجرا کنن

avatar
۱۴۰۱-۰۱-۲۹ ۰۹:۱۸

ما خواستار اجرای قانون هستیمم

avatar
۱۴۰۱-۰۱-۲۹ ۰۹:۲۶

متاسفانه چند ماهی است وزارت بهداشت با قانون گریزی و لجبازی آرامش رو از پزشکان عمومی داوطلب این آزمون سلب کرده، و متاسفانه دیوان عدالت اداری تا الان با وجود آگاهی به تمام این اتفاقات، اقدام لازم که صدور دستور موقت میباشد را انجام نداده است و امیدواریم هرچه سریعتر با صدور دستور موقت، مقدمات مصالحه برآورده شده و داوطلبان چند ماهی برای مطالعه بدون استرس و نگرانی برای شرکت در یک آزمون قانونی، فرصت داشته باشند

avatar
۱۴۰۱-۰۱-۲۹ ۰۹:۳۴

چقدر دقیق و کامل

avatar
۱۴۰۱-۰۱-۲۹ ۰۹:۴۹

سلام ممنون بابت توجه تون به مساله ی دستیاری،علی رغم ماه ها رای قطعی دیوان و شکایت چندین نفر از داوطلبین مبنی بر به بروز رسانی منابع قدیمی،هیچ اقدام موثری از جاین وزارت و دیوان صورت نگرفته،فرصت کمی باقی مونده و ما در بلاتکلیفی مطلق قرار داریم

avatar
۱۴۰۱-۰۱-۲۹ ۰۹:۵۲

لطفا سر و سامان بدین به قضیه .دیگه ما رو خسته کزدین

avatar
۱۴۰۱-۰۱-۲۹ ۰۹:۵۲

لطفا دستور موقت رو صادر فرمایید

avatar
۱۴۰۱-۰۱-۲۹ ۰۹:۵۴

وزارت بهداشت بابی قانونی سعی در پوشاندن تخلفات خوددارد.....ماهزاران نفراز داوطلبان واقعی،خواهان تصحیح تاریخ ازمون دستیاری هستیم

avatar
۱۴۰۱-۰۱-۲۹ ۰۹:۵۴

سلام خسته نباشين همه اميد كساني كه شكايتي به حق دارن ديوان عدالت يك كشور هس اما الان چند روزه سكوت مطلق هس ديوان عدالت با اينكه ميدونن حق و قانون كدوم هس

avatar
۱۴۰۱-۰۱-۲۹ ۰۹:۵۵

لطفا اجراي هر چه سريعتر قانون داوطلبان رو از اين بلاتكليفي خارج كنين

avatar
۱۴۰۱-۰۱-۲۹ ۰۹:۵۵

اجرای قانون خود تصویب وزارت بهداشت یکی از سهل ترین وظایف آن میباشد. متاسفانه با چنین رفتارهای ناشایستی و بهم ریختن ذهن هزاران داوطلب و عدم اجرای قانون برخلاف دستورات رهبری روز به روز حلقه کاری و تحصیلی را در این مملکت تنگ تر کرده و نخبگان کشور را مجبور به مهاجرت میکنند

avatar
۱۴۰۱-۰۱-۲۹ ۰۹:۵۵

یک‌سال محکوم شدن ولی لجاجت میکنن بهمن ماه جلسه‌میزارن قانون عوض‌میکنن‌حکم‌رو‌دور بزنن

avatar
۱۴۰۱-۰۱-۲۹ ۰۹:۵۶

با تشکر از ایسنا بابت پرداختن به این موضوع که باعث نگرانی پزشکان شده است

avatar
۱۴۰۱-۰۱-۲۹ ۰۹:۵۶

لطفا رای لازم الاجرا دیوان رو برای ازمون دستیاری به اجرا دربیارید .ما به رعایت قانون دل خوشیم

avatar
۱۴۰۱-۰۱-۲۹ ۰۹:۵۷

وزارت بهداشت واقعا در حق این همه داوطلب داره ظلم می‌کنه!وقتی دیوان عدالت اداری رای به نفع داوطلبان داده چرا اجرا نمیشه؟؟؟

avatar
۱۴۰۱-۰۱-۲۹ ۰۹:۵۷

لطفا دستور موقت را صادر کنین

avatar
۱۴۰۱-۰۱-۲۹ ۰۹:۵۷

در مملکتی زندگی میکنیم که هر مسئولی اگر محکوم شود قانون را تغییر میدهد تا دیگر محکوم نباشد.خجالت اور است.رای قطعی توسط قاضی صادر شده و ولی اجرا نمی شود.کحا دنبال عدالت بگردیم.مملکتی که قاضی توان اجرای حکم خود را ندارد فاتحه اش خوانده است...

avatar
۱۴۰۱-۰۱-۲۹ ۰۹:۵۷

لطفا صدای ما باشید باید منابع تغییر کنه و دیوان علیه این تخلف وزارت واکنش نشون بده

avatar
۱۴۰۱-۰۱-۲۹ ۰۹:۵۹

با تشکر از پوشش این خبر که دغدغه ی هزاران پزشک است. ما چیزی جز رعایت قانون نمیخواهیم مهمترین ازمون زندگیمون هست و این بلاتکلیفی و عدم تمکین از قانون آسایش و آرامشمونو گرفته

avatar
۱۴۰۱-۰۱-۲۹ ۰۹:۵۹

ما برای ادامه این راه نیاز به امید داریم..امید به اجرای قانون و شنیدن صدای بحق ما...چیزی که قانونی و بدیهی هست اما متاسفانه به دلیل منافع مسئولین،کسی تاکنون پاسخگو نبوده،ممنونیم که صدای ما هستین🙏

avatar
۱۴۰۱-۰۱-۲۹ ۱۰:۰۰

وزارت بعد از رای دیوان مصوبه سازی جدید کرده این خلاف قانون هست و هیچوقت قانون عطف به ماسبق نمیشه

avatar
۱۴۰۱-۰۱-۲۹ ۱۰:۰۰

واقعا برای اجرای قانون باید التماس کرد؟ ما چیزی جز اجرای قانون نمیخواهیم ۳ هفته.دیگه تا امتحان بیشتر زمان نمونده از زندگی پشیمون شدیم

avatar
۱۴۰۱-۰۱-۲۹ ۱۰:۰۱

قانون فصل الخطاب است ، با مصوبه سازی بعد از قطعی شدن رای دیوان نمیتوانند قانون را دور بزنند و باید از ارای قضایی تمکین کنند

avatar
۱۴۰۱-۰۱-۲۹ ۱۰:۰۲

وای به حال کشوری که برای اجرای قانون خودش دست و پاش بسته اس و تعارف داره. شرایط برای پزشکا و هر قشر دیگه ای روز به روز آدم مجاب میکنه به مهاجرت هیچ امیدی تو این منجلاب برا هیچ کس نیست

avatar
۱۴۰۱-۰۱-۲۹ ۱۰:۰۲

لطفا قانون رارعایت کنید ومارااز بلا تکلیفی دربیارین

avatar
۱۴۰۱-۰۱-۲۹ ۱۰:۰۲

بگذارید وزارت بهداشت طبق مقررات تعیین شده عمل کند این همه هجمه گروه جمع کردن برای این امتحان در این برهه حساس صرفا باعث به هم ریختن تمرکز داوطلبان میشود دوستان اگر بی قانونی هم رخ داده با بی قانونی جوابشو نمیدن اگر هدفتون صرفا تمایل برای تعویق ه بدانید و اگاه باشید طبق همون مطالبی که خود استناد میکنید همین فردا رفرنس عوض شه امتحان بایست ۶ ماه بعد برگزار شود که با منطق سازگار نیست لطفا صرفا به بهانه تعویق امتحان سنگ رفرنس قدیمی رو به سینه نزنید

avatar
۱۴۰۱-۰۱-۲۹ ۱۰:۰۳

مطالبه ما پزشکان رعایت قانون و تصحیح تاریخ ازمون دستیاری است. ما همان پزشکانی بودیم که در اوج کرونا مریض می دیدیم و اکنون در ازای مطالبه قانونی مان، وزارت محترم بهداشت ما را اغتشاشگر می نامد!

avatar
۱۴۰۱-۰۱-۲۹ ۱۰:۰۴

ممنون که این گزارش را تهیه کردید. دو رفرنس پوسیده باید تغییر کنه قانون باید رعایت بشه

avatar
۱۴۰۱-۰۱-۲۹ ۱۰:۰۵

فقط خواهان اجرای قانون هستیم این خواسته بزرگیست؟؟!!

avatar
۱۴۰۱-۰۱-۲۹ ۱۰:۰۶

سلام بخدا دليل لجبازي معاونت آموزشي را متوجه نميشم.بخدا روح و روانمان را داغون كردند.ديوان هم نميدونم به چه دلايلي تعلل ميكنه در دستور موقت.ان شاالله قانون اجرا شود.

avatar
۱۴۰۱-۰۱-۲۹ ۱۰:۰۷

ممنون از ایسنا بابت تهیه گزارش در خصوص این تخلف، داوطلبان‌ آزمون مدت هاست پیگیر شکایشون از دیوان هستند نمایندگان مجلس دکتر مقتدایی پیگیری های زیادی انجام دادن اما متاسفانه وزارت بهداشت روی این بی قانونی اصرار دارد!

avatar
۱۴۰۱-۰۱-۲۹ ۱۰:۰۷

امتحان دستیاری سرنوشت ساز ترین امتحان برای پزشکان جوان است لطفا اجرای قانون رو تسریع کنید

avatar
۱۴۰۱-۰۱-۲۹ ۱۰:۰۸

تصحیح تاریخ امتحان... ممنون از پیگیریهای ایسنا

avatar
۱۴۰۱-۰۱-۲۹ ۱۰:۰۸

لطفا به فریاد ما برسید..کمترین حق قانونی حود رامطالبه داریم...طبق قانون نباید آزمون در۲۲ اردیبهشت برگزار شود.لطفا پزشکان را ازاین مملکت ناامید وسرخورده نکنید.

avatar
۱۴۰۱-۰۱-۲۹ ۱۰:۰۹

ممنون از زحماتتون براي روشن كردن مساله اي كه به جان و سلامت مردم پيوند ميخوره من يكي از داوطلبين هستم. از مهر ماه سال گذشته حكم قطعي شده اما متاسفانه وزارت بهداشت توجهي به حكم ديوان عدالت ندارد و آن را فاقد اعتبار مي داند قانون گريزي بدترين آفت براي اين نظام مقدس است اميدواريم حق و قانون اجرا شود

avatar
۱۴۰۱-۰۱-۲۹ ۱۰:۱۳

حق ما نبود بعد دو سال مبارزه با کرونا الان تو ماه رمضان وزارت و دولت اینجور از ما تشکر کنن و حق مارو بزارن کف دست ما و به ما بگن اغتشاشگر؟؟؟؟ دست مریزاد واقعا . قانون باید اجرا باشه حتی اگه فقط یه موافق داشته باشه و ۹۹ درصد مخالف وگر نه اسمش قانون نیست کشور بدون قانون هم همون جنگله

avatar
۱۴۰۱-۰۱-۲۹ ۱۰:۱۵

فقط قانون را اجرا کنید

avatar
۱۴۰۱-۰۱-۲۹ ۱۰:۱۵

این همه وقت تلف کردن وزارت بهداشت در اجرای رای دیوان تحلفی آشکار و تضییع حق هزاران پزشک هست که حق الناسی بسیار بزرگ هست و جالب هست که اینقدر برای وزارت بهداشت این موضوع بی اهمیت هست و خدا میدونه پشتشون به کجا گرم هست که تمام تذکرات شفاهی و کتبی مجلس و معاون رییس جمهور رو به هیچ انگاشته. واقعا خجالت اوره. لطفا سریعا دیوان عدالت اداری و قوه قضاییه استقلال خودش رو در اجرای قانون نشون بده و دیوان حداقل به رای خودش پایبند باشه وگرنه که دیگه حرف از عدالت و برقراریش نزنن که وقتی تو موردی که همه چی عیان هست اینطوری قانون شکنی میشه وای به بقیه موارد

avatar
۱۴۰۱-۰۱-۲۹ ۱۰:۱۶

بی قانونی تا به کی؟؟؟

avatar
۱۴۰۱-۰۱-۲۹ ۱۰:۱۶

اجرای قانون و عدالت را خواهانیم

avatar
۱۴۰۱-۰۱-۲۹ ۱۰:۱۶

من يكى از هزاران داوطلب آزمون دستيارى هستم كه ماههاست در انتظار اجراى قانون توسط وزارت بهداشت هستيم اما متاسفانه اين امر محقق نشده و با تأسف بيشتر ظاهرا وزارتخانه هيچ قصدى هم براى اجراى قانون ندارند از ديوان عدالت ادارى تقاضا داريم با قاطعيت روند برگزارى غير قانونى آزمون را متوقف نمايند و داوطلبين را از اين بلاتكليفى و استرس در فرصت كم باقيمانده نجات دهند.

avatar
۱۴۰۱-۰۱-۲۹ ۱۰:۱۷

قانون باید در جامعه اجرا شود

avatar
۱۴۰۱-۰۱-۲۹ ۱۰:۱۷

با سلام ممنون از شما که بر روی این دغدغه مهم داوطلبان ازمون دستیاری خبر کار کردید. طبق مصاحبه همکاران مشخص است که وزارت بهداشت راه قانون گریزی و زورگویی را پیش گرفته است.ما داوطلبان از دیوان عدالت اداری انتظار قاطعیت بیشتری برای اجرا اراء داریم. امید است دیوان بتواند این وزارت زورگو را به مدار قانون برگرداند.

avatar
۱۴۰۱-۰۱-۲۹ ۱۰:۱۷

وظیفه دستگاه قضا ایستادگی در برابر بی قانونی است

avatar
۱۴۰۱-۰۱-۲۹ ۱۰:۱۸

با بی قانونی هرج و مرج در جامعه رواج می یابد

avatar
۱۴۰۱-۰۱-۲۹ ۱۰:۲۲

اجرای قانون تنها خواسته ی ما داوطلبین آزمون دستیاریه و این حق ماست که اجرای کامل اون رو مطالبه کنیم. اگر وزارت بهداشت و معاونینش این چند ماه قانون رو دور نمیزدند و حکم دیوان رو اجرا میکردند،الان چندهزار پزشک معترض نداشتیم.ما در مملکت اسلامی و انقلابی زندگی میکنیم اما هنوزم یک عده با قلدری و رانت جلوی اجرای قانون رو میگیرند.لطفا آقای اژه ای ورود کنند.ما چیزی جز اجرای قانون طلب نکردیم!

avatar
۱۴۰۱-۰۱-۲۹ ۱۰:۲۲

خواهش میکنم ما رو از بلاتکلیفی دربیارید.. از استرس داریم جون میدیم.. کمتر از یک ماه تا امتحان مونده.. رای قانونی رو صادر کنید. دیگه نمیدونیم صدای مظلومیتمون رو کجا فریاد بزنیم.! به داد ما برسید!

avatar
۱۴۰۱-۰۱-۲۹ ۱۰:۲۲

#نه به تعویق آزمون دستیاری

avatar
۱۴۰۱-۰۱-۲۹ ۱۰:۲۴

اجرای قانون در مورد ازمون و تصحیح تاریخ ازمون تنها خواسته ما پزشکان است.

avatar
۱۴۰۱-۰۱-۲۹ ۱۰:۲۵

تاریخ امتحان دستیاری باید تصحیح شود..قانون فصل الخطاب است

avatar
۱۴۰۱-۰۱-۲۹ ۱۰:۲۵

چگونه است که وزارت بهداشت هم در دوره قبل و هم دوره فعلی راحت تن به اجرای قانون نمی دهد؟؟؟

avatar
۱۴۰۱-۰۱-۲۹ ۱۰:۲۸

موافقان تعویق از پشتیبانی دکتر تیمورزاده بهره مند هستند که به دلیل درس نخواندن، به بهانه قدیمی بودن رفرنسها وارد این بازی شده اند .به جای گشتن در صفحات مجازی ،این فرصت را برای مطالعه بگذارند

avatar
۱۴۰۱-۰۱-۲۹ ۱۰:۲۹

ممنون از حمایت شما 🙏🏻🌸 لطفا با اجرای قانون چند هزار داوطلب رو از بلاتکلیفی نجات بدید. قانون عطف به ماسبق نمی‌شود! حق مکتسبه ما داوطلبان آزمون دستیاری ۴۹ از اردیبهشت ماه 1400 آغاز شده، لطفا قانون را رعایت کنید 🙏🏻

avatar
۱۴۰۱-۰۱-۲۹ ۱۰:۳۱

ضمن سلام و سپاس از خبرگزاری ایسنا بابت حمایت و پوشش خبری ، آنچه که مسلمه تخلف واضح وزارت بهداشت از قانون و همچنین عدم توجه به دستورات قوه قضاییه و دیوان عدالت اداری است و با تحکم قلدرمابانه قصد در ضایع کردن حق قانونی دوازده هزار پزشک داوطلب آزمون دستیاری دارد ، ما خواستار اجرا شدن فوری و حتمی قانون و صدور دستور موقت هستیم و کوتاه نخواهیم آمد.

avatar
۱۴۰۱-۰۱-۲۹ ۱۰:۳۱

خیلی ممنون از خبرگزاری ایسنا، در اجرای قانون و رای قطعی دیوان در بلا تکلیفی و سردرگمی چندین هزار داوطلب حامی ما باشید.

avatar
۱۴۰۱-۰۱-۲۹ ۱۰:۳۱

از ایسنا برای پرداختن به این موضوع کمال تشکر رو دارم.وزارت بهداشت با سرگردان کردن هزاران داوطلب باعث تضییع حقوق ما شده.از دیوان عدالت اداری میخوام سریعتر به رای خودش احترام بذاره، به رای خودش عمل کنه و دستور موقت رو صادر کنه...

avatar
۱۴۰۱-۰۱-۲۹ ۱۰:۳۱

با رعایت قوانین نشان دهید هیچ چیز و هیچ کس بلاتر از قانون نیست! این کمترین خواسته ما از وزارت بهداشت میباشد، منابع را تصحیح و تاریخ امتحان را اصلاح کنید.

avatar
۱۴۰۱-۰۱-۲۹ ۱۰:۳۲

جناب دکتر سبطی عزیز.دیده بان محترم عدالت وشفافیت شما که خوب میدانید کهنه بودن رفرنس بهانه ای بیش نیست .فقط ایستادن جلوی وزارت است ویکه تازشدن به جای دکتر تیمورزاده.بگذارید جوانان دراین روزهای پایانی به درس خود برسند.

avatar
۱۴۰۱-۰۱-۲۹ ۱۰:۳۴

چیز زیادی میخواهیم؟ اجرای قانون فقط....این خیلی زیاده که انقدرر بهشون فشار اومده

avatar
۱۴۰۱-۰۱-۲۹ ۱۰:۳۴

اجرای قانون در هر زمینه ای و اجتناب از تصمیمات سلیقه ای قطعا در درازمدت به نفع همه‌ی جامعه است.

avatar
۱۴۰۱-۰۱-۲۹ ۱۰:۳۶

برگذاری این آزمون در اردیبهشت تخلف صد درصدی هست....و جلوی این تخلف با تمام قدرت خواهیم ایستاد....رای قطعی دیوان رو اجرا کنید

avatar
۱۴۰۱-۰۱-۲۹ ۱۲:۴۴

سلام .دوهفته است وزارت تمرکز ما رو بهم ریخته. امیدواریم هرچه زودتر دیوان عدالت دستور موقت رو صادر کنن و ما ااز بلاتکلیفی در بیایم

avatar
۱۴۰۱-۰۱-۲۹ ۱۰:۳۸

تشکر از ایسنا بابت انعکاس تخلفات وزارت بهداشت. رای دیوان عدالت اداری لازم الاجراست و خواسته ی ما اجرای قانون و تصحیح تاریخ آزمون دستیاری است.

avatar
۱۴۰۱-۰۱-۲۹ ۱۰:۳۸

لطفاً دیوان دستور موقت را صادر کند، برگزاری آزمون در تاریخ ۲۲اردیبهشت تخلف است

avatar
۱۴۰۱-۰۱-۲۹ ۱۰:۴۰

با تشکر از شما بابت پوشش این خبر. آیا در روز روشن میشود از حکم لازم الاجرای قاضی سر برگرداند. آیا دیوان عدالت اداری فقط به دادن حکم است یا باید بر اجرای حکم نیز نظارت کند. اگر امروز دیوان عدالت اداری نتواند این حکم را به اجرا دربیاورد پس از این به بعد برای شکایت از بی قانونی های دولت ما باید به کجا شکایت ببریم

avatar
۱۴۰۱-۰۱-۲۹ ۱۰:۴۱

براستی حق پزشکان و مدافعان سلامت که در سخت ترین روزهای کرونا ، مردم و دولت را تنها نگذاشتند ، این همه بی قانونی و بی احترامی نیست ، قانون را اجرا کنید و به رای دیوان احترام بگذارید، با لجاجت و اصرار بر منابع قدیمی جان مردم را بازیچه قرار ندهید که همانا این مردم ولی نعمتان شما هستند.

avatar
۱۴۰۱-۰۱-۲۹ ۱۰:۴۲

ممنون از ایسنا بابت پیگیری این موضوع مهم و حساس واقعا دلیل تعلل دیوان درخصوص صدور دستور موقت رو درک نمیکنم ، تخلف از این واضح تر؟؟؟ مصوبه سازی وزارت بهداشت ربطی به آزمون ۴۹ ندارد چون قانون عطف به ما سبق نمیشه

avatar
۱۴۰۱-۰۱-۲۹ ۱۰:۴۳

ممنون از شما. وزارت بهداشت باید هر چه سریعتر به رای دیوان تمکین . حق الناس هزاران داوطلب دستیاری به گردن وزارت بهداشت و دیوان عدالت اداری و قوه قضاییه هست. چندین ماه بلاتکلیفی پزشکان نشان از عدم توجه به قانون هست و باعث نا امیدی پزشکان از اوضاع نابه سامان مملکت هست

avatar
۱۴۰۱-۰۱-۲۹ ۱۰:۴۴

با تشکر از ایسنا #نه به تعویق آزمون دستیاری 49

avatar
۱۴۰۱-۰۱-۲۹ ۱۰:۴۴

سلام لطفا راي ديوان رو اجرا كنيد، لطفا ريس قوه قضايي ورود كنند در اين موضوع

avatar
۱۴۰۱-۰۱-۲۹ ۱۰:۴۴

دوباره ی سری تنبل درس نخوندن دست به دامان ایسنا شدن واقعا وزارت بهداشت اگه تمکین کنه در حق ما که یکساله زحمت می نشینم ظلم کرده

avatar
۱۴۰۱-۰۱-۲۹ ۱۰:۴۵

با سپاس از خبرگزاری ایسنا بابت پرداختن به این موضوع. ما داوطلبان آزمون ۴۹ خواستار رسیدگی هرچه سریعتر و رعایت قانون در خصوص این آزمون سرنوشت ساز هستیم. ماه هاست به دنبال حق قانونی خود و اجرای احکام دیوان عدالت اداری هستیم. دانش پزشکان نباید با رفرنسهای قدیمی سنجیده شود. به امید همراهی مسئولان کشور با قشر نخبه

avatar
۱۴۰۱-۰۱-۲۹ ۱۰:۴۵

ما داوطلبان آزمون دستیاری ۴۹ خسته ایم از بی قانونی وزارت بهداشت، لطفا صدای ما را بشنوید، ترویج بی قانونی ممنوع

avatar
۱۴۰۱-۰۱-۲۹ ۱۰:۴۷

با سلام لطفا طبق قانون هرچه سريعتر عمل كنيد و ما رو از بلاتكليفي دربياريد

avatar
۱۴۰۱-۰۱-۲۹ ۱۰:۴۹

دیوان لطفا پاسخگو باش وگرنه همچنان ساکت نخواهیم نشست

avatar
۱۴۰۱-۰۱-۲۹ ۱۰:۴۹

ممنون از ايسنا بابت پيگيري و انشار اخبار🙏🏻 مهرماه وقتي ديوان عدالت راي قطعي داد،مطمئن بودم كه اجرا ميشه ولي ماه ها از روي ان ماجرا ميگذره،متوجه نميشم چرا تو مملكتي كه قانون فصل الخطابه،مسئولين به ويژه وزارت بهداشت،اجراش نميكنن؟

avatar
۱۴۰۱-۰۱-۲۹ ۱۰:۵۷

چرا راي قطعي ديوان عدالت اداري چند ماهه كه اجرا نميشه؟ تخلف وزارت بهداشت كاملا روشن هست دليل اينهمه تعلل چيه؟

avatar
۱۴۰۱-۰۱-۲۹ ۱۱:۰۵

اصرار وزارت بر قانون گريزي و تعلل چندين و چند ماهه ديوان عدالت اداري در اجراي حكم قطعي صادره از سمت خود ديوان قابل توجيه نيست آقايان با مصوبه سازي و خريد وقت طي اين مدت آرامش پزشكان جوان براي انجام وظيفه را نيز سلب كرده و همچنان بر اين روند فرشايشي و عدم پذيرش قانون اصرار دارند حال بايد ديد برخورد قوه قضاييه و ديوان عدالت اداري چگونه خواهد بود؟ آزمون دستياري٤٩ آزمون سخت ديوان

avatar
۱۴۰۱-۰۱-۲۹ ۱۱:۰۵

اگر بی غرض هستید نظرات مخالف راهم بگذارید

avatar
۱۴۰۱-۰۱-۲۹ ۱۱:۰۵

سپاس از توجه و پیگیری هاتون در مورد ازمون دستیاری، چرا باید وزارت بهداشت به جای تمکین از ارای قضایی و قانون ، پزشکان و مدافعان سلامت داوطلب ازمون دستیاری را که خواسته اشون اجرای قانون هست را اغتشاشگر خطاب کند!!

avatar
۱۴۰۱-۰۱-۲۹ ۱۱:۰۵

مصوبه سازی و دور زدن قانون، توهین به شعور پزشکان و دستگاه قضاست… اغتشاش‌گر نامیدن افرادی که به دنبال حق و حقوق خود هستند نهایت بی‌انصافی‌ست… ما این را برنمی‌تابیم سوال من از دیوان «عدالت» اداری است که در شرایطی که قانون‌شکنی و رسوایی وزارت بهداشت کاملا عیان است به چه بهانه‌ای سکوت و تعلل دارد؟!

avatar
۱۴۰۱-۰۱-۲۹ ۱۱:۰۷

خواستار اجرای قانونیم لطفا وزارت بهداشت به داوطلبانی که خواستار اجرای قانون هستند لقب اغتشاشگر ندهد و صرفا امار بی اساس و بدون بررسی ارائه نکند …بیشتر از این لازم نیس بی کفایتی وزارت بهداشت به رخ همه کشیده شود از دیوان عدالت اداری خواستاریم بدون ملاحظات سیاسی و خوشایند و دلخواه افراد از رای بر حق خود دفاع کند و هرچه سریعتر دستور موقت ازمون ۲۲اردیبهشت را صادر کند تا شاید این روزهای پر استرس و بی تمرکزی و بلاتکلیفی ما به پایان برسد

avatar
۱۴۰۱-۰۱-۲۹ ۱۱:۱۲

وزارت بهداشت باید به قوانین احترام بزاره،باید قانون رعایت بشه

avatar
۱۴۰۱-۰۱-۲۹ ۱۱:۱۳

واقعا چه لذتی می‌برند جناب معاون آموزشی که ما را تو این برزخ نگه داشتند، کمتر از 1ماه دیگه ازمون در تاریخ غیرقانونی و ما همچنان بلاتکلیف 😔

avatar
۱۴۰۱-۰۱-۲۹ ۱۱:۱۵

چرا انقدر رسیدن به حق رو سخت میکنند؟ چرا وزارت بهداشت از رای دیوان تمکین نمیکنه؟چرا انقدر زورگویی؟ تا کی؟ خب مشخصه که انتخاب اول همه از پزشک بگیر تا کارگر ساده شده مهاجرت

avatar
۱۴۰۱-۰۱-۲۹ ۱۱:۱۶

با اعلام زمان آزمون دستیاری ازطرف وزارتخانه وعدم تجدید رفرنس ها مانیز با رفرنس های قدیمی یکسال مطالعه کرده ایم. واگر آزمون به تعوبق بیفتدماهم ضررجبران ناپذیری خواهیم کرد.قرارنیست اگرتخلفی بوده مخالفین تعویق آزمون بپردازند.چراکه مطابق دستورالعمل ومصوبه وزارت بهداشت پیش رفته اند.

avatar
۱۴۰۱-۰۱-۲۹ ۱۱:۱۸

یک مورد مهم که در این مصاحبه بهش اشاره نشده بود این هست که وزارت بهداشت برای جلوگیری از شکایات بیشتر بر خلاف قانون گردش آزاد اطلاعات مصوبات نشست ۹۵ در ۲۱ دی ماه را بعد از حدود۴ماه هنوز منتشر نکرده است .پس برای ابطال آنها از نظر قانونی کاری نمیشود کرد. زیبا نیست ؟به مواردی استناد میکنند که هنوز منتشر نکرده اند

avatar
۱۴۰۱-۰۱-۲۹ ۱۱:۱۹

ممنون از زحمات شما برای انعکاس خبر

avatar
۱۴۰۱-۰۱-۲۹ ۱۱:۲۰

لطفا ب داد ما برسيد...فشار ازمون ب امدازه كافي زياد هست....وزارت بهداشت چرا اين ظلم رو ب ما ميكنه؟ روز و شب مارو سياه كردن با بلاتكليفي و عدم راايت قانوني ك خودشون نوشتن

avatar
۱۴۰۱-۰۱-۲۹ ۱۱:۲۱

این خیانت وزارت بهداشت فراموش نشدنی هست😭

avatar
۱۴۰۱-۰۱-۲۹ ۱۱:۲۳

تشکر از ایسنا بابت انعکاس تخلفات وزارت بهداشت. رای دیوان عدالت اداری لازم الاجرا بوده و خواسته ی ما اجرای قانون و تصحیح تاریخ آزمون دستیاری است.

avatar
۱۴۰۱-۰۱-۲۹ ۱۱:۲۴

ممنون از پيگيري ايسنا از ديوان عدالت اداري درخواست داريم عدالت را اجرا كنند. خسته شديم از بلاتكليفي

avatar
۱۴۰۱-۰۱-۲۹ ۱۱:۲۶

استدعا داریم از مقام عالی دیوان عدالت مانع پایمالی حقوق ما توسط وزارت بهداشت باشد

avatar
۱۴۰۱-۰۱-۲۹ ۱۱:۲۸

چرا باید مقابل رعایت نص صریح قانون انقد مقاومت وجود داشته باشه و نهاد های ناظر سکوت کنن؟

avatar
۱۴۰۱-۰۱-۲۹ ۱۱:۳۱

باتشکر از خبرگزاری ایسنا مخالف تعویق ویا تصحیح تاریخ آزمون دستیاری هستم

avatar
۱۴۰۱-۰۱-۲۹ ۱۱:۳۲

در اين حد وقاحت در اين حد بي قانوني و در اين حد ديد ارباب رعيتي توي ايران بي سابقه هست در صورتيكه رهبر عزيز هميشه تاكيد بر به روز بودن به توجه به قانون به توجه به نخبگان جوان دارند مسئولان وزارت در اوج خودكامگي ١٢٠٠٠ هزار پزشك را اختشاشگر ناميده و به صورت واضح تاكيد به انجام كار غير قانوني خود دارد …يعني واقعااا اينقدر راحت مسئولان ميتوانند قانون را ناديده بگيرند؟ و ديوان با عنوان و بهانه مصلحت قانون را اجرا نكند؟؟؟؟ قانوني كه٦ ماه قبل اگر اجرا ميشد اين مصلحتي كه اقايون ميگويند ديگر معنايي در حال حاضر نداشت ؟ واقعا ١٢٠٠٠ پزشك كه عمدتا جوانيم بايد چوب لجبازي يك عده وزارت بهداشتي كه نه به قانون عمل كرده اند نه حرف صريح رهبري گوش ميدهند؟ را بخوريم؟

avatar
۱۴۰۱-۰۱-۲۹ ۱۱:۳۳

با سلام.اميدوارم خبرگذاري هاي محترم هم كمك مهمي باشن براي اجراي عدالت و كمكي به پزشكاني كه در اين سالهاي سخت كرونا هميشه كمك حال مردم بودن.انشالله كه صداي ما به گوش مسءولين برسه.

avatar
۱۴۰۱-۰۱-۲۹ ۱۱:۳۳

با تشکر از پوشش خبری ایسنا ما داوطلبان آزمون دستیاری ۴۹ خواهان اجرای هرچه سریعتر قانون از سوی وزارت بهداشت هستیم

avatar
۱۴۰۱-۰۱-۲۹ ۱۱:۳۴

سلام ممنون از انتشار خبر لطفا هر چه سریعتر تکلیف رو مشخص کنید

avatar

مطالبه ما پزشکان رعایت قانون و تصحیح تاریخ ازمون دستیاری است.

avatar
۱۴۰۱-۰۱-۲۹ ۱۱:۳۷

ممنون از انتشار اين اخبار در دوراني كه دشمنان مي خواهند تا مملكت از وجود نخبگان خالي شود و جوانان و نخبگان كه از بيت المال براي تربيت و تحصيل آن ها هزينه شده است از كشور خارج شوند، عدم تمكين به قانون توسط مسئولين مربوطه و ايجاد جنگ رواني بي مورد با پزشكان جوان حاصلي جز دلسرد كردن اين نخبگان و فراري دادن آنان از كشور عزيزمان نخواهد داشت. با تشكر فراوان كه به حمايت از پزشكان جوان برخاستيد و آرزوي تحقق اين خواسته برحق يعني به تعويق افتادن آزمون و رعايت قوانين مربوطه

avatar
۱۴۰۱-۰۱-۲۹ ۱۲:۱۱

احسنت👌🏻

avatar
۱۴۰۱-۰۱-۲۹ ۱۱:۳۸

با سلام و احترام این واقعا درسته که تو بحران کرونا ما شدیم مدافعان سلامت و قهرمانان خط مقدم و الان اغتشاشگر؟؟چرا ؟اینکه گفتیم وزارت تابع قانون باشه؟از رای قطعی دیوان تبعیت کنه؟تذکرات نماینده ی مجلس،معاون اول ریاست جمهوری،دیده بان شفافیت و عدالت کافی نیست برای اجرای رای قطعی دیوان؟تا کی باید صبر کنیم که قانون اجرا بشه؟به خدای واحد قسم در شان یه کشوراسلامی نیست.

avatar
۱۴۰۱-۰۱-۲۹ ۱۱:۳۸

ما فقط حق قانونی مان را میخواهیم، آیا خواسته زیادیست؟؟!! باید مقابل بی قانونی ایستاد و اجازه تکرار این تخلفات داده نشود

avatar
۱۴۰۱-۰۱-۲۹ ۱۱:۳۸

سپاس از شما درانتشار خبر مسلما وزارت بهداشت میبایست به این وضع بی سروسامان ما رسیدگی کند.بنده مخالف تعویق زمان آزمون هستم ولی وزارت باید صراحتا زمان را مشخص کنند نه اینکه تازه رهبران مارا موظف به نامه نگاری به نمایندگان مجلس ومسولین نمایند .

avatar
۱۴۰۱-۰۱-۲۹ ۱۱:۳۸

سلام ممنون از همراهی شما لطفاً قانون اجرا شود

avatar
۱۴۰۱-۰۱-۲۹ ۱۱:۳۸

سلام ممنون از همراهی شما لطفاً قانون اجرا شود

avatar
۱۴۰۱-۰۱-۲۹ ۱۱:۴۱

خواهشاً به این استرس پایان بدین . اجرای قانون حق قانونی ماست

avatar
۱۴۰۱-۰۱-۲۹ ۱۱:۴۴

اگر قرار باشه هر ارگانی بعد از محکوم شدن به جای اجرای قانون، بره خود قانون رو عوض کنه (!) دیگه سنگ رو سنگ نمیمونه. من قرار بود از اول خرداد طرحم رو شروع کنم ولی الان با این لج بازی وزارت بهداشت و عملا "هر کار دلم بخواد میکنم"ی که در پیش گرفته ترجیح میدم تمام برنامه هام بهم بخوره ولی وزارت رو مجبور به رعایت قانون بکنیم. اگر اینکار رو نکنیم بعدا هم هر بلایی رو میتونن سرمون بیارن و حتی اگر شکایت هم بکنیم باز براشون مهم نیست.

avatar
۱۴۰۱-۰۱-۲۹ ۱۱:۴۴

سلام،لطفا تکلیف این چندهزار داوطلب زود مشخص بشه!کمتراز یک ماه مونده به آزمون و ماهمه بلاتکلیفیم،بعدمیگن چرا ۴۰۰۰ پزشک سال ۱۴۰۰ درخواست مهاجرت کردن!!!

avatar
۱۴۰۱-۰۱-۲۹ ۱۱:۴۸

حکم قطعی دیوان باید اجرا و دستور موقت جهت جلوگیری از برگزاری #آزمون متخلفانه در تاریخ متخلفانه هر چه سریع تر صادر بشود.وقتی در برابر متخلف محکم ایستادگی نکنی،جسارت پیدا میکنه که به حق طلبان بگه اغتشاشگر.

avatar
۱۴۰۱-۰۱-۲۹ ۱۱:۴۸

آیا پشت اینهمه ایجاد نارضایتی برای قشر جوانپزشک و نا امید کردنشان و وادار کردن آنها به مهاجرت، دسیسه های خائنین به نظام و انقلاب نیست؟ چرا هیچ نهادی صدای مارو نمیشنوه؟

avatar
۱۴۰۱-۰۱-۲۹ ۱۱:۴۸

خود وزارت بهداشت باید به دنبال به روز بودن ازمون باشه نه ما. حالا کار به جایی رسیده که ما که قراره ازمون بدیم باید به وزارت به زور بفهمونیم که منابع قدیمی برای امتحان مناسب نیست. اصلا جای تعجبه که چرا همون تابستون که رای صادر شد بلافاصله منابع رو تغیر ندادند. مگر چقدر سخته که یک کتاب به روز رو به عنوان رفرنس معرفی کنند؟ تماما لج و لج بازی. یه جورایی وزارت بهداشت میخواست به داوطلبین بفهمونه که زورش از همه حتی از قانون بیشتره و در اخر هم ممکنه به مقصودش برسه ولی همینکه تونستیم رسواش کنیم برامون کافیه

avatar
۱۴۰۱-۰۱-۲۹ ۱۱:۵۳

قانون باید اجرا شود لطفا دستور موقت را صادر کنید

avatar
۱۴۰۱-۰۱-۲۹ ۱۱:۵۶

قانون مداری و احترام به قانون ، تنها خواسته داوطلبان دستیاری 49 #وزرات بهداشت با اجرا نکردن آرای دیوان و قوه قضاییه ، بدعت گذار بی قانونی در کشور نشود.

avatar
۱۴۰۱-۰۱-۲۹ ۱۱:۵۸

لطفا به ما کمک کنید تا قانون اجرا بشه،۹ ماهه داریم زور میزنیم و تلاش میکنیم هیچکی صدای ما رو نمیشنوه انگار! نفس هامون به شماره افتاده..

avatar
۱۴۰۱-۰۱-۲۹ ۱۲:۰۴

دیوان عدالت حمایت حمایت با یه دستور موقت همه رو راحت کن

avatar
۱۴۰۱-۰۱-۲۹ ۱۲:۰۵

من و خیلی ها دیگه شاید تعدادمون خیلی بیشتر از ادمهایی که موافق تعویق هستن مخالف تعویق هستیم تنها دلیل خواسته تعویق زمان بیشتر برای مطالعه بیشتر که دودش تو چشم خود افراد می ره نه اجرای قانون می تونم قسم بخورم که هیچ دلیل دیگری ندارد شما که برای زندگیتان برنامه ریخته اید بقیه نریختن برنامه ندارن فقط شما دارید شاید زندگی کسی با تعویق متلاشی شود،نه مهم نیست قانون را اجرا کنید چه تبلی می کوبید تو خالی تو خالی چه حرف هایی که پشتشان هیچ چیز نیست فقط فشار روانی وارد کنید مظلوم نمایی کنید که مردم بگن وای انسانیت زیر سوال رفته تا تاریخ جا به جا شود و زندگی دیگران هیچ ارزشی ندارد

avatar
۱۴۰۱-۰۱-۲۹ ۱۸:۲۵

زماني كه در مناطق محروم دوره طرح خودم را مي گذراندم، در روزهاي آغازين كرونا، جواني درخواست برگزاري مراسم عروسي داشت، شخصاً به ايشان توضيح دادم خواسته ايشان چه عواقبي براي جامعه عظيمي از انسان ها خواهد داشت، اما ايشان در برابر تمام حرف هاي منطقي من و حتي اجراي قانون گفتن: اگه عروسي برگزار نشود زندگي من متلاشي ميشه و زنم طلاق مي گيره! در پاسخ ايشان گفتم اگر همسر شما با عروسي نگرفتن و آن هم با اين توجيه قابل قبول (شرايط كرونا)مي خواد به علت عروسي نگرفتن طلاق بگيرد! همان بهتر كه الان جدا بشويد... و حالا اين حكايت شماست! قانون اجرا نشود!!! بي قانوني انجام شود، رفرنس قديمي باشد! و جمع كثيري متضرر شوند چون زندگي شما متلاشي مي شود؟! اين چيزي غير از خودخواهي است؟

avatar
۱۴۰۱-۰۱-۲۹ ۱۲:۱۱

قوه قضاییه عزیز ، رییس قوه، شما منصوب رهبری هستید رهبری کجا گفتند با متخلفان مدارا کنید که اینقدر برای اجرای یک حکم معطل میکنید

avatar
۱۴۰۱-۰۱-۲۹ ۱۲:۱۳

چرا راي قطعي ديوان اجرانميشود؟چرا وقتي نمايندگان مجلس ديده بان شفافيت و عدالت نظام پزشكي حق را ب داوطلبين داده است چرا وزارت مارااز حق مسلممون محروم ميكند ومارا اغتشاشگر ميخواند؟چرا ب سخن رهبري كه قانون فصل الخطاب است عمل نميشود؟؟

avatar
۱۴۰۱-۰۱-۲۹ ۱۲:۲۶

لطفا قانون را اجرا کنید و لطفا دیگه اغتشاشگر صدامون نکنید ما طبیبان این سرزمین هستیم

avatar
۱۴۰۱-۰۱-۲۹ ۱۲:۲۷

ما فقط حقمونو میخوایم،حقمونو بهمون بدین،ازاده باشین بخدا دیگه خسته شدیم،این مزد خدمت رسانیی ما تو خط مقدم کرونا نبود

avatar
۱۴۰۱-۰۱-۲۹ ۱۲:۳۰

با سلام و تشکر از شما چطور بعد از حکم قطعی و بعد از حکم تجدید نظر وزارت متخلفه کم سواد ،میاد آیین نامه رو عوض میکنه؟ دور زدن قانون؟ لطفا قاضی شجاع دستور موقت رو صادر کنه...

avatar
۱۴۰۱-۰۱-۲۹ ۱۲:۳۰

خواهشمندیم همین امروز مسئولین پیگیری کنند تا به این ظلم و بی قانونی پایان داده بشه مگر انقدر اجرا قانون سخته؟

avatar
۱۴۰۱-۰۱-۲۹ ۱۲:۳۰

واقعا این همه سرباز زدن از اجرای قانون عجیب! بجز قلدرمابی وزارتخونه چه هدفی داره؟ آخه سرپیچی از رای واضح دیوان؟؟

avatar
۱۴۰۱-۰۱-۲۹ ۱۲:۳۰

خواهشمندیم همین امروز مسئولین پیگیری کنند تا به این ظلم و بی قانونی پایان داده بشه مگر انقدر اجرا قانون سخته؟

avatar
۱۴۰۱-۰۱-۲۹ ۱۲:۳۱

به امید اجرای قانون

avatar
۱۴۰۱-۰۱-۲۹ ۱۲:۳۴

از شما و رسانه خوبتان کمال تشکر رو دارم.لطفا صدای ما باشید.چرا وزارت بهداشت اینطور با روح و روان ما بازی میکنه.چرا قانون رو اجرا نمیکنه؟لطفا از دیوان عدالت اداری بپرسید چرا رای خودش رو اجرا نمیکنه؟آیا با وزارت دستی داده که انقدر معطل کنه تا آزمون برگزار بشه و بشه نوش دارو بعد مرگ سهراب؟آیا دیوان عدالت اداری به این بی آبرویی راضیه؟بعد از امتحان و تضییع حق این همه داوطلب رای دیوان به چه درد میخوره؟لطفا از دیوان عدالت اداری بخواهید پاسخگو باشه.شاید قدرت رسانه ای شما بتونه این گره کور رو باز کنه.با سپاس از رسانه خوبتون🙏🙏🙏

avatar
۱۴۰۱-۰۱-۲۹ ۱۲:۳۶

ديوان عدالت لطفا تعيين تكليف كنيد خسته شديم از بلاتكليفي حق قانوني داوطلب ها را اجرا كنيد لطفا دستور موقت صاد فرماييد

avatar
۱۴۰۱-۰۱-۲۹ ۱۲:۳۹

لطفا عدالت در اجراي قانون انجام شود ديوان عدالت اداري لطفا قانون را اجرا بفرماييد ممنون از ايسنا،لطفا صداي ما باشيد تشكر

avatar
۱۴۰۱-۰۱-۲۹ ۱۲:۴۴

ممنون بابت توجه و انعکاس اخبار آزمون دستیاری . اجرای قانون و تصحیح منابع قدیمی و از رده خارج و تصحیح تاریخ ازمون رو انتظار داریم .بعد از دو سال جانفشانی پزشکان در خط مقدم مبارزه با کرونا، این برخوردها و توهین هاو بلاتکلیفی اصلا درست نیست.

avatar
۱۴۰۱-۰۱-۲۹ ۱۲:۴۵

برگزاری آزمون دستیاری توی اردیبهشت غیرقانونی هست لطفا دیوان عدالت دستور موقت صادر بکنه

avatar
۱۴۰۱-۰۱-۲۹ ۱۲:۴۷

قانون فصل الخطاب است٫ نه سلیقه مخالف و موافق مفهومی دارد و نه نظرخواهی! قانون برای این است که ما این همه ماه سردرگم نباشیم! متاسفانه قانون گریزی در وزارت بهداشت به یک عادت تبدیل شده است! قانون را اجرا کنید و بابت تاخیر عذرخواهی کنید

avatar
۱۴۰۱-۰۱-۲۹ ۱۲:۴۸

فهمیدن این جمله که قانون عطف ماسبق نمیشود و مصوبه سازی در دی ماه و چندین ماه بعد از این که با اعلام منابع برای ازمون ۴۹حق مکتسبه برای داوطلبان ایجاد کرده چیزی شبیه دور زدن قانون است این قدر برای قاضی دیوان عدالت سخت است که این همه داوطلب را یک ماه مانده به ازمون در شرایط استرس و فشار قرارداده و رای صادر نمیکند به حق و عدالت و براساس قانون عمل نمیکند منتظر چیست ما شکایتمان را به دیوان عدالت بردیم شکایتمان از دیوان عدالت را به کجا ببریم به خدا که حق الناس است اگر به دنیایی دیگر باور دارند

avatar
۱۴۰۱-۰۱-۲۹ ۱۲:۴۸

ما داوطبان آزمون دستیاری دوره ۴۹ تنها خواستار اجرای کامل و سریع قانون در نظام مقدس جمهوری اسلامی هستیم..هیچ کس از قانون بالاتر نیست.چندین ماه است که اجرای قانون که واجب الاجرا در زمان صدور بوده است به تعویق افتاده است و مسئولین وقیحانه به جای اینکه قانون را اجرا کنند، بی قانونی کرده و مصوبه سازی جهت دور زدن قانون مصوب انجام داده اند در حالی که مصوبه سازی عطف به ما سبق نمی شود

avatar
۱۴۰۱-۰۱-۲۹ ۱۳:۰۰

وزارت بهداشت از باید قانون تبعیت کند

avatar
۱۴۰۱-۰۱-۲۹ ۱۳:۰۱

بی قانونی کافیه

avatar
۱۴۰۱-۰۱-۲۹ ۱۳:۲۷

سلام وقت بخیر دقیقا تمام موارد درست هست مضاف بر اینکه با توجه به شکایت ما بر اساس رای قطعی دیوان عدالت اداری مبنی بر تخلف وزارتخانه ،متاسفانه وزارتخانه نه‌ تنها تمکین از قانون نمیکند بلکه ما داوطلبین سرگردان و تمامی حامیان ما اعم از نمایندگان محترم مجلس/دیده بان شفافیت وعدالت/سازمان بازرسی/نظام پزشکی/معاون اول محترم ریاست جمهوری/رییس قوه قضاییه و...را اغتشاشگر نامیده و با افتخار مصوبه سازی و دور زدن قانون‌را فریاد میزند.

avatar
۱۴۰۱-۰۱-۲۹ ۱۳:۴۵

# نه به تعویق آزمون دستیاری

avatar
۱۴۰۱-۰۱-۲۹ ۱۳:۴۹

# نه به تعویق آزمون دستیاری

avatar

انشالله بالاخره معاونت آموزشی وزارت بهداشت دست از لجاجت بردارد و به آرائ قطعی دیوان عدالت اداری و دیده بان شفافیت و عدالت و عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام و ۲۶نماینده مجلس و حق‌ مکتسبه هزارران داوطلب احترام بگذارد

avatar
۱۴۰۱-۰۱-۲۹ ۱۴:۴۸

توقف دستیاری لطفا چرا هیچکس زورش به وزارت بهداشت نمیرسه

avatar
۱۴۰۱-۰۱-۲۹ ۱۵:۰۸

با تشکر از پرداخت شما به این مطلب ..ما خواستار اجرای قانون هستیم ..خواهشمندیم نگذاریم به قانون بی توجهی شود و حق ما پزشکان جوان نادیده گرفته شود .

avatar
۱۴۰۱-۰۱-۲۹ ۱۶:۱۵

ما خواستار اجرای قانون هستیم

avatar
۱۴۰۱-۰۱-۲۹ ۱۶:۲۷

وزارت بهداشت صرفا مجری قوانین مصوب است ، دیوان عدالت و قوه قضاییه نباید به معاونت آموزشی وزارت بهداشت اجازه تخلف ، مصوبه سازی و دور زدن قانون را بدهد ، منابع باید به روز رسانی شود و آزمون در تاریخ قانونی جدیدی برگزار شود .

avatar
۱۴۰۱-۰۱-۲۹ ۱۶:۳۰

این حق الناس تا ابد بر گردن قوه قضاییه و قضات دیوان عدالت خواهد بود .امیدواریم به عدالت دیوان عدالت و الزام وزارت بهداشت به اجرای هرچه سریعتر قانون ، حالا که رییس قوه قضاییه هم وارد ماجرا شده اند نباید اتلاف وقت در دیوان برای فرصت دادن به تخلف مجدد توسط وزارت بهداشت و خریدن زمان برای وزارت بهداشت رخ دهد ،

avatar
۱۴۰۱-۰۱-۲۹ ۱۶:۳۳

از مسئولان محترم و دلسوز خبرگزاری ایسنا درخواست داریم با توجه به اهمیت موضوع و دغدغه هزاران مدافع سلامت برای اجرای قانون،این خبر به صفحه اصلی انتقال یابد.

avatar
۱۴۰۱-۰۱-۲۹ ۱۸:۰۸

امیدوارم وزير محترم بهداشت که نماینده رده اول ما پزشکان در دولت هستند صدای ما همکاران پزشکشان را بشنوند. قطعا حمایت های ایشان، من و همکارانم را نسبت به حضور و ادامه فعاليت و خدمت در این کشور امیدوارتر خواهد کرد

avatar
۱۴۰۱-۰۱-۲۹ ۱۹:۲۹

لطفا به خواسته ی ما و قانونی که خودتون وضع کردید پایبند باشید تا بدونیم توی این مملکت هنوزم میشه زندگی کرد و جای امیدی هست.لطفا ما رو از وطن خودمون با قانون شکنی ناامید نکنید چون ناامیدی نخبگان مملکت خیلی آثار سویی خواهد داشت

avatar
۱۴۰۱-۰۱-۳۰ ۰۰:۱۴

یک عده از خدا بی خبر دنبال تعویق آزمون فوق هستند تا تعداد قابل توجهی از داوطلبان به خاطر سربازی و طرح از دور خارج شوند و برخی به دنبال منافع شخصی هستند خدا جوابشان را خواهد داد

avatar
۱۴۰۱-۰۱-۳۰ ۰۰:۱۷

من با تعویق مخالفم

avatar
۱۴۰۱-۰۱-۳۰ ۱۱:۳۳

متأسفانه تعدادی افراد که مطالعه کافی نداشتن با سو استفاده از قانون به دنبال تعویق آزمون هستن که فرصت کافی برای مطالعه داشته باشن.قانون اشتباهی که به درستی توسط وزارت بهداشت برداشته شده.درحالی که هدف این افرادبه هیچ وجه اجرای قانون نیست.چون که اگه رفرنس هم طبق قانون غیرمنطقی قبلی عوض بشه باید ۹ ماه بعد آزمون باشه که عملی نیست. امیدوارم وزارت بهداشت جلوی این تنبلی وخودخواهی ها بایسته

avatar
۱۴۰۱-۰۱-۳۰ ۱۴:۳۶

به قانون تمکین کنید

avatar
۱۴۰۱-۰۱-۳۰ ۱۴:۵۹

تعویق آزمون هیچ دردی را دوا نمیکند و زندگی دوازده هزار نفر شرکت کننده آزمون دستیاری را که حداقل یکسال است شبانه روز دارند درس می خوانند را برهم زده و انگیزه شان را نابود خواهد کرد.

avatar
۱۴۰۱-۰۱-۳۰ ۱۶:۴۶

##### نه با تعویق ازمون دستیاری #####یه عده شبانه روز درس خوندن این که بخواهید با تعویق امتحان به اونا ظلم کنید عدالته اونایی که از کورس رقابت جاموندن دارن این بازی هارو راه میندازن.نه به تعویق امتحان دستیاری.

avatar
۱۴۰۱-۰۱-۳۰ ۲۲:۲۴

سلام خاستم تشکر کنم بابت پیگیری و پوشش خبری فقط یه نکته بگم خیلی جالبه که برای اجرای قوانین اینهمه باید تلاش کرد و به همه جا پناه برد ؛کجای دنیا مردمش برای اجرا قانون اینهمه باید تلاش کنن ؟؟؟جالبه قوانین رو هم ما ننوشتیم شورا نوشته...قانون برای همه مگه یکسان نیس ؟این درسته که هرکس براساس علاقه شخصی تغییرات ایجاد کنه؟ پس میشه از فردا از چراغ قرمز رد شد چون سلیقه من این بوده که رنگ قرمزو دوست ندارم؟ امیدوارم صدامون بجایی برسه و این بی قانونی ها تمام بشه