• سه‌شنبه / ۶ اردیبهشت ۱۴۰۱ / ۱۲:۱۴
  • دسته‌بندی: کرمانشاه
  • کد خبر: 1401020603252
  • خبرنگار : 50180

معاون استانداری کرمانشاه:

روز قدس نماد وحدت مسلمانان است

روز قدس نماد وحدت مسلمانان است

ایسنا/کرمانشاه معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری کرمانشاه با تاکید بر اینکه باید در راهپیمایی روز جهانی قدس حضور پرشور داشته باشیم، گفت: روز قدس نماد وحدت و انسجام ملت‌های مسلمان حول محور قدس است.

 حسین خوش‌اقبال، امروز(6 اردیبهشت) در جلسه هماهنگی برگزاری راهپیمایی روز جهانی قدس که با حضور استاندار کرمانشاه برگزار شد، با اشاره به تدبیر هوشمندانه بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران در نامگذاری آخرین جمعه ماه مبارک رمضان به نام روز جهانی قدس، اظهار کرد: روز قدس نه فقط متعلق به ایرانیان بلکه یک روز جهانی است، اما از آنجایی که امام(ره) این روز را بنیان نهاده،‌ وظیفه ما برای حضور در این راهپیمایی سنگین‌تر از دیگر مسلمانان است.

خوش اقبال اضافه کرد: امروز جهان اسلام منتظر حضور ما در راهپیمایی روز جهانی قدس است، چون روز قدس نماد وحدت، یکپارچگی و انسجام ملت‌های مسلمان حول محور قدس است.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری کرمانشاه با تاکید بر اینکه باید در راهپیمایی روز جهانی قدس مشارکت فعال داشته باشیم، تصریح کرد: انتظار می‌رود همه کسانی که دل در گرو اسلام و انقلاب دارند، برای برگزاری پرشورتر راهپیمایی این روز پای کار بیایند.

وی با بیان اینکه در طول 42 سال گذشته بعد از پیروزی انقلاب اسلامی هرجا حضور پرشور مردم را در صحنه داشته‌ایم توطئه‌های دشمنان خنثی شده، تاکید کرد: می طلبد تا با حضور حماسی خود بار دیگر توطئه های دشمنان علیه اسلام و انقلاب را خنثی کنیم.

وی با تاکید بر اینکه امسال دشمنان انقلاب منتظرند تا حضور کمرنگ مردم در راهپیمایی روز جهانی قدس را شاهد باشند، از اقشار مختلف مردم که همیشه در عرصه های سرنوشت ساز کنار نظام بوده‌اند، خواست پای کار بیایند.

خوش‌اقبال با تاکید بر اهمیت فضای سازی مناسب مسیر راهپیمایی روز جهانی قدس، افزود: اگرچه تاکنون شهرداران نتوانسته‌اند آنطور که توقع می‌رود در مناسبت‌های مختلف چهره شهر را متناسب با آن مناسبت آذین‌بندی کنند، اما انتظار می‌رود در راهپیمایی روز جهانی قدس امسال شاهد تغییر چهره شهرها باشیم، زیرا فضاسازی به ایجاد شور و نشاط بیشتر به راهپیمایی کمک خواهد کرد.

عباس سروری رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان کرمانشاه نیز در این جلسه اظهار کرد: امسال راهپیمایی روز جهانی قدس در تمامی شهرستان‌ها، بخش‌ها، مراکز دهستان‌ها و حتی روستاهای بزرگ استان برگزار خواهد شد.

سروری در خصوص مسیر راهپیمایی روز جهانی قدس در شهر کرمانشاه، گفت: راهپیمایی از ساعت یازده صبح روز جمعه(9 اردیبهشت) از مسجد آیت‌الله بروجرودی کرمانشاه آغاز و راهپیمایان به سمت مسجد جامع شهر کرمانشاه حرکت خواهند کرد.

سروری با اشاره به برنامه‌ریزی برای حضور اقشار مختلف مردم در این راهپیمایی، گفت: قرار شده بسیجیان، عشایر و اهل سنت استان به صورت ویژه در راهپیمایی روز جهانی قدس حضور پیدا کنند.

وی اضافه کرد: همچنین گروه‌های رزم‌نواز ارتش و سپاه نیز در طول مسیر راهپیمایی مستقر خواهند شد.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان کرمانشاه در ادامه از روز جهانی قدس به عنوان یادگار ارزشمند بنیانگذار جمهوری اسلامی یاد کرد و افزود: باید با حضور پرشور خود  در این راهپیمایی بار دیگر دشمنان اسلام و انقلاب را از توطئه چینی علیه اسلام و انقلاب دلسرد کنیم.

 وی ابرازامیدواری‌کرد: در راهپیمایی روز جهانی قدس امسال شاهد یک حرکت بزرگ مردمی برای رسیدن به اهداف مهم انقلاب، به ویژه جهاد تبیین مدنظر مقام معظم رهبری باشیم.

سروری در ادامه اشاره ای هم به در پیش بودن روز عید سعید فطر داشت و گفت: نماز عید سعید فطر نیز روز دوشنبه(12 اردیبهشت) در محدوده میدان آزادی شهر کرمانشاه به سمت چهار راه بسیج اقامه خواهد شد.


 انتهای پیام
 

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha