• دوشنبه / ۲۹ فروردین ۱۴۰۱ / ۱۰:۴۹
  • دسته‌بندی: زنجان
  • کد خبر: 1401012917201
  • خبرنگار : 50167

رئیس دانشگاه علوم‌پزشکی استان زنجان تاکید کرد

لزوم توجه خیرین زنجانی به بخش‌های مختلف سلامت

لزوم توجه خیرین زنجانی به بخش‌های مختلف سلامت

ایسنا/زنجان رئیس دانشگاه علوم‌پزشکی استان زنجان گفت: خیرین سلامت به همه حیطه‌های مرتبط با سلامت اعم از بهداشت، تحقیقات و فناوری، فرهنگی و دانشجویی توجه کنند.

حسن بختیاری شامگاه دیروز (۲۸ فروردین‌ماه) در آئین تکریم خیرین سلامت زنجان که در مرکز همایش‌های بین‌المللی روزبه برگزار شد، اظهار کرد: خیرین مانند سایر اقشار جامعه نیازها و مشکلاتی دارند و فرق آنان با سایر افراد این است که نسبت به مسائل و مشکلات پیرامون خود و جامعه و نیازمندان بی‌تفاوت نبوده و دغدغه‌مند هستند.

وی با بیان اینکه خیرین در دوران کرونا نقش خود را به نحو احسن اجرا کردند، افزود: کرونا به عنوان یک پاندمی جهانی، نقش مهم سلامت را در جامعه‌ بشری به نمایش گذاشت و نشان داد سلامت بزرگ‌ترین نعمتی بوده که اگر مورد خدشه واقع شود، کل جامعه تحت تاثیر قرار می‌گیرد.

این مسئول ضمن گرامی‌داشت یاد و خاطره مرحوم مهندس مجید لطفی، از خیرین جوان سلامت استان، گفت: بازسازی بخش تخصصی بیمارستان شهید بهشتی، مشارکت در تامین دستگاه آندوسونوگرافی بیمارستان ولیعصر (عج) و مشارکت در مرمت و بازسازی موزه سلامت زنجان، از اقدامات این خیر بزرگوار بوده است.

رئیس دانشگاه علوم‌پزشکی استان با تاکید بر اینکه لازم است همه‌ حیطه‌های مرتبط با سلامت مورد توجه خیرین سلامت قرار گیرد، خاطرنشان کرد: امور خیریه در حوزه سلامت بیشتر در حیطه‌ درمان شناخته می‌شود، در حالی که بهداشت، تحقیقات و فناوری، فرهنگی و دانشجویی نیز از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است.

حجت‌الاسلام محرمعلی شیرمحمدی، مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه علوم‌پزشکی استان نیز در ادامه این مراسم با اشاره به اهمیت و ارزش کارهای خیرخواهانه و سخاوت‌مندانه، جایگاه خیرین و دستگیری از نیازمندان در اسلام و سیره اهل‌بیت عصمت و طهارت (ع)، خاطرنشان کرد: شهر زنجان در کشور بهشت خیرین بوده و گذشتگان این سرزمین مردان بزرگ و خیری داشتند که مدیون آن‌ها هستیم.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha