• سه‌شنبه / ۶ اردیبهشت ۱۴۰۱ / ۱۱:۱۰
  • دسته‌بندی: گلستان
  • کد خبر: 1401020603151
  • خبرنگار : 50477

با رای مجمع هیئت بدمینتون گلستان

«جواد قربانزاده» رئیس هیئت بدمینتون استان گلستان شد

«جواد قربانزاده» رئیس هیئت بدمینتون استان گلستان شد

ایسنا/گلستان دقایقی پیش و در انتخابات هیئت بدمینتون استان گلستان، جواد قربان زاده با رای اعضای مجمع انتخاباتی این هیئت به عنوان رئیس جدید هیئت بدمینتون استان انتخاب شد.

پیش از ظهر امروز و با حضور مدیرکل ورزش و جوانان گلستان، دبیر فدراسیون بدمینتون کشور و اعضای مجمع هیئت بدمنیتون استان گلستان، مجمع انتخاب رئیس هیئت بدمینتون این استان برگزار شد.

کاندیدای انتخابات ریاست هیئت بدمینتون استان گلستان در این نشست با اشاره به اینکه بنده ۳۲ سال در این رشته فعالیت داشته ام، افزود: سه دوره در اردوهای تیم ملی حضور داشته و چندین دوره در لیگ های معتبر داخلی به عنوان مربی و بازیکن شرکت کرده ام.

جواد قربان زاده با بیان اینکه ۱۸ سال سابقه مدیریت در حوزه های مختلف اداری در سطح استان گلستان دارم، افزود: برنامه های عملیاتی خود را در قالب های مختلف آماده کرده ام که مشارکت، کار گروهی و کار تیمی را به عنوان اولویت نخست خود قرار داده ام.

وی بر لزوم تشکیل اتاق فکر بدمینتون برای توسعه این رشته در سرتاسر استان تاکید کرد و گفت: در صورت رای آوردن در این مجمع قطعا احترام به پیشکسوتان، توجه به مدارس و رده های پایه و استفاده از ظرفیت های داخلی استان در رشته بدمینتون از اصول اصلی کاری بنده خواهد بود.

این کاندیدای انتخابات هیئت بدمینتون استعدادیابی نوجوانان و نونهالان در کنار ارتقای سطح داوری و مربیگیری در سطح استان را از ضروریات کاری در این هیئت دانست و گفت: از تعدادی از سرمایه گذاران، فعالان اقتصادی و خیرین قول کمک به هیئت بدمینتون استان را اخذ کرده ام.

قربان زاده برنامه ریزی برای برگزاری مسابقات رنکینگ کشوری و جام دهه فجر در استان گلستان را از برنامه های خود اعلام کرد و ادامه داد: ایجاد پایگاههای استعدادیابی و توسعه و رشد بدمینتون در استان از سایر برنامه های ما خواهد بود.

رئیس اسبق هیئت بدمینتون استان گلستان در این نشست با اشاره به عملکرد خود در چهار سال گذشته، تاکید کرد: جذب دو اسپانسر قوی و کارآمد برای حمایت از تیم های استانی بانوان و آقایان جهت شرکت در مسابقات لیگ و مسابقات ملی یکی از مهم ترین اقدامات بنده در دوره مدیریتم بوده است.

محمدتقی کریمی با بیان اینکه ارتقای جایگاه بدمنیتون استان در سالهای اخیر یکی از دستاوردهای دوره مدیریتی ما بوده است، ادامه داد: امیدوارم در دوره های بعدی مدیریت هر عزیزی که قبول مسئولیت می کند بتواند بار سنگین اعتلای این رشته را به خوبی بر دوش بکشد.

کاندیدای دیگر انتخابات هیئت بدمینتون استان گلستان نیز با اشاره به اینکه پرهیز از شخصی نگری و توجه به سالم سازی و شفاف بودن برنامه ها در هیئت از اولویت های من است، خاطرنشان کرد: نزدیک کردن دیدگاه و بهره از کمیته مشورتی و فنی در هیئت نیز از جمله برنامه های بنده در هیئت بدمینتون استان خواهد بود.

مریم ولی دروی با بیان اینکه من آماده ام برنامه های خود را در اختیار فرد منتخب گذاشته تا هر کس در این مجمع انتخاب شد از آن بهره مند شود، ادامه داد: برنامه های من در سه سطح کوتاه، میان و بلندمدت است، اضافه کرد: بررسی و تهیه آمار و نوع تجهیزات مورد نیاز شهرستانها متناسب با تعداد و رتبه ورزشکاران آن شهرستان 

وی فعال سازی کمیته های پارا بدمینتون، ایر بدمینتون، بدمینتون ساحلی و ایجاد پایگاه در مرکز استان به صورت اختصاصی  را از سایر برنامه های خود دانست و گفت: برگزاری کلاسهای ارتقای داوری و مربی گری در کنار استعدادیابی با نگاه علمی از دیگر برنامه هایی است که در اولویت های بنده قرار دارد.

در پایان این مجمع با انصراف آقای محمدتقی کریمی به نفع جواد قربانزاده؛ پس از اخذ رای از شرکت کنندگان در مجمع جواد قربانزاده و مریم ولی دروی به ترتیب با ۱۴ و ۱۲ رای در جایگاه اول و دوم قرار گرفته و نهایتا جواد قربان زاده به عنوان رئیس جدید هیئت بدمینتون انتخاب شد. همچنین میترا پیروزی، محسن بالاخلی، مسعود پیروزی، مهدی ضابط و سید سعید حسینی نیز به ترتیب به عنوان نائب رئیس، خزانه دار، کارشناس خبره، عضو هیئت رئیسه و عضو هیئت رئیسه از مجمع انتخابات هیئت استان رای اعتماد گرفتند.

انتهای پیام.

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha