• پنجشنبه / ۸ اردیبهشت ۱۴۰۱ / ۰۳:۲۶
  • دسته‌بندی: قزوین
  • کد خبر: 1401020804701
  • منبع : نمایندگی قزوین

معاون اجرایی رئیس جمهور مطرح کرد

تامین اعتبار ۱۹۱ طرح برای نیازمندی‌های استان قزوین

تامین اعتبار ۱۹۱ طرح برای نیازمندی‌های استان قزوین
عکس تزئینی است

ایسنا/قزوین معاون اجرایی رئیس جمهور گفت: برای نیازمندی‌ها و اولویت‌های استان ۱۹۱ طرح و پروژه تامین اعتبار شد علاوه بر اقدامات از محل منابع دولت و تامین اعتبار در حوزه سرمایه‌گذاری و تسهیلات، ۱۲ هزار و ۱۷۴ میلیارد تومان برای صنایع بزرگ، متوسط و کوچک و تسهیلات ازدواج پیش‌بینی شد.

سیدصولت مرتضوی در نشست خبری پایان سفر رئیس جمهور به استان قزوین که بامداد پنجشنبه هشتم اردیبهشت برگزار شد، در جمع اصحاب رسانه اظهار کرد: با دستور رئیس جمهور تهمیدات لازم در راستای سفری اثربخش برای استان قزوین مهیا شد و همکاران ما در استان و نهاد ریاست جمهوری تلاش‌های فراوانی کردند تا نیازهای استان را در گام نخست شناسایی و سپس تامین اعتبار کنند. 

وی بیان کرد: علاوه بر اقدامات کارشناسانه اقدامات مثبت دیگری انجام شد؛ در جلسه نخست که با حضور نمایندگان، وزرا و استاندار تشکیل شد نیازهای قزوین شناسایی شدند. در جلسه دوم هم که با حضور معاون اول برگزار شد، پیشنهادات به تصویب رسیدند. 

معاون اجرایی رئیس جمهور عنوان کرد: در مجموع در ۹ فصل و ۱۹۱ طرح اقدامات بسیار خوبی شده است در فصول زیربنایی، صنعت و معدن، فرهنگی، آموزشی و ورزشی، رفاه و تامین اجتماعی، بهداشت و درمان، آب و خاک و کشاورزی، اشتغال، امنیتی، قضائی و در نهایت در بخش سرمایه‌گذاری با تامین منابع ارزی و ریالی برای توسعه استان با توجه به شاخص‌ها و مزیت‌های استان که عمده آن‌ها در بخش کشاورزی، صنعتی و توریسم طبیعت‌گردی و درمانی است، تصمیماتی اتخاذ شد. 

وی با اشاره به اینکه اقدامات صورت گرفته در راستای سیاست‌های تحولی و اسناد بالادستی اتخاد شده است، گفت: برای نیازمندی‌ها و اولویت‌های استان ۱۹۱ طرح و پروژه تامین اعتبار شد علاوه بر اقدامات از محل منابع دولت و تامین اعتبار در حوزه سرمایه‌گذاری و تسهیلات، ۱۲ هزار و ۱۷۴ میلیارد تومان برای صنایع بزرگ، متوسط و کوچک و تسهیلات ازدواج پیش‌بینی شد. نیاز چهارساله مسکن استان و تسهیلات مورد نیاز برای تامین مسکن نیز پیش‌بینی شده است. 

انتهای پیام 

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha