• چهارشنبه / ۷ اردیبهشت ۱۴۰۱ / ۰۸:۴۵
  • دسته‌بندی: گلستان
  • کد خبر: 1401020703792
  • خبرنگار : 50491

امام جمعه علی آبادکتول:

ندای مردم‌ مظلوم فلسطین را بی‌پاسخ نگذارید/ حقوق بشر آمریکایی حامی همیشگی ظالم

ندای مردم‌ مظلوم فلسطین را بی‌پاسخ نگذارید/ حقوق بشر آمریکایی حامی همیشگی ظالم

ایسنا/گلستان امام جمعه علی آبادکتول بر ضرورت حضور پرشور در راهپیمایی روز قدس تاکید کرد و گفت: مردم مظلوم‌فلسطین نیاز به حمایت دارند.

حجت الاسلام سیدعلی مهدی نژاد ضمن دعوت مردم برای حضور پرشور در راهپیمایی روز قدس به خبرنگار ایسنا گفت: روز قدس روز نهی از منکر است، متأسفانه منکری در منطقه اتفاق افتاد و آن هم غصب سرزمین های اسلامی و حاکم شدن غده سرطانی در منطقه است.

وی با بیان اینکه نهی از منکر بر همه ما واجب است، افزود: شرکت در راهپیمایی روز قدس یک نهی از منکر است، متأسفانه امروز مردم فلسطین مظلوم واقع شدند و سران کشورهای عربی که باید از فلسطین پشتیبانی می کردند با رژیم غاصب اسرائیل سازش کرده و پای این رژیم غاصب را به کشور خود باز کردند.

امام جمعه علی آبادکتول با بیان اینکه در آیات قرآن کریم و روایت به حمایت از مظلومان و پاسخ به ندای انسان های مظلوم تأکید شده است، بیان کرد: امروز میلیون ها فلسطینی آواره توسط رژیم غاصب صهیونیستی در حال شکنجه هستند و نیاز به حمایت ما دارند لذا باید ندای مظلوم را بشنویم و به وظیفه دینی خود عمل کنیم و حداقل اقدام ما حضور در راهپیمایی و سر دادن شعار آزادی مردم مظلوم فلسطین است.

وی تأکید کرد: طی دو سال گذشته راهپیمایی روز قدس به دلیل شیوع ویروس منحوس کرونا برگزار نشد و رژیم غاصب احساس راحتی می کرد، از طرفی حملات صهیونیست ها به مردم فلسطین شدیدتر شده و آمار شهدا، شکنجه و زندان مردم فلسطین افزایش یافته است و فلسطینی ها در ماه رمضان امسال با تمام وجود به میدان آمدند و آن را رمضان المقاومت نامیدند.

مهدی نژاد با تأکید بر آسیب پذیری رژیم صهیونیستی، متذکر شد: تاکنون به مردم القا کرده بودند که رژیم غاصب اسرائیل نفوذناپذیر است حال آنکه جنگ های رخ داده در منطقه از سوی حزب الله و حماس نشان داد که رژیم کودکش اسرائیل کاملاً آسیب پذیر است، از طرفی دنیای امروز مانند گذشته نیست که چشمان خود را بر روی حوادث گوناگون ببندد و جنایات رژیم صهیونیستی را نادیده بگیرد لذا راهپیمایی امسال روز قدس اهمیت دوچندان دارد.

ریشه مظلومیت فلسطین و حمایت استکبار از اوکراین

امام جمعه علی آبادکتول به حمایت دروغین حقوق بشر از انسان های مظلوم و مقایسه مظلومیت مردم فلسطین در برابر اکراین پرداخت و افزود: رئیس جمهور اوکراین یک یهودی و از وابستگان بسیار شدید رژیم صهیونیستی است از طرفی سازمان های حقوق بشر به جای حمایت از بشر همیشه حامی ظالم و بر علیه مظلوم بودند، سابقه این سازمان ها روشن است و زیرسلطه استکبار جهانی هستند طوری که قبل از انتشار بیانیه ابتدا استکبار جهانی باید آن را تایید کند لذا طبیعی است که حامی اوکراین باشند و در برابر ظلم به کشورهایی همچون فلسطین، یمن و امثال آن سکوت پیشه کنند.

وی با بیان اینکه سازمان های حقوق بشر حقوق بگیر استکبار جهانی هستند و چارچوب آنها این است که هیچ گاه از کشورهایی که علیه استکبار هستند حمایت نکنند، تصریح کرد: از آنجایی که امروز اوکراین زیرسلطه غرب است و رئیس جمهور آن یک یهودی الاصل است کشورهای غربی و اروپایی حامی این کشور شدند و تبلیغات دروغین را در حمایت از اوکراین به راه انداختند.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha