• جمعه / ۲ اردیبهشت ۱۴۰۱ / ۱۶:۱۵
  • دسته‌بندی: آمریکا و اروپا
  • کد خبر: 1401020200787
  • خبرنگار : 90057

شایعات درباره سلامت پوتین دوباره داغ شد

شایعات درباره سلامت پوتین دوباره داغ شد

سلامت ولادیمیر پوتین پس از انتشار ویدئویی که نشان می‌داد او در طول دیدار با وزیر دفاع روسیه، سرگئی شویگو، محکم میز را گرفته، دوباره زیر سوال رفت.

به گزارش ایسنا به نقل از دیلی میل، این تصاویر تئوری‌های تازه‌ای را در مورد وضعیت سلامتی ولادیمیر پوتین، رئیس‌جمهور روسیه برانگیخته است، که بنا بر گزارش‌ها از زمان آغاز تهاجم روسیه به اوکراین در ۲۴ فوریه بدتر شده است.

در فیلم منتشر شده توسط کرملین، رئیس جمهور ۶۹ ساله روسیه به محض اینکه برای جلسه می نشیند، گوشه میز را با دست راست خود می گیرد و آن را در کل ۱۲ دقیقه فیلم نگه می‌دارد. همچنین به طور متناوب با دست چپش لبه میز را در حالی که شویگو، وزیر دفاع روسیه برای او بیانیه‌ای درباره ماریوپل می‌خواند می‌گیرد.

شایعات درباره سلامت پوتین دوباره داغ شد

 این فیلم نشان می‌دهد که انگشت شست دست راست پوتین در حالی که به صحبت‌های وزیر دفاع خود گوش می‌دهد، مدام در حال حرکت است و گفته می‌شود که این بی‌قراری می‌تواند نشان دهنده این باشد که او تلاش می‌کرده یک لرزش معمولی از بیماری پارکینسون را پنهان کند.

سر ریچارد دیرلاو - رئیس سابق MI۶ - و پروفسور گویتیان پرینس - که قبلاً مشاور ناتو بود - ادعا کرده اند که پوتین نشانه‌هایی از اختلال پیشرونده سیستم عصبی را نشان داده است.

در این کلیپ، پوتین در حالی که به سخنان وزیر دفاع خود گوش می‌دهد - که بنا بر گزارش‌ها اخیراً در سن ۶۶ سالگی دچار حمله قلبی شد، پاهایش را بالا و پایین می‌کند، بی‌قرار و پرتنش به نظر می‌رسد و چندین بار گلویش را صاف می‌کند . رئیس‌جمهور روسیه نیز کمی خمیده می‌نشیند و ستون فقراتش را صاف به پشتی صندلی فشار می‌دهد، برخلاف شویگو که به نظر می‌رسد صاف‌تر و بدون نیاز به هیچ تکیه‌گاهی نشسته است.

آندرس آسلوند، نویسنده و مشاور سابق روسیه و اوکراین، گفت که هر دو مرد به نظر از سلامت خوبی برخوردار نیستند.

شویگو ظاهرا  نظرات خود را برای پوتین از روی برگه می‌خواند، بد نشسته است عملکرد ضعیفی دارد که نشان می‌دهد شایعات حمله قلبی او محتمل است.

شایعات درباره سلامت پوتین دوباره داغ شد

این اولین باری نیست که پوتین در طول یک جلسه  میز را گرفته است. روز پنجشنبه، او در حین ملاقات با نیکولای توکارف، رئیس ترانس نفت، یک شرکت خط لوله نفتی تحت کنترل روسیه، گوشه میز را گرفت.

به گزارش شبکه خبری تحقیقاتی روسی Proekt، پوتین بین سال‌های ۲۰۱۶ تا ۲۰۲۰ ، ۳۵ بار توسط یک متخصص سرطان تیروئید و 59 بار توسط یک متخصص گوش، حلق و بینی ویزیت شده است. ظاهر پف کرده رهبر کرملین باعث شد تا فیونا هیل، کارشناس آمریکایی در امور روسیه، در ماه فوریه به پولیتیکو بگوید که پوتین ممکن است دوزهای بالایی از استروئیدها را برای کمردردی که از زمان سقوط از اسب در سال ۲۰۱۲ متحمل شده است مصرف کند.

مسکو بارها گزارش ها مبنی بر اینکه پوتین از بیماری شدید رنج می برد را رد کرده است. اوایل این ماه، دیمیتری پسکوف، سخنگوی کرملین، جراحی پوتین به دلیل سرطان تیروئید را رد کرد و گفت که وضعیت سلامتی رئیس جمهور "عالی" است و او با هیچ بیماری جدی تر از سرماخوردگی مواجه نشده است.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha
avatar
۱۴۰۱-۰۲-۰۲ ۱۹:۵۵

نفخ داشته

avatar
۱۴۰۱-۰۲-۰۵ ۰۶:۴۸

ان شاء الله که شفا پیدا کنه و فنلاند و لهستان هم رو هم نابود کنه

avatar
۱۴۰۱-۰۳-۰۸ ۱۸:۳۳

صادق جان فنلاند و لهستان نابود شه به شما چی میرسه؟؟؟ ولله امثال شما مریضید که دوست دارید دنیا رو نابود کنید. صلح و دوستی چه بدی ای داره؟؟؟

avatar
۱۴۰۱-۰۲-۰۲ ۲۳:۴۱

نه بابا بیخودعیب نذارین رو مردم اون اگه مریض بود چه اصراری بوده که همون موقع برنامه ای باوزیردفاع داشته باشه. مرگ برامریکا وغرب.

avatar
۱۴۰۱-۰۲-۰۲ ۲۳:۴۴

رسانه‌های انگلیسی و تداوم مزخرف نویسی و بازنشر توسط رسانه‌های مفلوک ایرانی در طول روزهای پیشین موارد متعددی از دروغگویی رسانه‌های انگلیسی و خبرسازی آن‌ها در مورد تحولات داخلی روسیه به ویژه مقامات آن منتشر شده و هر بار هم این خبرها به شکلی تکذیب شده اما مگر روباه پیر از رو می‌رود؟ این هم یک خبر دیگر و باز سراغ سلامتی پوتین رفته‌اند. شاید آن‌ها انتظار نداشته باشند که پوتین به اندازه عفریته کاخ باکینگهام عمر کند و دوست دارند بمیرد... به همین دلیل هر مزخرفی را می‌نویسند و فکر می‌کنند روس‌ها این مطالب را می‌خوانند اما احمق‌ها نمی‌فهمند روس‌ها هیچ علاقه‌ای به زبان انگلیسی ندارند

avatar
۱۴۰۱-۰۲-۰۳ ۰۱:۱۸

همه رو سرکار میذاره این پوتین ناغلا

avatar
۱۴۰۱-۰۲-۰۳ ۰۱:۴۸

این تا چند ماه دیگه میمیره حالا ببین کی گفتم

avatar
۱۴۰۱-۰۲-۰۳ ۰۱:۵۶

عجب ... مگه میکروب و باکتری و ویروس و سیروس و ... جرات میکنند حتی از کنار پوتین عبور کنند ؟ با بمب هسته پدر پدرسوخته شان را در میاورد ... الکی نیست که

avatar
۱۴۰۱-۰۲-۰۳ ۲۲:۲۹

انشالله

avatar
۱۴۰۱-۰۲-۰۳ ۰۲:۰۵

ای کاش زودتر بمیرد تا مردم اوکراین راحت شوند

avatar
۱۴۰۱-۰۲-۰۳ ۰۳:۴۳

زمانی معتقد بودم شیر شیرست، ارچه پیرست، اما الان معتقدم پیر پیر ست ار چه شیر ست، آقای عزیز پیری و فرسودگی گذر زمان شوخی نیست، کار یک عده از دیکتاتورهای منطقه تمامه، مگر اینکه مانند سلیمان نبی بر سر چوب سر پا نگه داشته شوند، 😉😅

avatar
۱۴۰۱-۰۲-۰۳ ۱۴:۴۰

😁😁😁😁 عالی بود

avatar
۱۴۰۱-۰۲-۰۳ ۰۵:۰۸

ان.شا‌الله‌‌این‌طاغوت‌که‌خون‌هزاران‌تن‌از‌مسلمانان‌سوریه‌‌ومردم‌ بیگناه‌اکراین‌را‌ریخته‌است‌بزودی‌به‌درک‌اسفل.واصل‌وبه‌دوزخ‌افکنده‌شود

avatar
۱۴۰۱-۰۲-۰۳ ۰۵:۳۱

انسانها فکر می‌کنند همیشه زنده می‌مانند و مرگ برای همسایه است حتی وقتی در بستر مرگ هستند

avatar
۱۴۰۱-۰۲-۰۳ ۰۷:۰۱

پس تا امروز حتما شب هفت‌شون رو هم گرفتن و ارتش اکراین +ناتو+ آمریکا +اسرائیل +سایر متحدانش ن درحال جنگ با ارتش ارواح هستن

avatar
۱۴۰۱-۰۲-۰۳ ۰۸:۲۶

حتما بخاطر عدم موفقیت طبق برنامه که به اوکراین حمله کرده باعث تشدید بیماری وی شده،، ادم بیمار وقتی عصبی باشه این عصبانیت باعث تشدید بیماریش خواهد شده...ادمهای جانی و قاتل و تروریست اینگونه اند.

avatar
۱۴۰۱-۰۲-۰۳ ۰۹:۱۳

دشمن و یا رقیب که چه چه و به به نخواهد کرد بلکه برای تخریب رقیبش داستان‌سرایی و ناسزاگویی خواهد کرد. پوتین هیچ مشکل پزشکی ندارد.

avatar
۱۴۰۱-۰۲-۰۳ ۰۹:۲۶

با این پارکینسون یه وقت دستش لغزه روی کلید بمب هسته ای دنیا رو بیچاره کنه البته برای ما ایرانی ها فرقی نمنیکنه نا الان هم داریم با عوارض بعد از بنی هسته ای زندگی می‌کنیم

avatar
۱۴۰۱-۰۲-۰۳ ۰۹:۲۸

ظاهراً غرب قصد دارد شکست اش در اوکراین را با بیماری پوتین محو کند

avatar
۱۴۰۱-۰۲-۰۳ ۱۰:۳۷

لعنت بر روسیه و پوتین و پطر و استالین و لنین و الکساندر دوم تمام این ها در حق ما ایرانیان ظلم و ستم کرده اند

avatar
۱۴۰۱-۰۲-۰۳ ۱۱:۲۵

پوتین یک قاتل دیوانه است.

avatar
۱۴۰۱-۰۲-۰۳ ۱۱:۲۶

حتی یک آدم معمولی هم به راحتی از ظاهر پوتین می‌تونه پی ببره که او سالم نیست، صورت پف کرده و غیر عادی او نسبت به عکسهای قبل واضح است.

avatar
۱۴۰۱-۰۲-۰۳ ۱۴:۰۸

مرگ بر امریکا وناتو واسرائیل موذی قاتل کثیف شایعه پرداز جوساز ،،پس جرا راجع به مسئولهای پیروپاتال کفتار خودشان بزم نمیگیرن ؟؟؟فقط خودشان خوبند؟؟؟درود بر پوتین شجاع

avatar
۱۴۰۱-۰۲-۰۳ ۱۵:۳۲

جنگ روسیه واوکران این جنگ کمی طول میکشد اقتصاد روسیه فلج میشود پوتین ترور میشود روسیه از اوکران میرود نه روسیه پیروز میشود نه اوکران شکست می خورد

avatar
۱۴۰۱-۰۲-۰۳ ۱۶:۴۰

انشاءالله به اذن خدا با زجرودرماندگی خواهد مرد وآه تمام اوکراینیها را راخدای بزرگ ازش خواهد گرفت باخواری وخفت وشکست به درک واصل خواهد شد کمونیست احمق

avatar
۱۴۰۱-۰۲-۰۳ ۱۹:۲۰

به انسان بودن این مردک باید شک کرد خانه و کاشانه مردم اوکراین را را نابود کرد کمونیست هاتنگ نظرند وآسایش مردم را تحمل نمی کنند

avatar
۱۴۰۱-۰۲-۰۳ ۲۰:۴۹

خداوندا تمام ‌کسانی که در حق ملت‌ها جفا میکنن نابود بگردان

avatar
۱۴۰۱-۰۲-۰۳ ۲۳:۴۴

اه مردم مظلوم سوریه دامنشو میگره صد درصد

avatar
۱۴۰۱-۰۲-۰۴ ۰۰:۴۰

واقعا شرم آوره که رسانه های به ظاهر ایرانی تبلیغات سازمانهای جاسوسی غربی را بازنشر میدهند. باعث شرمندگی هست این مقدار از حقارت در رسانه های ایران. رسانه های ایران به شعباتی از رسانه های غرب تبدیل شده اند.

avatar
۱۴۰۱-۰۲-۰۴ ۱۷:۵۶

غلط می کنند آن شاالله شاهد شکست غرب خواهیم بود زنده باد پوتین

avatar
۱۴۰۱-۰۲-۲۶ ۱۱:۲۶

درویشی مستجاب الدعوه در بغداد پدید آمد حجاج یوسف را خبر کردند بخواندش و گفت دعای خیری بر من کن. گفت خدایا جانش بستان گفت از بهر خدای این چه دعاست گفت این دعای خیر است تو را و جمله مسلمانان را ای زبردست زیردست آزار گرم تا کی بماند این بازار به چه کار آیدت جهانداری مردنت به که مردم آزاری