• چهارشنبه / ۷ اردیبهشت ۱۴۰۱ / ۱۶:۴۸
  • دسته‌بندی: گلستان
  • کد خبر: 1401020704514
  • خبرنگار : 50491

در آخرین جمعه ماه مبارک رمضان؛

راهپیمایی روز قدس در ۵۰ نقطه گلستان برگزار می‌شود

راهپیمایی روز قدس در ۵۰ نقطه گلستان برگزار می‌شود

ایسنا/گلستان رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گلستان از برگزاری راهپیمایی روز قدس در حدود ۵۰ نقطه از استان گلستان خبر داد.

حجت الاسلام احمدرضا احمدی به خبرنگار ایسنا گفت: یکی از برکات و نعمات انقلاب اسلامی به عنوان یک پدیده سیاسی نامگذاری آخرین جمعه ماه رمضان به عنوان روز جهانی قدس است که با ابتکار امام راحل روز قدس به عنوان روز حمایت از مردم مظلوم فلسطین نامگذاری شده است.

وی با بیان اینکه حدود ۷۰ سال است که مردم فلسطین در برابر رژیم جعلی و خودخوانده اسرائیل مقاومت می کنند تا به آرمان ها و اهداف خود دست یابند، تاکید کرد: مردم فلسطین توسط دژخیمان صهیونیستی از کشور خود آواره شدند و زن، مرد، کودک، پیر و جوان مورد هجوم وحشیانه اسرائیلی‌ها قرار گرفتند اما با تاسی از فرهنگ مقاومت در مقابل صهیونیست‌ها ایستادگی کردند و حدود ۷۰ سال از این مقاومت می گذرد.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گلستان متذکر شد: ما به عنوان ام القرای جهان اسلام و دارای فرهنگ جهاد در برابر ظلم موظف به حمایت معنوی و مادی از جبهه مقاومت و مردم مظلوم فلسطین هستیم و به تعبیر مقام معظم رهبری از گفتن این حرف هم ابایی نداریم و هر نقطه ای که مظلومی باشد ما حامی او خواهیم بود.

احمدی با اشاره به اینکه امروز حمایت از مردم فلسطین حمایت از اسلام است، تصریح کرد: مردم ایران به عنوان کانون محوری حمایت از فلسطینی‌ها طی ۴۳ سال گذشته آخرین جمعه ماه رمضان را همزمان با جهان اسلام و کشورهای آزادی‌خواه علیه رژیم غاصب اسرائیل راهپیمایی کردند و امسال نیز با حضور پرشور در روز قدس ضمن حمایت از مردم مظلوم فلسطین، انزجار خود را از رژیم صهیونیستی اعلام می کنند.

وی با بیان اینکه پیش بینی می شود امسال نیز در سراسر دنیا از جمله ایران اسلامی و استان گلستان شاهد حضور پرشور مردم در راهپیمایی روز قدس باشیم، گفت: با توجه به فروکش کردن کرونا و بهبود شرایط، ستاد ملی مقابله با ویروس منحوس کرونا اعلام کرده برگزاری راهپیمایی روز قدس با رعایت دستورالعمل های بهداشتی در سراسر کشور بلامانع است.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان گلستان اضافه کرد: امسال راهپیمایی روز قدس در حدود ۵۰ نقطه استان گلستان در سطح شهرها، بخش ها و دهستان ها برگزار می شود و براساس برنامه ریزی انجام شده این مراسم در گرگان نیز با سخنرانی دکتر حسین مظفر، عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام برگزار خواهد شد.
انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha