• شنبه / ۳ اردیبهشت ۱۴۰۱ / ۰۵:۱۵
  • دسته‌بندی: فوتبال، فوتسال
  • کد خبر: 1401013119469
  • خبرنگار : 71617

یک پیشکسوت فوتبال اراک مطرح کرد؛

از دیکتاتوری خطیبی تا رمز قهرمانی‌ آلومینیوم در جام حذفی!

از دیکتاتوری خطیبی تا رمز قهرمانی‌ آلومینیوم در جام حذفی!

یک پیشکسوت فوتبال اراک می‌گوید آلومینیوم توانایی پیروزی مقابل نساجی مازندران و کسب عنوان قهرمانی رقابت‌های جام حذفی را دارد.

صفر علیدادی، پیشکسوت فوتبال اراک در گفت‌وگو با ایسنا، درباره پیروزی یک بر صفر آلومینیوم اراک مقابل خلیج‌فارس ماهشهر و صعود این تیم به فینال رقابت‌های جام حذفی اظهار کرد: سرعت بازیکنان تیم و عملکرد خوب بال‌های آلومینیوم، یکی از نکات قابل توجه شاگردان مهدی رحمتی بود. میل به بردن و انگیزه تیم هم در موفقیت آلومینیوم بسیار تاثیرگذار بود. این مساله را بزرگ‌ترین مربی‌های دنیا می‌گویند که انگیزه بالاتر از استعداد است. تیمی که انگیزه دارد، توانایی بیش‌تری دارد و می‌تواند عملکرد بهتری داشته باشد. آلومینیوم انگیزه خوبی دارد. شاید برخی‌ها بگویند این تیم شانس داشته است اما تیمی که تلاش بیش‌تری بکند، شانس بیش‌تری خواهد داشت و می‌تواند حریف خود را به اشتباه بیندازد.

او در ادامه درباره کسب نتایج ضعیف آلومینیوم توسط رسول خطیبی و حضور مهدی رحمتی در این تیم اراکی گفت: در حال حاضر آرامش تیم از نقاط مثبت آلومینیوم است و مهدی رحمتی توانسته است انگیزه خوبی به تیم منتقل کند. من چون خودم مربی‌گری کردم، برخی اوقات مربی روند و حرف‌هایش کاربرد ندارد. مربی وقتی این احساس را می‌کند، فکر فرار به سرش می‌زند. مهدی رحمتی هم از کسانی است که در مواقعی موفق نبوده است و می‌خواهد تمام تلاش خود را می‌کند تا به موفقیت برسد. من چند جلسه به تمرین تیم رفتم و انگیزه خوبی در بازیکنان آلومینیوم دیده‌ام و شادابی خوبی وجود دارد. شاید بحث دیکتاتوری و فشار خطیبی بازیکنان را اذیت می‌کرد و الان مقداری راحت‌تر شده‌اند. شما خودتان می‌دانید اگر تمرکز از دست برود، توانایی فرد کاهش پیدا می‌کند.

علیدادی درباره تقابل آلومینیوم مقابل نساجی مازندران در فینال رقابت‌های جام حذفی و در پاسخ به این سوال که چقدر به قهرمانی شاگردان رحمتی امیدوار هستید؟ خاطرنشان کرد: من بازی تیم نساجی مقابل مس کرمان را در نیمه نهایی جام حذفی دیدم. به نظر من نساجی، تیم پیرتری از آلومینیوم است و فوتبالش کندتر از تیم اراکی است و فکر می‌کنم آلومینیوم با سرعت خود بتواند حریف خود را شکست دهد. بازهم می‌گویم انگیزه مساله بسیار مهمی است و بزرگ‌ترین عامل پیروزی است. آلومینیوم می‌خواهد خود را مطرح کند و می‌داند اگر قهرمان شود، سال‌های سال ماندگار خواهد بود.

این پیشکسوت فوتبال اراک درباره آینده تیم آلومینیوم تاکید کرد: آینده این تیم بستگی به مردم اراک و مجموعه مدیریت باشگاه آلومینیوم است. آن آدم‌ها باید ورزشی باشد و اگر افراد غیرتخصصی در باشگاه نباشد، این تیم می‌تواند به موفقیت برسد. آلومینیوم می‌تواند سال‌های سال مردم اراک را خوشحال کند.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha
avatar
۱۴۰۱-۰۲-۰۳ ۱۱:۱۷

بازیکنانی که در کارگروهی شرکت نمی کنند وبیشتر کارهای فردی زیاد انجام میدهند .باید کمتر به بازی گرفته شوند .درطول ۹۰ دقیقه بارها تیم از کارهای فردی شخصی دچار حملات شدید وچه بسا دروازه تیم بخطر افتاده ،چرا مربی تذکر نمی دهد که فرد چند نفر ا می تواند دریبل کند .فوتبال دراثر همکاری وبازیهای گروهی به موفقیت میرسد .

avatar
۱۴۰۱-۰۲-۰۳ ۱۱:۴۴

همه با هم برای اراک

avatar
۱۴۰۱-۰۲-۰۳ ۱۴:۲۱

اکثر این موفقیتها فونداسیون خوب آقای خطیبی بوده نمیتوان او را کوچک کرد بازم رسول اگه بود بهتر بود امیدوارم اون روی بد فوتبال به رحمتی رو نکند ومثل پاس همدان وامثالهم بشیم خدا کنه روندشون مستقیم و بدون دست اندازباشه اگه مغرورنشن خیلی عالیه وگرنه زمین میخورن

avatar
۱۴۰۱-۰۲-۰۳ ۱۸:۳۶

در خواب بیند پنبه دانه تیم نساجی با هوادار معنی پیدا می‌کنه تعصب نساجی چی ها حتی بازیکنانش بیشتر از اراکی ها هستش . جوجه رو آخر پاییز میشمرن نویسنده جان

avatar
۱۴۰۱-۰۲-۰۴ ۰۱:۲۰

لطفا به بیراه نروید وضعیت الان الومینیوم و یا هر تیم ورزشی در این شرایط فقط پول است و بس چرا؟ عرض میکنم: اگر بر فرض مثال بودجه سالیانه الومینیوم ۱۰۰ میلیارد باشد در عالم واقع چندین برابر این پول حیف و در نهایت میل می‌شود بهترین مجرا جهت اختلاس و پولشویی همین علم کردن یک تیم ورزشی در افکار عمومی و در کنارش به لفت و لیس کردن‌های افراد از ما بهترینه حالا من مرده شما زنده در آینده خواهید دید که چه حیف و میل هایی روشن میشود

avatar
۱۴۰۱-۰۲-۰۴ ۰۶:۳۳

سلام تیم الومنیوم و فوتبال اراک از سالیان پیش دارای بهترین بازیکنان مربیان در مستهای مختلف بوده وهست و خوبه الان هر طوری امکانش هست ازشون استفاده شه و اینکار در فوتبال کشور وتین ملی هم اتفاق بیفته عالیه و پبش کسوتان در این رشته و تمام رشته ها بکار گرفته شن خیلی خوب میشه و میتونن بسیار کارساز باشن ورودی‌ها و خروجیهای شهر اراکم زیاد جالب نیست کم عرض کم نور بدون خط کشی آسفالت نامناسب شیب و پیچ تند داره که خوبه همجوره حالاکه فوتبالش بجای خودش رسیده شهرم زیبا و نو نوا بشه هم جا شهر