• یکشنبه / ۴ اردیبهشت ۱۴۰۱ / ۱۵:۵۴
  • دسته‌بندی: کهگیلویه و بویراحمد
  • کد خبر: 1401020401833
  • منبع : نمایندگی کهگیلویه و بویراحمد

سرپرست ورزش و جوانان استان عنوان کرد

ورزش کهگیلویه و بویراحمد حامی مالی ندارد

ورزش کهگیلویه و بویراحمد حامی مالی ندارد

ایسنا/کهگیلویه و بویراحمد سرپرست اداره کل ورزش و جوانان استان کهگیلویه و بویراحمد در دیدار با استاندار از نبود حامی مالی در ورزش استان ابراز گلایه کرد.

عین الله دهقان در این دیدار با استاندار کهگیلویه و بویراحمد از حمایت و پیگیری استاندار و معاونین از ورزش استان تقدیر و از نبود حامی مالی در ورزش استان ابراز گلایه کرد.

سرپرست ورزش و جوانان استان کهگیلویه و بویراحمد از کمبود اعتبار هفت میلیارد تومانی برای تکمیل و افتتاح پروژه هتل ورزش شهر یاسوج خبر داد و با بیان اینکه نیاز ورزش استان به هتل ورزش برای برگزاری و میزبانی مسابقات کشوری بین المللی مهم، لازم و ضروری است، خواستار حمایت بیشتر مسئولین استانی و کشوری در تخصیص اعتبار برای تکمیل و بهره برداری از این پروژه شد.

وی استادیوم ۱۵ هزار نفری شهر یاسوج را فرصتی مغتنم برای میزبانی از تیم های لیگ برتری دانست و بر حضور یک تیم فوتبال در لیگ یک یا برتر در مرکز استان تاکید کرد.

دهقان افزود: با حمایت شهرداری و دستگاههای اجرایی و حامی مالی امکان احیای دوباره تیم شهرداری یاسوج در مرکز استان و بازگردان شور و نشاط به جامعه و جوانان مهیا خواهد شد.

وی از نواقص و مشکلات استادیوم ۱۵ هزار نفری شهر یاسوج سخن گفت و ادامه داد: این استادیوم در سال ۱۳۹۴با ۱۰۲ مورد نواقص افتتاح شد، اما بدلیل مشکلات و نواقص امکان برگزاری مسابقات کشوری در این استادیوم مهیا نیست. برگزاری جلسات متعدد با مدیران شرکت توسعه و تجهیز اماکن ورزشی و وزارت ورزش و جوانان تاکنون گره گشای مشکلات این استادیوم نشده است، نیازمند حمایت مسئولین استانی و وزارت ورزش و شرکت توسعه و تجهیز اماکن ورزشی کشور در حل مشکلات این استادیوم هستیم.

سرپرست ورزش و جوانان استان از اعتبار یک میلیارد و ۵۰۰ میلیونی استادیوم قلعه رئیسی خبر و اظهار کرد: این پروژه در مرحله آماده سازی برای کشت چمن است و دارای ۶۰ درصد پیشرفت فیزیکی است.

مدیر ارشد ورزش و جوانان کهگیلویه وبویراحمد از ۱۴ پروژه ملی، ۲۸پروژه هدایای خاص وزارت نفت و ۶۳ پروژه استانی در ورزش و جوانان استان خبر داد و ضمن تقدیر و تشکر از حمایت های نمایندگان مردم در مجلس شورای اسلامی در توسعه زیر ساخت های عمرانی استان بیان کرد: رای تکمیل این پروژه ها به ۱۱۰ میلیارد تومان اعتبار نیاز است.

دهقان بر استفاده از ظرفیت و پتانسیل های تشکل های مردم نهاد در استان در برگزاری برنامه های فرهنگی و ورزشی تاکید و اظهار کرد: یکی از نیازهای مهم جامعه امروز رفع آسیب های اجتماعی در جامعه است.

سرپرست ورزش و جوانان استان از ۴۸ سازمان مردم نهاد و تشکل های مردم نهاد در استان خبر داد و از برگزاری کارگاه های آسیب شناسی در حوزه ازدواج، اشتغال جوانان از جمله برنامه های مهم سازمان های مردم نهاد در استان نام برد.

دکتر احمدزاده استاندار کهگیلویه وبویراحمد از تلاش ها و اقدامات حوزه ورزش وجوانان تقدیر و از حمایت مادی و معنوی از ورزش و جوانان استان خبر داد و بر استفاده از ظرفیت و پتانسیل ورزشکاران در میادین کشوری و آسیایی تاکید کرد.

احمد زاده از حضور تیم های فوتبال قلعه رئیسی، فولاد و سایر تیم های در لیگ های کشوری ابراز خرسندی کرد و با تاکید بر حمایت از تیم های استانی در میادین کشوری، خواستار توجه به پتانسیل های جوانان استان در میادین کشوری، آسیایی و بین المللی و برگزاری آئین تجلیل از قهرمانان و ملی پوشان شد.

استاندار کهگیلویه وبویراحمد بر تسریع اتمام پروژه های عمرانی در استان تاکید و خواستار توسعه زیر ساخت های فرهنگی و عمرانی در روستاها و مناطق کم برخورد استان شد.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha