• سه‌شنبه / ۳۰ فروردین ۱۴۰۱ / ۰۸:۲۱
  • دسته‌بندی: تولید و تجارت
  • کد خبر: 1401013017898
  • خبرنگار : 71616

دومین فروش فوق‌العاده ایران‌خودرو در سال ۱۴۰۱ از امروز

دومین فروش فوق‌العاده ایران‌خودرو در سال ۱۴۰۱ از امروز

فروش فوق‌العاده‌های ایران‌خودرو در حالی به مرحله سی وهفتم خود رسیده که در فروش هفتگی، چهار محصول (دو مدل پژو پارس. دو مدا راناپلاس) عرضه شده است؛ طبق روال طرح‌های هفتگی، مهلت ثبت‌نام از امروز (سه‌شنبه ۳۰ فروردین ماه) به مدت سه روز خواهد بود و قرعه‌کشی آن یکشنبه هفته آتی (۴ اردیبهشت ماه) برگزار می‌شود.

به گزارش ایسنا،  ایران خودرو  اعلام کرده که در راستای اجرای طرح فروش محصولات خود به صورت هفتگی در سه‌شنبه‌ها، این هفته سی‌ و هفتمین مرحله از  طرح فروش فوق‌العاده محصولات خود را برای چهار محصول پژو پارس سال با موتور XU۷P، پژو پارس سال با موتور TU۵، راناپلاس و راناپلاس با موتور TU۵P پانوراما و گیربکس شش سرعته دستی اجرا می‌کند.

در طرح قبلی که سی‌وششمین طرح فروش فوق‌العاده این گروه صنعتی بود، دو مدل خودرو جدید شامل پژو ۲۰۷ اتوماتیک مجهز به گیربکس شش سرعته با رنگ قرمز و پژو ۲۰۶ تیپ سه با سقف شیشه‌ای برای اولین بار، در کنار پژو پارس مجهز به موتور XU۷P، پارس ELX با موتور TU۵، راناپلاس با موتور TU۵ پلاس سقف شیشه‌ای و همچنین مجهز به گیربکس شش سرعته دستی عرضه شد. در مجموع پنج میلیون و ۲۱۸ هزار و ۳۸۴ نفر برای ۱۱ هزار و ۷۵۰ دستگاه مشارکت کردند.

از این تعداد متقاضی، یک میلیون و ۴۱۲ نفر برای ۲۵۰ دستگاه  پژو ۲۰۶ تیپ سه با سقف شیشه‌ای، دو میلیون و ۱۳۹ هزار و ۶۹۱ نفر برای ۱۵۰۰ دستگاه پارس TU۵ ELX، یک میلیون و ۱۸۵ هزار ۸۱ نفر برای ۷۵۰۰ دستگاه پژو پارس (مجهز به موتور XU۷P)، ۵۵۹ هزار و ۲۶۴ نفر برای پژو ۲۰۷ اتوماتیک شش سرعته با ظرفیت ۱۴۰۰ دستگاه و در نهایت ۳۳۰ هزار و ۲۳۶ نفر برای ۱۱۰۰ دستگاه راناپلاس پانوراما ثبت‌نام کرده بودند. قرعه‌کشی طرح مذکور شنبه ۲۰ فروردین ماه برگزار شد.

همزمان با این طرح سومین طرح حمایت از قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت برای اختصاص خودرو به مادران برگزار شد که در مجموع ۱۵۹ هزار و ۶۲۳ نفر برای ۱۱ هزار و ۷۵۰ دستگاه خودرو ثبت‌نام کردند.

حال در فروش این هفته ایران‌خودرو همانطور که اشاره شد چهار محصول این شرکت برای فروش با قیمت قطعی و موعد تحویل حداکثر سه ماهه عرضه شده است؛ متقاضیان این طرح از امروز (سه شنبه ۳۰ فروردین ماه) به مدت سه روز (تا پایان روز پنجشنبه ۱ اردیبهشت ماه) فرصت دارند با مراجعه به سایت فروش اینترنتی محصولات ایران‌خودرو به نشانی esale.ikco.ir نسبت به ثبت‌ درخواست خود اقدام کنند.  

با توجه به تعطیلی روز شنبه هفته آتی، مراسم قرعه‌کشی برای تعیین مشتریان نهایی، یکشنبه ( ۴ اردیبهشت ماه) با حضور نمایندگان نهادهای نظارتی برگزار خواهد شد.  پس از قرعه‌کشی، اسامی منتخبان از طریق سایت رسمی فروش محصولات این شرکت و ارسال پیامک اعلام خواهد شد. منتخبان این طرح سه روز برای واریز کامل وجه مبلغ خودرو خود مهلت خواهند داشت.

کماکان این امکان برای منتخبان طرح‌های قبلی ایران‌خودرو که موفق به واریز وجه نشدند، وجود دارد که دوباره بتوانند در این مرحله از فروش، اقدام به ثبت‌نام کنند.

محدودیت‌های فروش فوق‌العاده نیز همچنان در این طرح اجرا می‌شود و بر این اساس شروطی از جمله اختصاص یک دستگاه خودرو به هر کدملی، حداقل فاصله ۴۸ ماهه از خرید (ثبت‌نام یا تحویل خودرو) از شرکت‌های ایران‌خودرو و سایپا، عدم پلاک فعال انتظامی برای فرد متقاضی، ارائه گواهی‌نامه معتبر، تعلق شماره حساب و شماره تماس اعلامی به شخص متقاضی و... اعمال خواهند شد.  

لازم به توضیح است که بخشنامه منتشر شده از ایران‌خودرو برای طرح مذکور با عنوان سی‌وششمین طرح فروش فوق‌العاده ارائه شده و این درحالیست که این گروه خودروسازی یک دوره فروش فوق‌العاده محصولات خانواده هایما که بدون فرآیند قرعه‌کشی که ٢۴ اسفند ١۴٠٠ اجرا شد را از قلم انداخته است.
این مرحله از فروش ایران‌خودرو در حقیقت سی‌وهفتمین طرح فروش فوق‌العاده ایران‌خودرو است.

دومین فروش فوق‌العاده ایران‌خودرو در سال ۱۴۰۱ از امروز

همچنین همزمان با این طرح، چهارمین مرحله فروش محصولات ایران‌خودرو ویژه قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت برای اختصاص خودرو به مادران دارای دو فرزند و بیشتر که فرزند دوم یا بعدی آن‌ها از ۱۹ آبان ماه ۱۴۰۰ به بعد به‌دنیا آمده باشند، اجرا خواهد شد.

مادران مشمول امکان ثبت‌نام یک دستگاه خودرو از محصولات ایران‌خودرو را خواهند داشت؛ چنانچه تعداد متقاضیان مشمول این بخشنامه، بیش از ظرفیت شرایط فروش باشد، منتخبان نهایی از طریق قرعه‌کشی مشخص خواهند شد. در غیر این صورت تمامی مادران مشمول که شرایط آن‌ها به تایید سازمان‌های ذی‌ربط خواهد رسید، امکان واریز وجه خودرو انتخابی را خواهند داشت.  

دومین فروش فوق‌العاده ایران‌خودرو در سال ۱۴۰۱ از امروز

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha
avatar
۱۴۰۱-۰۱-۳۰ ۱۰:۳۸

واقعا جای تاسف و تاثره که آرزوی شهروند ایرانی رسیدن به اتومبیلهایی با تکنولوژی سه دهه قبل باشه...

avatar
۱۴۰۱-۰۱-۳۰ ۱۲:۰۶

واقعا

avatar
۱۴۰۱-۰۱-۳۰ ۱۳:۵۴

قرعه کشی اینا همش الکیه چرا وقتی ایران خودرو یه ماشین 200 میلیونی تو بازار ازاد میتونه دو برابر 400 میلیون بفروشه بیاد به منی که تا حالا پیش از 30 بار اسم نوشتم بده شاید از این تعداد ظرفیت فقط 10 درصدش برای من و امثال من باشه بقیش بدست دلال ها هست واقعا جای تأسف داره

avatar
۱۴۰۱-۰۱-۳۰ ۱۰:۴۸

با نظر شما موافقم

avatar
۱۴۰۱-۰۱-۳۰ ۱۰:۴۹

سلام. به خدا این ۲۳ بار ثبت نام کردم ماشین هم ندارم ماشین لازم دارم

avatar
۱۴۰۱-۰۱-۳۰ ۱۱:۲۸

ایشالاه به اسمتون در میاد ایندفعه همش شانسیه من تا حالا 6 دفعه به اسمای مختلف برنده شدم 4 تاشو تحویل گرفتم دوتاش مونده این ماه با بهمن ماه دعا میکنم اینسری اسم شما دربیاد

avatar
۱۴۰۱-۰۱-۳۰ ۱۴:۲۶

من هرکیو دیدم ک برنده شده چندتا ماشین وپولدار هم بودن اونی ک وسط بدبخته روزگاره دستشو هیچی نمیگیره

avatar
۱۴۰۱-۰۱-۳۰ ۲۳:۴۵

۳۶بار ثبتنام و هیچی،شش بار ثبتنام و شش تا .یجورایی عدل علی رو میشه تعمیمش داد .🤐

avatar
۱۴۰۱-۰۱-۳۱ ۰۷:۵۰

۳۵بار شرکت کردم چیشد هیچ فقط مثل اوسکولا ...

avatar
۱۴۰۱-۰۱-۳۰ ۱۰:۵۹

عالی

avatar
۱۴۰۱-۰۱-۳۰ ۱۱:۱۲

یجور مینویسه عدم پلاک فعال انتظامی، انگار همه جوونا 200 میلیون پول اماده به حساب دارن،خوب یکی باید ماشین 20سال کارکرده بفروشه، یه پولی هم بزاره روش بیاد ثبت نام

avatar
۱۴۰۱-۰۱-۳۰ ۱۱:۵۰

ایسنا عزیز این مرحله 36 ام هستش نه37 ام... منم متاسفانه با استناد به پیج شما همه جا گفتم که ایرانخودرو هنوز آپدیت نشده و باید مرحله 37 ام رو ارایه بده... لطفا ........................

avatar
۱۴۰۱-۰۱-۳۰ ۱۱:۵۴

سلام دفعه ۳۰ ام هست ثبت نام میکنم ایران خودرو باید بدون قرعه کشی یه ماشین به من بده دیگه خسته شدم

avatar
۱۴۰۱-۰۱-۳۰ ۱۳:۵۹

خسته نباشی من 58 بار ثبت نام کردم هنوزهم امید دارم

avatar
۱۴۰۱-۰۱-۳۱ ۰۶:۳۰

😂😂😂موافقم بخدا حقه

avatar
۱۴۰۱-۰۲-۰۴ ۱۶:۰۹

36باره تو کجا ۵۸بار شرکت کردی

avatar
۱۴۰۱-۰۱-۳۰ ۱۲:۰۷

از روزی که ثبت نام خودرو شروع شده تا الان همه روابط نام کردم ولی هنوز اسمم در نیومده من که باور ندارم قرعه کشی وجود داشته باشه

avatar
۱۴۰۱-۰۱-۳۰ ۱۲:۳۲

انقد نوشتیم اما در نیومده انگاری الکیه ماشین لازمیم از بازار آزاد هم نمیتونیم بخریم واقعا که؟

avatar
۱۴۰۱-۰۱-۳۰ ۱۲:۲۳

36 بار ثبت نام کرده ام متاسفانه برنده نشدم.

avatar
۱۴۰۱-۰۱-۳۱ ۰۴:۰۰

٣6بارثبت نام کردم هنوزهم خیلی خیلی امیدوارم قسمت دست خداست ناامیدنباشید

avatar
۱۴۰۱-۰۱-۳۰ ۱۲:۲۹

پژو پارس

avatar
۱۴۰۱-۰۱-۳۰ ۱۲:۲۹

اصلا 80 درصدش واسه دلال هاست 20درصدش واسه منه ماشین ندار

avatar
۱۴۰۱-۰۱-۳۰ ۱۲:۳۳

بلا استثنا تما م دوره های باصطلاح قرعه کشی شرکت کردم ، اما هنوز مثل خیلی ها اسمم در نیامده است.! این دیگر چه سیاست و ترفندی است ؟! فقط خدا میداند وبس ! ب.. مافیای ایران خودرو و سایپا در کشور بیداد میکند.!!!

avatar
۱۴۰۱-۰۱-۳۰ ۱۳:۵۱

احتمالا کد میفروشن حتی سایتشون به ادرس ایران خودرو نیست

avatar
۱۴۰۱-۰۱-۳۱ ۱۲:۴۳

الکی که نیست چون ما ۳ تا به اسممون دراومد . باید ماشینایی ثبت نام کنید که کمتر متقاضی دارن . ما سورن ملاس . رانا پلاس . و یه ماشینم سایپا

avatar
۱۴۰۱-۰۱-۳۰ ۱۲:۵۰

من دفعه دومه ببینم چی میشه

avatar
۱۴۰۱-۰۱-۳۰ ۱۲:۵۰

یه کم شرایط رو آسون بگیرید فقط در فکر منافع خود نباشید

avatar
۱۴۰۱-۰۱-۳۰ ۱۲:۵۶

منم ازطرح مادران ثبت نام کردم که بایداسمم درمیومدولی مرحله چهارم هست ببینم این مرحله چی میشه

avatar
۱۴۰۱-۰۱-۳۰ ۲۳:۵۴

سلام منم طرح مادران ثبت نام میکنم الکیه این سری دنا اتومات 4500 شرکت کننده داشت و2400 باید برنده میشدن و 4800 رزرو جلو اسم من زده برنده نشدی خیلی تابلو

avatar
۱۴۰۱-۰۱-۳۰ ۱۳:۰۹

من بیش از سی بار خودم و سی بار هم شوهرم شرکت کردیم ولی خبری نشدهاصلا قرعه کشی وجود نداره همش رانته

avatar
۱۴۰۱-۰۱-۳۰ ۱۳:۱۸

باسلام‌ ۵۰بارثبت نام کردم باهمسرم ولی هنوز اسممون درنیومده این چه قانونیه اخه.گفتین مادران بادوفرزند هم شاملمون شد ولی چراتاریخ ازسال ۱۴۰۰به این طرف .خوب نمیشد تاریخ نداشته باشه .همش الکیه

avatar
۱۴۰۱-۰۱-۳۰ ۱۳:۲۸

خداکنه ایندفعه بنام من دربیاد دعا کنید

avatar
۱۴۰۱-۰۱-۳۰ ۱۳:۳۶

عالی

avatar
۱۴۰۱-۰۱-۳۰ ۱۳:۳۸

انشاالله همه برنده میشیم

avatar
۱۴۰۱-۰۱-۳۱ ۰۷:۴۰

سلام من ۲۰ بار سبت نام کردم تاحالا برنده نشدم ایران خودرو همش علکی فقط مردم مصخره میکنه هرکه پارتی داره برنده میشه

avatar
۱۴۰۱-۰۱-۳۰ ۱۳:۴۰

واقعا فقط خانم هایی که از اون تاریخ به این ورزایمان کردن، حق ثبت نام دارن؟ پس من چکارکنم که۴ تا بچه دارم ولی با تاریخ شما همخوانی نداره؟ ۳۳سالمه ، مستاجریم ، هیچ وقت هم خودرو نداشتیم ، ۳تا از بچه هاهم باسرویس میرن مدرسه ، بخدا دیگع توان نداریم 😓 اونوقت چرا نباید به ما ماشین بدن که واجب برای ما؟ آخه به کی بگیم دردمون رو ، ای خدا خودت به دادمون برس🤲

avatar
۱۴۰۱-۰۲-۰۲ ۰۱:۴۲

عزیزم شما با ۳۳ سال سن وقتی نه خونه دارین نه وسیله بیخود میکنین ۴ تا بچه رو بدبخت میکنین که الان ۳ تاشون هم محصل هستن ، جواب حماقت های شمارو بفیه باید بدن؟؟؟؟

avatar
۱۴۰۱-۰۱-۳۰ ۱۳:۵۸

الکی اسم مینویسن ما سورن پلاس 3ماهه به اسممون دراومده 5ماهه هنوز ندادنش

avatar
۱۴۰۱-۰۱-۳۰ ۱۴:۰۸

من دفعه هشتم برنده نمیشم هیچ سیله ای هم ندارم اون دلالها راحت برنده میشن

avatar
۱۴۰۱-۰۱-۳۰ ۱۴:۰۹

باسلام خداشاهده تابحال 29بارخودم و29بارخانمم ثبت نام کردیم که برنده نشدیم همش چرت وپرت

avatar
۱۴۰۱-۰۱-۳۰ ۱۴:۱۰

این ششمین باره که ثبت نام کردم با اشخاص مختلف هرنفری چند بار بازهم شانس نداشتم

avatar
۱۴۰۱-۰۱-۳۰ ۱۴:۲۱

نظری ندارم

avatar
۱۴۰۱-۰۱-۳۰ ۱۴:۲۲

ناخوداگاه یاد کلیپ سوریلند افتادم..... شرم آوره،

avatar
۱۴۰۱-۰۱-۳۰ ۱۴:۲۲

سلام بقران قسم احتیاج دارم مادرم بخاطر کلیه و فشارش ‌‌چ‌شباک بخاطر بی وسیله ای چقدر حالش بد شده تا این موقع شب ی ماشین با دربدری پیدا کنیم و برسیم بیمارستان

avatar
۱۴۰۱-۰۱-۳۰ ۱۴:۲۵

من الان نزدیک به بیست باره دارم ثبت نام میکنم درنیومدم هنوز

avatar
۱۴۰۱-۰۱-۳۰ ۱۴:۲۷

سلام من مصطفی لاژوردی هستم به خدا سی شیش بار با امروزeبت نام کردم چی میشه این بار به اسم من دربیاوریم خواهش میکنم با زبان روز ه واسم دعا کنید در بیاد ،،،

avatar
۱۴۰۱-۰۱-۳۰ ۲۳:۴۵

سلام بار اول برام در آورد الان سوارش میشم خیلی خوبه توپه توپه

avatar
۱۴۰۱-۰۱-۳۰ ۲۳:۵۹

جوانی هستم 34ساله مجرد خونه که نمی‌تونیم بخریم لاقل یه ماشین بدین به من برم خواستگاری چند بار نوشتم 🥴😓😰

avatar
۱۴۰۱-۰۱-۳۱ ۰۰:۰۵

خیلی عالی

avatar
۱۴۰۱-۰۱-۳۱ ۰۰:۱۸

پژو پارس سال

avatar
۱۴۰۱-۰۲-۰۱ ۲۰:۰۲

ما یه سمند و یه اریسان اسممون دراومده بود

avatar
۱۴۰۱-۰۱-۳۱ ۰۰:۳۲

سلام. من ایمان به قرعه کشی اینها ندارم. فقط دلخوش برای مردم ایجاد میکنند.

avatar
۱۴۰۱-۰۱-۳۱ ۰۰:۳۶

امیدی هست انشالله ثبت نام میکنیم تا دربیاییم من فقط موتور دارم میرم باهاش سرکار

avatar
۱۴۰۱-۰۱-۳۱ ۰۱:۳۹

من بچه ام بااین تاریخ یروز تفاوته یکاریش بکنید دیگ

avatar
۱۴۰۱-۰۱-۳۱ ۰۲:۰۵

ما هم هستیم

avatar
۱۴۰۱-۰۱-۳۱ ۰۲:۰۷

منکه ازصبح ده بار اقدام به ثبت نام کردم اماسایت خرابه لطفاپیگیری کنید

avatar
۱۴۰۱-۰۱-۳۱ ۰۴:۱۶

سلام برادرا 36بار ثبت نامکردم ازلطف خداناامیدنیستم قسمت دست خداست

avatar
۱۴۰۱-۰۱-۳۱ ۰۸:۳۲

سلام نه دوستان راسته به پدر من رانا پلاس در اومد و برای شوهرم هایما سی هفت

avatar
۱۴۰۱-۰۱-۳۱ ۰۸:۴۷

قرعه کشی بخره تو سر تون .با جمع کردن یارنه شاید یه روزی ماشین دار بشم اگه عمری باقی ماند.

avatar
۱۴۰۱-۰۱-۳۱ ۰۹:۱۶

سلام.اونهایی که یک ساله ثبت نام میکنن صددرصد برنده میشن.عجله نکنید صبر کنید تحویلی یکساله برسه اونوقت😄😄😄

avatar
۱۴۰۱-۰۱-۳۱ ۱۰:۴۸

بخدا منم با دوتا اسم مینویسم در نمیاد برا ۱۷بار دعا کنید جون عزیزتون انقدر نیاز دارم خدایا به حق پنج تن به حق این شب های عزیز این سری بما در بیاد صلوات🙏🤲🙏🤲

avatar
۱۴۰۱-۰۱-۳۱ ۱۱:۴۹

همه دارن چوب یه مشت افراد نادانی را میخورن که صف میبندن برای خرید گاری به نرخ بوگاتی وگرنه اگه تقاضایی نبود التماست میکردن که بخری

avatar
۱۴۰۱-۰۱-۳۱ ۱۳:۲۱

هیچ

avatar
۱۴۰۱-۰۱-۳۱ ۱۵:۱۳

دوستان ،دعا کنید اینبار منم برنده شم.دیگه با این پول نمیشه بازار آزاد ماشین بخرم.التماس

avatar
۱۴۰۱-۰۱-۳۱ ۱۵:۳۰

قرعه کشی ۳فرزندی

avatar
۱۴۰۱-۰۲-۰۲ ۰۰:۴۶

سلام من آلان 18نفر ثبت نام کردم وامید دارم برنده بشم توکل به خدا

avatar
۱۴۰۱-۰۱-۳۱ ۱۶:۳۸

واقعا همش سر کاریه تا پول شیرینی ندی برنده نمیشی شیرینی هم ۱۵۰۰۰۰۰۰تومانی به کارگزاریها

avatar
۱۴۰۱-۰۲-۰۲ ۰۰:۴۰

سلام خدمت مسعولین ایران خورو چرا من این همه ثبت نام میکنم در نمیاد دیگه تعداد ثبت نام از دستم خارج شده ما که ماشینم نداریم بعد کسایی هستن به تعداد اعضای خانواده ماشین دارن باز اسمشون در میاد خدایی پارتی بازی میکنید یا نه

avatar
۱۴۰۱-۰۲-۰۲ ۰۳:۵۰

بخدا33بارثبت‌نام‌کردم‌این‌چه‌نوع‌مسخره‌بازیه‌دیگه‌ناامیدشدم

avatar
۱۴۰۱-۰۲-۰۲ ۰۵:۰۸

با نام و یاد خدا ... مریم هستم ۲۳ دفعه با ۵ نفر ثبت نامی ناکام ناکامم.. خدا کنه این دفعه دیگه در بیاد ... دعا کنید برام

avatar
۱۴۰۱-۰۲-۰۲ ۱۲:۵۷

درمیاد یکم دیگه تحمل کنی میاد

avatar
۱۴۰۱-۰۲-۰۲ ۰۶:۴۸

از اون موقع نظرها رومیخونم وبرای همتون دعا کردم برنده بشید .ولی اگه شما موتور من رو ببنید همتون به خاطر من انصراف میدید😂

avatar
۱۴۰۱-۰۲-۰۴ ۱۰:۳۰

خب عزیزان وقتی برا 1500 تا ماشین دو و نیم میلیون نفر ثبت نام میکنن معلومه با سی چهل بار در نمیاد شما برو رانا و اینا ثبت نام کن پنجاه درصد احتمال برد داری وگرنه تی یو فایو ثبت نام میکنی باید بری پیش صد تا دعا نویس و مسئول بلکه درآد

avatar
۱۴۰۱-۰۲-۰۴ ۱۴:۳۱

سلام منم دوبار ثبت نام کردم ولی نشد

avatar
۱۴۰۱-۰۲-۰۴ ۱۴:۳۴

سلام منم دوبار ثبت نام کردم 😔ولی نشد

avatar
۱۴۰۱-۰۲-۰۴ ۱۵:۴۳

سلام امیدتون بخدا باشه من اولین بار بود ثبت نام کردم و تا حالا ماشین نداشتم و میخوام تا اسمم در نیومده ثبت نام کنم چون نمیتونم با دو برابر قیمت بخرم

avatar
۱۴۰۱-۰۲-۱۸ ۱۴:۰۸

از اولین مرحله ثبت نام تا الان که سی هفتم بار ثبت نام کردن تاالان برای بنده اصلا هیچ ماشینی درنیامده،،،فکرکنم اگه بازم ثبت نام کنم بازم بهم درنیاد

avatar
۱۴۰۱-۰۲-۲۱ ۰۱:۱۹

سلام ماکه جوان هم هستیم سه بچه هم داریم بچه سومی ماکوچک هست مابایدچه کارکنیم بایدشانس بسوزه

avatar
۱۴۰۱-۰۲-۲۷ ۰۱:۴۴

من چند بار ثبت نام میکنم اما در نیومده

avatar
۱۴۰۱-۰۳-۰۶ ۰۴:۴۷

سلام دوستان چند روز دیگه سایتشون باز میشه برای ثبت نام؟؟