• سه‌شنبه / ۳۰ فروردین ۱۴۰۱ / ۱۴:۴۷
  • دسته‌بندی: مجلس
  • کد خبر: 1401013018479
  • خبرنگار : 71594

تذکرات کتبی نمایندگان به مسئولان اجرایی کشور

تذکرات کتبی نمایندگان به مسئولان اجرایی کشور

یک عضو هیئت رئیسه مجلس تذکرات کتبی نمایندگان به مسئولان اجرایی کشور را قرائت کرد.

به گزارش ایسنا، روح الله متفکر آزاد در جلسه علنی امروز (سه شنبه) مجلس شورای اسلامی تذکرات کتبی نمایندگان به مسئولان اجرایی کشور را به شرح زیر قرائت کرد:

محمدحسن آصفری نماینده اراک و ۵۲ نفر از نمایندگان به وزیر تعاون و کار: لزوم توجه به متناسب سازی حقوق بازنشستگان لشکری و کشوری و افزایش حقوق آنها متناسب با تورم.

محمدصالح جوکار نماینده یزد و ۲۲ نفر از نمایندگان به وزیر بهداشت: علت بی توجهی وزارت بهداشت در راه اندازی بیمارستان خیرساز حضرت زینب (س) در شهرستان اشکذر چیست؟

محمدحسین فرهنگی نماینده تبریز و ۴۵ نفر از نمایندگان به وزیر کار: ضرورت نظارت بر اتلاف وقت شهروندان و سرگردانی آنها در شماره گذاری یا تعویض پلاک در مراکز زیر نظر نیروی انتظامی و  همچنین پرداخت های پایین تر از حداقل حقوق کارکنان و تعدیل و اخراج معترضان.

امیرحسین بانکی پور فرد نماینده اصفهان به وزیر صمت: لزوم کنترل بازار و جلوگیری از افزایش قیمت اقلام سلولزی از جمله پوشک بچه.

عباس مقتدایی نماینده اصفهان به وزیر بهداشت: لزوم پرداخت فوق العاده خاص به مدافعان سلامت.

مهدی اسماعیلی نماینده میانه و ۲۷ نفر از نمایندگان به وزیر راه: لزوم رسیدگی فوری به وضعیت حمل و نقل ریلی شهرستان میانه و افزایش ظرفیت قطارهای مسافربری از میانه به تهران.

ملک فاضلی نماینده سراوان به وزیر نفت: علت تاخیر در گازرسانی به شهرستان های حوزه انتخابیه که سبب استفاده ناخواسته از وسایل برقی و تحمیل هزینه های نجومی به مردم شده چیست؟ و لزوم پرداخت یارانه از سوی وزارت نفت به این شهرستان ها تا زمان گازرسانی، همچنین به وزیر آموزش و پرورش درباره لزوم تسریع در تامین معلم برای بیش از ۵۰ مدرسه عشایری که بعد از حضوری شدن مدارس از تحصیل باز مانده اند.

حسینعلی حاجی دلیگانی نماینده شاهین شهر و ۵۱ نفر از نمایندگان به وزیر کار: لزوم اجرای دسترسی به سامانه هدفمندی یارانه نقدی و معیشتی جهت ثبت نام متقاضیان جامانده، جدید و... در راستای بند ب تبصره ۱۴ بودجه سال ۱۴۰۱.

نصرالله پژمانفر نماینده مشهد و ۴۶ نفراز نمایندگان به وزیر راه: علت عدم پرداخت خسارت یا عودت بهای بلیت به مسافران خطوط هوایی در صورت لغو پروازها.

پرویز اوسطی نماینده قروه به وزرای ارتباطات و راه: درباره تسریع در رفع مشکلات آنتن دهی موبایل اپراتورهای مختلف و ضعف اساسی اینترنت در روستاهای حوزه انتخابیه و لزوم تسریع در دوبانده شدن محور دهکلان.

یعقوب رضازاده نماینده سلماس به وزیر فرهنگ و ارشاد: لزوم تکمیل تنها سینمای شهرستان سلماس و ضرورت انجام اقدامات لازم در خصوص حمایت مالی و معنوی از خبرنگاران و اصحاب رسانه.

مهدی عسگری نماینده کرج و ۲۹ نفر از نمایندگان به وزیر نیرو: درباره اینکه با عنایت به کاهش نزولات آسمانی چه تدابیری برای مدیریت منابع و آب شرب در فصل گرم سال داشته اید؟

محمدرضا دشتی اردکانی نماینده اردکان و ۱۹ نفر از نمایندگان به وزیر راه: ضرورت تامین زمین و مسکن برای جوانان فاقد مسکن در اردکان.

محمدتقی نقدعلی نماینده خمینی شهر و ۱۴ نفر از نمایندگان به رئیس جمهور: لزوم ممانعت از تکمیل و اجرای طرح غیر قانونی بن- بروجن.

حسین حق وردی نماینده شهریار و ۲۵ نفر از نمایندگان به وزیر کشور: لزوم تسریع در احداث تقاطع غیر همسطح سه راه شهریار.

احمد راستینه هفشجانی نماینده شهرکرد به وزیر کار: لزوم تسریع در پرداخت مطالبات معوق و علی الحساب اسناد ارسالی مطالبات بیمه ای دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد توسط تامین اجتماعی.

سیدسلمان ذاکر نماینده ارومیه به وزیر ارتباطات: لزوم پرداخت معوقات مزایا و مطالبات ۱۳ ساله بازنشستگان مخابرات کشور.

مهرداد ویس کرمی نماینده خرم آباد و چگینی و ۸ نفر از نمایندگان به رئیس جمهور: لزوم اهتمام در انجام وظایف محوله به عنوان رئیس شورای عالی مجازی در قانونمند نمودن فضای مجازی.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha
avatar
۱۴۰۱-۰۱-۳۰ ۱۷:۵۶

مجلس بورس را درست کند مردم از دست بورس بسیار بسیار شدیدا به تنگ آمده آند مردم راکمی درک کنید

avatar
۱۴۰۱-۰۱-۳۰ ۱۷:۵۸

مجلس بار دیگر طرح بسیار مناسب معافیت مشمولان متاهل ودارای دوفرزند را دوباره مطرح وتایید نماید

avatar
۱۴۰۱-۰۱-۳۱ ۱۴:۱۳

مجلس سن مشمولیت سربازی را از 18 تا 50 سالگی به 18 تا 45 سالگی تغییر دهد