• چهارشنبه / ۷ اردیبهشت ۱۴۰۱ / ۱۲:۲۶
  • دسته‌بندی: خبر بازار
  • کد خبر: 1401020704151
  • خبرنگار : 30188

اکران آنلاین فیلم سینمایی گشت ارشاد 3 در فیلیمو

اکران آنلاین فیلم سینمایی گشت ارشاد 3 در فیلیمو

قطعا تمامی افرادی که به تماشای فیلم های سینمایی علاقه دارند، سراسیمه به دنبال آگاهی از جدید ترین فیلم های تولید شده می باشند. اینکه از قبل بدانید در چه زمانی فیلم های تولید شده از کارگردان های مطرح سینما اکران می شود، قطعا بسیار هیجان انگیز می باشد. حتی مدت زمانی که در انتظار اکران مهیج ترین و پر طرفدار ترین فیلم های سینمایی هستید هم برای تان لذت بخش می باشد.

به گزارش ایسنا به نقل از فیلیمو، در سال های اخیر که ویروس کرونا تمامی جهان را در بر گرفت، موجب شد تا علاقه مندان به تماشای فیلم های سینمایی، نتوانند به سینما ها بیایند و فیلم های سینمایی را در بستر سینمای خانگی تماشا کنند.

جالب اینجاست که در این مدت زمان با بسته شدن سینماها و مکان های تفریحی دیگر، سینمای خانوادگی رونق بسیار زیادی گرفت. فیلیمو یکی از وب سایت‌های معتبر در زمینه پخش فیلم های سینمایی اکران شده می باشد که طرفداران بسیار زیادی را داراست. البته تنها فیلم های سینمایی در حال اکران در این وب سایت در اختیار بینندگان قرار نمی گیرد، بلکه فیلم های سریالی دیگر نیز در آن وجود دارد که می تواند ساعت های خوشی را برای بینندگان رقم زند. یکی از سریال های پر طرفداری که این روزها مورد توجه بسیاری از مخاطبان قرار گرفته است، فصل جدید جوکر می باشد. این سریال سر تا سر خنده و هیجان بستری را برای مخاطبان فراهم کرده که از اعماق وجود بخندند و برای ساعتی مشکلات شان را فراموش نمایند.

از آنجایی که در سال 1401 بیماری کرونا روند کاهشی را به خود دید و تمامی مردم در جهان واکسیناسیون خود را به صورت تکمیل انجام دادند، تمامی مکان های تفریحی مثل سینما به روند سابق خود بازگشت. حال که تمامی سینما های سراسر شهرهای کشورمان باز شده است، بهتر است که درباره فیلم های درحال اکران و فیلم هایی که قرار است در روز های آینده اکران شوند، اطلاعات کافی را کسب نمایید. ما در این مقاله قصد داریم تا فیلم های پر طرفدار سینمایی را به شما عزیزان معرفی کنیم تا مبادا لذت تماشای آنها را از دست بدهید.

فیلم های سینمایی در حال اکران

فیلم های سینمایی ایرانی در سینماهای سراسر کشور در حال اکران می باشند؛ اما برخی از این فیلم ها پس از اکران در سینماها به صورت اکران آنلاین در سینمای خانگی در می آیند. به عنوان مثال یکی از این فیلم های سینمایی پر طرفدار فیلم گشت ارشاد 3 می باشد که در روز های آینده به صورت اکران آنلاین در بستر فیلیمو اکران خواهد شد. با اکران این فیلم سینمایی مهیج و محبوب، اگر شما وقت کافی برای رفتن به سینما را نداشته باشید، می توانید در خانه تان آن را تماشا کنید و سینما را به خانه بیاورید.

فیلم سینمایی مرد بازنده

یکی از فیلم های سینمایی پر بیننده و محبوب که در حال حاضر در حال اکران در سینماهای سراسر ایرانی می باشد، فیلم مرد بازنده است. این فیلم به کارگردانی محمد حسین مهدویان می باشد و هنرمندان سرشناسی نیز در آن نقش آفرینی کرده اند. هنرمندانی همچون جواد عزتی، رعنا آزادی ور، آناهیتا درگاهی، مهدی زمین پرداز، امیرحسین هاشمی، امیر دژاکام، مجید نوروزی، منوچهر علی پور، شبنم قربانی، ونوس کانلی، ملیکا پازوکی و... در این فیلم نقش آفرینی کرده اند.

فیلم سینمایی مرد بازنده به تهیه کنندگی امیر بنان و کامران حجازی و فیلمبرداری هادی بهروز می باشد که دو نقش اصلی آن جواد عزتی و رعنا آزادی ور هستند. در این فیلم جنایی و معمایی خواهید دید که جواد عزتی درگیر پرونده ای مرموز می شود که این پرونده تاثیر زیادی را بر زندگی شخصی او می گذارد.

فیلم سینمایی عنکبوت

یکی دیگر از فیلم های سینمایی محبوب که در حال اکران بر روی پرده سینما است، فیلم عنکبوت می باشد. این فیلم سینمایی به کارگردانی ابراهیم ایرج زاد و نویسندگی اکتای براهنی می باشد. فیلم عنکبوت در ژانر های اجتماعی و جنایی تولید و اکران شده است. البته بازیگران و هنرمندان محبوبی در این فیلم نقش آفرینی کرده اند که شامل محسن تنابنده، ساره بیات، ماهور الوند، شیرین یزدان بخش، علی باقری، گلنوش قهرمانی، مهدی حسینی نیا، سید جواد یحیوی، آتیه جاوید، مهدخت مولایی، سحر عبداللهی، حمیدرضا هدایتی، نیوشا علیپور و.... می باشند.

اکران آنلاین فیلم سینمایی گشت ارشاد 3 در فیلیمو

این فیلم پر طرفدار در رابطه با مردی است که قصد دارد در کشورش ریشه فساد را خشک نماید؛ اما او در این مسیر بسیار تند عمل می کند و دست به کارهایی می زند که تماشای این فیلم را چندین برابر می کند.

فیلم سینمایی سگ بند

یکی دیگر از فیلم های سینمایی که در سال 1401 با محبوبیت بسیار زیادی روبرو شده است، فیلم سگ بند می باشد. این فیلم سینمایی به کارگردانی مهران احمدی و تهیه کنندگی محمد حسین قاسمی می باشد. این فیلم پر هیجان و خنده دار توانسته محبوبیت زیادی را در بین مخاطبان خود به دست آورد. بخشی از قسمت های فیلم سگ بند در خارج از ایران فیلمبرداری شده که صحنه های بسیار مهیج و جالبی دارد. در این فیلم کمدی بازیگرانی همچون امیر جعفری، بهرام افشار، سیروس گرجستانی، نازنین بیاتی، بهاره کیان افشار، علی تقی پور، ناهید مسلمی، سعید امیر سلیمانی، میرطاهر مظلومی، عزت الله مهر آوران، سیامک صفری، امین فصیح، مهران احمدی و... نقش آفرینی کرده اند.

انتهای رپرتاژ آگهی

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha