• یکشنبه / ۴ اردیبهشت ۱۴۰۱ / ۱۷:۰۲
  • دسته‌بندی: خبر بازار
  • کد خبر: 1401020401884
  • خبرنگار : 30188

معرفی یکی از بهترین رزومه سازهای آنلاین و رایگان

معرفی یکی از بهترین رزومه سازهای آنلاین و رایگان

اولین قدم در افرایش شانس استخدام در یک شرکت یا شغل دلخواه‌، داشتن یک رزومه حرفه‌ای است. در واقع یک رزومه خوب باید دارای اطلاعات شخصی، سوابق تحصیلی، شغلی و... می باشد.

به گزارش ایسنا به نقل از ایران استخدام، شما می‌توانید از طریق رزومه، مهارت‌ها و توانایی‌های خود را برای کارفرمایان، بهتر معرفی کنید. سایت ایران استخدام، اولین و معتبرترین سایت کاریابی ایران، همیشه تلاش خود را کرده است تا با معرفی بهترین فرصت‌های شغلی، موقعیت‌های مناسب و متنوعی را در اختیار کارجویان قرار دهد.

در این مطلب قصد داریم آموزش ساخت رزومه حرفه‌ای را از طریق رزومه ساز رایگان ایران استخدام برای شما بیان کنیم.

رزومه ساز رایگان ایران استخدام چیست؟

رزومه ساز ایران استخدام در واقع یک سیستم رایگان و آنلاین است که به شما کمک می‌کند تا بتوانید یک رزومه کاری مطمئن و با کیفیت را بر اساس توانمندی‌های خود بسازید. از مزیت‌های این سیستم، دسترسی آنلاین به رزومه است.

در این سیستم امکان دانلود رزومه و اشتراک گذاری آن برای سایت‌های مختلف وجود دارد. شما می‌توانید با ثبت رایگان رزومه خود در صفحه کاریابی ایران استخدام، امکان دسترسی کارفرمایان مختلف در شرکت‌های معتبر سراسر کشور را به خود فراهم آورید.

یک رزومه زمانی می تواند روی کارفرما تاثیرگذار باشد که بتواند قابلیت‌ها و توانمندی‌های فرد را هرچند کم، برجسته نشان دهد. برنامه رزومه ساز آنلاین به شما در ساخت رزومه به زبان فارسی کمک می‌کند البته ایران استخدام در تلاش است تا امکان ساخت رزومه انگلیسی را نیز فراهم آورد. در این برنامه امکان‌ ساخت رزومه با قالب‌های متنوع وجود دارد.

آموزش ساخت رزومه حرفه ای

این روزها با توجه به فضای رقابتی که بین جوانان به وجود آمده است، مطمئنا فردی موفق‌تر است که بتواند رزومه کاری حرفه‌ای را به کارفرما ارائه دهد. اطلاعات زیر به شما کمک می‌کند تا بتوانید رزومه ای با اثربخشی بیشتری داشته باشد.

برای نوشتن یک رزومه کاری خام، جدا از نحوه نوشتن و سبک رزومه، باید دقت داشته باشید که اطلاعات پایه در هر رزومه، بخش ابتدایی را شامل شود. این اطلاعات از قسمت‌های مختلف مشخصات فردی، اطلاعات تماس و بخش توصیف خلاصه تشکیل شده است.

وارد کردن مشخصات فردی در فرم رزومه ساز آنلاین

در سیستم آنلاین رزومه ساز، اولین موردی که در بخش اطلاعات پایه باید قرار دهید تصویر خودتان است، ممکن است برخی افراد، علاقه‌ای به گذاشتن تصویر خود در رزومه نداشته ‌باشند اما اگر قرار باشد عکسشان را در رزومه قرار دهند حتما عکس پرسنلی باشد.

نام، نام خانوادگی، وضعیت تاهل و اطلاعاتی از این قبیل در قسمت مشخصات فردی درج می شوند. حتما نام و نام‌خانوادگی را در کادر مخصوص به خود وارد کنید.

جنسیت از موارد مهمی است که بعد از وارد کردن نام و نام خانوادگی، باید در کادر مخصوص خود وارد شود. ممکن است با خود بگویید، وارد کردن جنسیت چه اهمیتی دارد در حالی که اسم فرد تعیین کننده‌ جنسیت اوست.

در پاسخ باید گفت: کارفرماها، برای پیدا کردن سریع فرد مورد نظرشان از فیلترهای مختلفی استفاده می‌کنند جنسیت هم یکی از فیلترهایی است که براساس ماهیت شغل، سلیقه کارفرما،واضبط شرکت و… برای کارفرما مهم تلقی می‌شود. با پر کردن قسمت مربوط به جنسیت، می‌توانید شانس خود را برای استخدام در شغل مورد نظرتان افزایش دهید زیرا رزومه رقبای جنس مخالف شما توسط کارفرما فیلتر شده است.

وضعیت سربازی نیز در بخش مشخصات فردی رزومه آقایان بعد از تاریخ تولد وارد می شود.

وارد کردن اطلاعات تماس در سیستم رزومه ساز

در سیستم رزومه ساز، می‌توانید آدرس ایمیل، شماره تلفن همراه و ثابت و.... را در بخش اطلاعات تماس وارد نمایید.

دقت داشته باشید که آدرس ایمیل باید به صورت رسمی و حدالامکان شامل نام و نام خانوادگی باشد. یک کادر مخصوص حقوق درخواستی و شرایط فعلی (مشغول به کار هستید یا خیر) در نظر گرفته شده که پر کردن این قسمت از رزومه هم مانند جنسیت می‌تواند شما را جهت استخدام در شغل موردنظرتان یاری دهد.

وارد کردن اطلاعات تحصیل و شغل مورد نظر

بخش دیگری که توسط آن می‌توانید زمان پیدا کردن شغل خود را کاهش دهید مربوط به انتخاب شغل‌های مورد علاقه تان است.

اطلاعاتی از قبیل مدرک تحصیلی، مقطع، نوع دانشگاه، زمان شروع و پایان آن در بخش تحصیلات و سمت، نام شرکت و سال شروع همکاری در قسمت مربوط به سابقه شغلی بیان می گردد. در پایان مهارت‌ها و توانمندی هایتان‌ وارد می گردد.

بعد از انجام مراحل فوق، با تایید نهایی می‌توانید رزومه خود را در قالب‌های متنوعی دریافت کنید. حالا شما یک رزومه حرفه‌ای با فرمت pdf دارید که می‌توانید در اختیار کارفرمایان قرار دهید.

برخی اشتباهات رایج در ساخت رزومه

  • وارد کردن اطلاعات تماس اشتباه و ناقص
  • وجود خطای نگارشی یا غلط املایی
  • طولانی بودن رزومه
  • نوشتن مهارت‌های پیش پا افتاده
  • عدم تناسب رزومه با شغل درخواستی
  • قالب بندی اشتباه
  • وجود بی‌نظمی در رزومه
  • استفاده از آدرس ایمیل غیرحرفه‌ای

وجود هر کدام از اشتباهات فوق باعث می‌شود رزومه کاری شما، چندان حرفه‌ای به نظر نرسد برای اجتناب از این اشتباهات با استفاده از رزومه ساز آنلاین ایران استخدام برای خود یک رزومه در قالب‌بندی متنوع بسازید.

سخن پایانی

سایت کاریابی ایران استخدام از سایت‌های معتبری است که همه روزه فرصت‌های شغلی متنوع و به روزی را از انواع مشاغل مانند استخدام بانک ها، شرکت های معتبر، سازمان های دولتی و... را منتشر می کند. این سایت برای رفاه حال کاربران خود یک سیستم رزومه ساز آنلاین رایگان فراهم آورده است. در این متن به معرفی آن پرداختیم، که امیدواریم مورد رضایت شما واقع شده باشد.

انتهای رپرتاژ آگهی

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha
avatar
۱۴۰۲-۰۱-۲۷ ۱۲:۲۰

سلام.رزومیتو هم با امکانات خوبش میتونه یکی از بهترین رزومه سازهای آنلاین فارسی باشه.استفاده کنید می بینید چقدر کامله